Jun 26, 2011

RUSUHAN BERSIH.. KJ PULAK DIUGUT BUNUH!!





Melayu CinDia ada terbaca dalam online yang mendakwa KJ mendapat ugutan bunuh dari seseorang melalui kiriman pesanan ringkas (SMS). Katanya ianya berkenaan dengan penganjuran perhimpunan yang beliau dan sayap parti UMNO itu akan lakukan pada 9 Julai ini menentang Rusuhan BERSIH 2.0. Adoi, Melayu CinDia sendiri walaupun ada beberapa perkara yang tidak bersetuju dengan Ahli Parlimen Rembau ini pun tak lah sampai terfikir hendak membunuh. Malah dari pihak pembangkang sendiri. Anwar tu pun tak ada pula terfikir benci sampaikan hendak bunuh. Gila. Katanya KJ sekarang sedang membuat laporan polis. Tu la.. Sudahlah, hentikan demo2 ni.. Orang Melayu juga yang berpecah. Yang nak membunuh KJ tu da dapat cuci dosa dari Nik Aziz ke belum?





4 comments:

Anonymous said...

KJ, lu cepat-cepat mati pun baik juga.

Anonymous said...

KJ taik cari publisiti murahan lagi..


Otak didikan Oxfort yang bodoh..& tak berguna untuk rakyat..

cari simpati & strategi game thoeri untuk jual Melayu kpd LGE..

hangkedee said...

Lebih baik join PKR dan Pas tak usah meyemak dalam Umno kj oiii...

Anonymous said...

KJ patut letak jawatan je sebagai Ketua Pemuda UMNO...selalu syok sendiri..dpt sms ugutan bunuh...sama cerita dgn DEWA AMBIGA je..jika betul anak jantan sayangkan agama,bangsa dan negara..beliau tidak harus takut atau risau sms tersebut..jika mati, barulah org panggil "MATINYA SEORANG PATRIOT"...tak kan berani setakat pakai baju "PATRIOT" je

Powered by Blogger.