Jun 23, 2011

PKR KATA BAPAK SETAN PUN SOKONG RUSUHAN BERSIH!!





POLITIK itu POLITIK juga. Jangan hendak dikata soal keadilan ke, kemanusiaan ke, kewajipan hamba Allah ke, semua itu karut dan keliru. BERSIH dikatakan bertujuan sebagai desakan agar Pilihanraya di Malaysia bebas dari rasuah dan penyelewengan. Masalahnya Pemimpin2 yang menganjurkan BERSIH tu pun tidak berjaya membersihkan Parti yang dikepalai sekarang. PKR. Lupakah kita bagaimana kecohnya Pemilihan Parti yang lalu? Seorang demi seorang, Kumpulan demi Kumpulan bertindak protes dan tidak berpuas hati dengan etika, perjalanan dan sistem yang dilakukan semasa Pemilihan yang menimbulkan rasa syak wasangka. Pulak? Nak dianjurkan 1 Perhimpunan Raksasa di Kuala Lumpur. Dikatakan aman. Tapi kalau sudah 1 kumpulan raksasa, tidakkah akan tercetusnya kekecohan. Bila kecoh, gaduh. Bila gaduh, jadi aman kah? Pelancong2 yang datang bila tengok, adakah itu menggambarkan Malaysia ini aman? Atau memang itu niat Pemimpin2 Bodoh dari Pakatan? Sudahlah. Melayu CinDia paling menyampah dengan Ustaz Asri, Bekas Mufti yang PKR kata Bapak Setan tu. Ustaz Badrul Amin yang cakap, bukan Melayu CinDia yang cakap. Pun disokong Perhimpunan BERSIH ni. Tak fikirkah anda boleh pula cuba mendapatkan pengaruh orang ramai melalui kenyataan Media? Atau Wahabi seperti anda juga akan turut serta dalam perhimpunan sebegini? Cakap Wahabi tahu melenting. Bila PKR cakap bapak setan diam membisu. Ini ke yang Pembangkan kata bela rakyat? Habis peniaga tak boleh berniaga. Pemandu2 Teksi tak dapat cari makan. POLITIK MURAHAN!!




5 comments:

Anonymous said...

Ya betul tema tersebut, saya sokong sebab depa tu semuanya setan, tak dak kerja lain, nak menyusahkan rakyat saja.

-art-

Anonymous said...

Orang melayu memang bangsa yg murah dan mudah dipergunakan bangsa lain untuk menyampaikan cita mereka.
Mana ada bangsa cina nak ada demontrasi, betapanya murah bangsa melayu

ajai62 said...

Assalam bro

Dah kalau yang nak merusuh pun perangai macam syaitan... tentulah bapak syaitan pun sokong sebab yang akan merusuh tu pun anak-anak syaitan.. Tak ada faedahnya politik sokong bawa rebah...ni

Anonymous said...

Badrul Amin tu adik setan ke? Kalau tak mcm mana dia kenal bapak setan

Anonymous said...

kalau aku lambat bukak service centre aku on the day diorang buat Bersih tuh... boleh tak aku saman diorang.......

Powered by Blogger.