Jun 13, 2011

PILIHANRAYA... GUAN ENG KATA IMAM2 MASJID PENANG LAKHANAT!!?





Inilah akibatnya apabila sebuah parti yang kononnya memperjuangkan Islam menjulang seorang Pemimpin bukan Islam sehingga naik lemak. Dapat pula Pemimpin bukan Islam yang mahu mengangkat Malaysia tanpa taraf istimewa kaum Melayu. Lim Guan Eng dikatakan menganggap UMNO Penang tidak releven memperjuangkan hak2 kedaulatan Islam di Penang terutamanya dalam urusan jawatankuasa Masjid2 di Negeri tersebut. Beliau mendakwa Kerajaan Negeri akan tetap melaksanakan Pilihanraya Masjid bagi memastikan tiada sebarang penyelewengan berlaku di dalam Jawatankuasa Masjid2 seluruh Negeri itu. Beliau juga sebelum ini pernah mendakwa perlantikan melalui Majlis Syura tidak releven dan tidak boleh digunapakai kerana ianya jelas membuktikan akan berlaku penyelewengan dalam merebut Jawatan tertinggi. Tindakan Guan Eng dilihat menghina PAS yang mengamalkan Sistem Syura dalam menentukan satu2 keputusan dan melantik beberapa AJK di semua peringkat.





8 comments:

Anonymous said...

tengok jer muka beruk ni, dan dan darah meruap!

Anonymous said...

darah aku pun menyirap2 tengok muka cina haram jadah ni

rohdijasad said...

Satu lagi campur tangan org kafir dalam hal ehwal orang2 Islam. Sudah sangat melampau dan berleluasa!!! Apa tindakan oleh orang2 Islam????

ajai62 said...

Asaalam Bro

Ramai sangat orang melayu/Islam yang sokong cina barua ni secara membabi buta.. sondol memanjang.. Orang cina kata apa pun mereka tetap akan anti Islam... Kan ramai orang Melayu Penang sokong DAP.. terima ajelah...

Anonymous said...

ANAQ MAT SABUN
Apa pasal tokong2 & kuil2 tak diadakan pilihanraya gak? Kenapa mesti institiusi agama islam jer yang meraka nak kacau?Kalo da macam nie pon pengundi2 di Penang masih memberi undi mereka kepada PAS, ini bermakna memang la orang2 melayu islam di Penang takde otak!

Anonymous said...

ANAQ MAT SABUN
Apa pasal tokong2 & kuil2 tak diadakan pilihanraya gak? Kenapa mesti institiusi agama islam jer yang meraka nak kacau?Kalo da macam nie pon pengundi2 di Penang masih memberi undi mereka kepada PAS, ini bermakna memang la orang2 melayu islam di Penang takde otak!

Anonymous said...

ANAQ MAT SABUN
Apa pasal tokong2 & kuil2 tak diadakan pilihanraya gak? Kenapa mesti institiusi agama islam jer yang meraka nak kacau?Kalo da macam nie pon pengundi2 di Penang masih memberi undi mereka kepada PAS, ini bermakna memang la orang2 melayu islam di Penang takde otak!

Anonymous said...

ANAQ MAT SABUN
Apa pasal tokong2 & kuil2 tak diadakan pilihanraya gak? Kenapa mesti institiusi agama islam jer yang meraka nak kacau?Kalo da macam nie pon pengundi2 di Penang masih memberi undi mereka kepada PAS, ini bermakna memang la orang2 melayu islam di Penang takde otak!

Powered by Blogger.