Jun 6, 2011

NAK TGK. WANITA BOGEL??.. MUSLIMAH PAS TERKEJUT UCAPAN MAT SABU!!





"Nakal betul Mat Sabu ni..." Mungkin itu bisikan beberapa AJK Muslimah PAS yang mendengar ucapan Timbalan Presiden PAS itu. Agenda yang dibawa Mat Sabu begitu diyakini Hadi Awang. Presiden PAS tidak perlu lagi khuatir dengan asakan mahupun ugutan dari mana2 pihak kerana 'Hero' PAS kini berada di jawatan No. 2 Parti. Namun, bak kata Harun Din. Muktamar PAS ini dikepung oleh Malaikat2 yang melindungi mereka dari melakukan kemaksiatan. Melindungi dari cekaman dan anasir musuh2 Parti. Benarkah? Melayu CinDia berpendapat Malaikat2 ini telah lari bertempiaran setelah mendengar nama Mat Sabu sebagai pemenang jawatan Timbalan Presiden. Ianya digantikan dengan syaitan2 yang menyebabkan golongan Ulama' PAS dikunci mulut mereka tidak terkata. Semalam Dewan Muktamar yang kononnya dikatakan mulia itu dicemari dengan Ucapan Mat Sabu yang ada menyebut tentang wanita bogel. Mat Sabu menggunakan tema 'Wanita Bogel' sebagai tajuk utama Ucapan Penggulungan beliau. Sempat pula bertanya kepada Pengerusi Tetap samada pernah melihat aksi wanita bogel. Apa benda ucapan sedemikian yang datang dari sebuah parti yang mencerminkan perwatakan Islam. Malah dalam Kongres DAP sendiripun tidak ada mana2 dari kalangan pemimpin DAP mengeluarkan kata2 tersebut. Agaknyalah kan, Mat Sabu yang mengarahkan agar Video Seks Anwar dibuat dalam bentuk VCD yang kemudiannya diedarkan ke semua masyarakat.




16 comments:

Anonymous said...

Banyak lagi " Fatwa" Tuan Guru Haji Mohamad Sabu yang boleh menggegarkan dunia.

Anonymous said...

Terserlah kehebatan Tuan Guru Mohamad Sabu Al-Juburi.

Anonymous said...

gelaran Al-Juburi adalah gelaran yg paling agung dalam Pakatan, belum tercapai oleh Mat Sabu, dia baru sampai ketahap Al-Faraji, iaitu Tuan Guru Mohamad Sabu Al-Faraji.

whiteorange said...

Kepada siapa lagi Anwar nak minta tolong kalau bukan kepada pemimpin tahap alam flora mat sapu ni ....

Satu kampung aku ketawa terbahak bahak bila orang orang PAS pilih mat sapu jadi Timbalan Presiden

Kalau jadi Timbalan Perdana Menteri bagaimana ya? KAH KAH KAH KAH KAH

Nak komen komenlah

Anonymous said...

Saya setuju dengan gelaran Tuan Guru Haji Mohamad Sabu Al-Juburi. Gelaran tertinggi untuknya ialah Murshidul Am Wali Selipari Hj Mohamad Sabu Al-Juburi.

ajai62 said...

+Assalam bro

Biasalah mereka ni cuma tunjuk alim depan orang ramai terutama penganut PASlah... Belakang mana kita tahukan ... kalau dah berkawan dengan Syaitan pun dibolehkan... boelh agaklah Nafsu mereka macamanakan?... Mat Sabu jadi Presiden PAS ganti Hadi...wakakakaaaa...

Anonymous said...

POLitik Dengki, Dendam, Rasuah, Fitnah, Lucah & Ganas UMNO .. warisan ajaran Mahathirisme, Bapa Konspirasi & Rasuah Negara ... dokongan penuh ajaran Najibisme, Bapa 1MalaySiaL Lucah & Tahyul .... Ramai Melayu sedang menuju kearah kekejian, kesesatan dan kemurtadan .......

Ego UMNO suka hina & tindas sesama bangsa yang mana tak sebulu dengan nafsu serakah pemimpin mereka.... terutama PAS, PKR, dll......

Bongkak UMNO tak pernah merasa diri sendiri yang penuh kedurjanaan dalam kuasanya.... PDRM(Polis) menjadi alat kuda tunggangan / pusat/ ibu segala konspirasi, fitnah & penindas Melayu bukan UMNO ....... atas nama kerajaan/ undang2.

Ketamakan UMNO ... semua kontrak/ permit/ subsidi milik kerajaan hanya untuk kroni2 ketua UMNO yang boleh 'masyuk' kepada mereka saja.. Bagitu juga jawatan2 dalam segala organisasi/ syarikat/ institusi kerajaan hanya sanya milik orang2 UMNO/ pro UMNO.. yang lain pinggirkan.. bahkan senarai AJK Surau/ Masjid ... pihak2 berkuasa JAWI/JAIN.... mesti dapat restu dari Tuan2 Besar UMNO dulu.....

Itulah kotor dan jijiknya darjah 'najis politik UMNO' .... yang diperjuangkan oleh pencacai2 upahan UMNO yang pendek akal .... penyokong2 UMNO.. berjuang menegakkan "kemungkaran dan kezaliman" atau orang2 alim yang "bersyubahat" dengan para ahli fasik @ ahli maksiat @ ahli zalim UMNO.....

Hapuskan & elakkan dari "NAJIS POLITIK UMNO" ! Semoga Melayu/Islam selamat.

Mohd said...

PAS dgn membuat usul yg video seks Anwar Ibrahim adalah palsu, akan terjebak dlm masalah besar.
Jika video itu sah dilakukan oleh Anwar, maka semua ahli2 PAS turut menanggung dosa Anwar berzina dgn amoi itu kerana bersubahat. Orang2 PAS pun dapat dosa yg sama berat yg dipikul oleh Anwar!
Kenapalah PAS begitu bodoh sehingga meluluskan usul yg sebegitu rupa?
Yang sedap2 berzina adalah Anwar, kenapa ahli2 PAS yg mungkin rasa sedap menonton video itu saja nak tanggung dosa bersama?
Orang Islam melihat ini sebagai satu lagi kebodohan PAS.
Macam mana nak menang PRU13 nanti?
Kecuali jika Melayu yg rata2 bodoh mudah lupa ..........

Anonymous said...

PAS mana tahu dosa dan pahala. Dia tahu hanya golongan dia sahaja yang disahkan oleh Tok Wali Seliparnya masuk syurga. Sekarang ini rujukan utamanya ialah Tuan Guru haji Mohamad Sabu Al- Juburi, Tokoh Ulamaknya yang agung dan ternama. Sokonglah Kepimpinan Ulamak Tahi Kucing PAS.

Anonymous said...

Orang yang mengatakan "video seks" tidak boleh jadi saksi kerana hanya besi adalah orang yang sama mengatakan pesakit aids dibakar pada masa mula mula penyakit aids menular masuk kenegara ini.mereka juga membuat pelbagai andaian lain bila ada isu2 baru . mereka tidak buat kajian, bercakap ikut sedap mulut aje.Semoga Allah peliha beri petunjuk kepada mereka supaya lain kali tindak tanduk mereka tidak lagi memalukan ISLAM.

Anonymous said...

Wahai anom yg tak bernama tur...hang baru bangkit tidoq kaa...kroni umno untuk orang melayu..kroni orang PAS & PKR untuk orang cina...kalau nik aziz bole jual bangunan kat orang singapork...macamana esok anak cicit kita..aku respek kat orang UMNO tak pernah nak komen pasal pemilihan dalam PAS..tapi kalau orang PAS bertubi-tubi maki makian yang keluar dari mulut yang dah disahkan akan masuk syurga oleh nik ajis...

Anonymous said...

Dikalangan pemimpin pas, sebenarnya mat sabu ni yang paling aku tak suka dari tahun 80an dulu lagi kerana suka mengata, mengutuk, mencera dan macam2 men... lagi. InsyaAllah sampai kiamat aku takkan dengar ceramah mamat sekor ni. Ceramah yang menggelapkan hati, pasal tu hati orang2 pas ni gelap sebab suka sangat dengar ceramah2 seperti dia ni, tak nampak kebenaran. Perasan diri mereka jer baik, orang lain semua tak betul. Sifat yang diwarisi dari silaknatulloh yang berkata "Ana khairon minhu". Nauzubillahi minzalik.

--Ganasnyer--

Anonymous said...

Anony yang dok kutuk umno tu,
Aku ni orang atas pagar, tapi aku nampak seteruk2 orang umno ni dia orang tak guna agama untuk kepentingan dunia,
Tapi puak2 pas ni menggunakan agama untuk kepentingan dunia. Jangan nak nafilah, itu hakikat. Korang berjuang untuk agama kono, tapi dengan cara yahudi nasoro jugak. Perjuangan untuk agama ni Nabi saw ajar hanya satu jalan, Ikut sunnah Nabi saw. Orang pas ni dari yg jahil sampai ustaz2 mereka, penampilan sunnah tapi akhlak lebik buruk dari yahudi, kutuk orang suka2 hati jer. Podah. Inilah ajaran anwar sebenarnya, berkhutbah guna nas, tapi dalam hotel nafsu mengga"nas". Itulah kebanggaan pas.

--Ganasnyer--

Anonymous said...

Macamna depa pilih pemimpin....1 Malaysia tau dia kena tangkap khalwat dgn bini org, trang lg bsuluh, jlas lg nyata. Ajaran Islam ka tu yang suruh pilih pmimpin yg pernah kena tangkap khalwat. Kesian golongan yang ttipu oleh golongan ulamak palsu. Kalau dalam UMNO dia dah lama kena quit macm kwn dia tu tp depa pula kata konspirasi la, fitnah la....bengong...bengong...

Dulu PAS said...

Masa zaman2 aku skong PAS dulu, aku pun sama, paling aku tk suka dgr ceramah Mat Sabu. Maki org mencarut tak ingt. Tkd langsung unsur2 Islam atau positive semuanya maki hamun dan carut sampai pening aku nak dgr. Org ni pulak jf Timablan Presiden? Pilihan raya time Pakatan kuat pun boleh kalah inikan pulak time lemah mcm skrg. BN dah buang org2 yg liablity mcm Samy Veloo, Pak Lah. Pakatan lambung org2 yg terbuang mcm Anuar dan Mat Sabu? Come on la!

Anonymous said...

tak tau macamana dengan pemikiran juak-juak dalam HAMpas ni...orang macam mat sabu di angkat jadi pemimpin..otak dah penuh dengan sumpah seranah dan sampah....nauzubillah SELAMATKAN MALAYSIA

Powered by Blogger.