Jun 7, 2011

MTV SEKS VERSI MALAYSIA.. GAMBIT MEMANG BERBAKAT!!





Nama Pelakon yang sedang meningkat naik iaitu Gambit secara tiba2 melonjak naik setelah Video Muzik yang diarahkan olehnya mendapat jolokan, kecaman dan kritikan hebat dari setiap penjuru masyarakat dan media. Dikatakan pendedahan Video Klip yang dikatakan ada elemen2 lucah ini dibongkar beberapa blog Hiburan Tanah Air. Ini telah menyebabkan Gambit naik berang lalu menggelar blog2 sedemikian sebagai Anjing. Mungkin Gambit berhak untuk marah kerana isu ini begitu drastik dihebahkan berpunca dari blog2 Hiburan ini. Gambit juga ada menjelaskan bahawa Video Klip tersebut bakal ditayangkan di Luar Negara dan bukannya di Malaysia. Tapi itulah, Melayu CinDia tidak mahu menyentuh soal Agama kerana Melayu CinDia bukanlah cemerlang dari aspek pembelajaran kerohanian. Namun, Gambit juga mesti mengakui kesilapan sendiri kerana menghasilkan 1 Klip Video yang bertentangan dengan Hukum Agama dan Adat Ketimuran kita. Gambit tahu akan perkara ini. Melayu CinDia sendiri banyak mengikuti drama2 lakonan Gambit dan tidak dapat dinafikan, beliau seorang Pelakon yang ada potensi dan berbakat. Maka, gunakanlah bakat dan kelebihan yang Tuhan berikan dalam bidang seni ini untuk menghasilkan sebuah karya yang lebih menyentuh jiwa masyarakat. Rasa2 nya jika unsur2 seperti yang Gambit cuba gambarkan melalui hubungan kekasih, tidak perlulah sehingga mempamerkan aksi sedemikian. Banyak lagi elemen2 lain yang dapat ditonjolkan yang Melayu CinDia yakin akan memberi kesan yang mendalam dan ada keunikan yang tersendiri yang akan dikagumi Negara Luar seterusnya membuktikan Industri Seni Malaysia sangat mengagumkan. Melayu CinDia mengakui, Gambit masih muda. Orang muda selera berbeza. Namun ada batasan jika mahu menterjemahkan di dalam hasil karya. Itu fakta dan kenyataan yang mesti di terima jika kita adalah Muslim dan Melayu waimah Orang Timur. Maaf Gambit. Sekadar menegur. Bukan menghukum. Memang sukar menerima kesilapan setelah penat lelah menghasilkan kerja hasil titik peluh sendiri. Tetapi percayalah, bila kita belajar dari kesilapan, kita akan lebih berjaya di masa akan datang. Semoga Gambit berjaya dalam bidang yang diceburi.





10 comments:

Ular Menyusur Akar said...

Wah...baik punye saikologi.....Boleh terlentok gambit, he....he...

Anonymous said...

He's a good actor.. maybe xde org guideline die..

Anonymous said...

ANAK MAT SABUN
Artis Malaysia sekarang da xde hal ngn bab2 vdo seks ke vdo lucah ke, Hadi boroi cakap tu besi jerk xleh di jadikan kesaksian, so..no hal..kalo artis ni nk tebus dosa plak sekarang lagi la senang, masok PAS jerk leh terhapos dosa2 silam, bole tempah ticket syorga..da ngn wali trompah..apa ada hal..

Bingai @ Bangang said...

Laaa.... video clip tu arahan dia sendiri ker? ikut kehendak dan acuan dia kot?

Anonymous said...

dua ekor anak kera sedang berasmara

relevan said...

Ha ha Gambit ..!

hanizam said...

huuuiiittt, kalau aku dia suruh heronya, aku pun nak....ha..ha..ha...

gambit...gambit...

INSPIRASI CYBER said...

apa nak jadi la dgn dia tu...

Anonymous said...

Dia ni bukan Gambit. Betulkan fakta.

Anonymous said...

Mmg lah yag dalam video tu bkn gambit, tp shah jaszle. Gambit pengarah video tu. Dua2 sme je.

Btw, kenapa 'CinDia'?

If it isnt a lingo/slang I know nothing of, I believe d word u r looking for is Chindian.

Powered by Blogger.