Jun 19, 2011

MAT SABU KATA LINA JOY BERHAK MURTAD!!





Nampaknya PAS semakin terjebak dengan gejala Murtad bersama seorang pejuang Lina Joy bernama Ambiga. PAS semakin membuka ruang Islam sehingga sanggup bekerjasama dengan individu seperti Ambiga. Ramai yang tidak mengetahui bahawa Ambiga merupakan seorang Peguam yang akan memperjuangkan 'nasib' individu yang berniat untuk keluar dari Islam dan menyertai Agama Kristian. Adakah PAS tahu akan perkara ini? Bohong jika tidak tahu. Akan tetapi kuasa mengatasi segala2 nya. Dendam terhadap UMNO mengatasi segala2 nya. Adakah PAS sanggup meninggalkan Dasar Propaganda Islam demi kuasa. Sudah nama pun propaganda. Maka ianya sememangnya tidak akan dilaksanakan. Apatah lagi Hukum Hudud yang kini semakin jauh menyimpang. Tiada lagi Hukum Hudud. Tiada lagi Islam. PAS menuju kuasa.





12 comments:

Anonymous said...

dulu PAS menentang majlis peguam anjur tentang satu isu,lepas tu kes murtad dan sekarang nie PAS sanggup jilat bontot ambiga demi mencapai cita2 ke putrajaya.Dalam hal nie kita leh lihat PAS sanggup mengadaikan agama,perjuangan mereka selama nie,ahli2 pas yg buta mata hati tidak dapat melihat tindak tanduk pemimpin mereka yang seperti menghina islam

Anonymous said...

Pas tidak konsisten dalam membuat pendirian.Tak pelik suatu hari kalau orang mahu murtad pihak Pas akan sokong bermati-matian.Jadi ini masanya untuk mereka yang mahu keluar islam atau murtad.
Mungkin negeri yang di kuasai oleh Pas akan banyak di dirikan Gereja.
Tidak mustahil. Sebab Tag Line PAS
SANGGUP BERKAWAN DENGAN SYAITAN.

Anonymous said...

" ku tepis tangan UMNO " kata Mat sabun..( UMNO tu Lelaki? )
dengan ambigok ni dia sambut tangan, dah dipelawe masuk bilik 122 pulak kot..
Kesiannn.. dah BUTA mata & HATI ahli2 hamPAS kerana menyangka dah beriman..rupanya SESAT DALAM IMAN.

Anonymous said...

mana dia penokong hampas dan PKR.tak nak bg komen pasai ni ka???

Anonymous said...

PAS dah lama murtad. Apa nak heran dgn kenyataan Mat Sabu tu.

serenity9260 said...

lah,tajuk je yg kate mat sabu cakap camtu.dalam post ni x tulis langsung nama mat sabu,bukti text dari mana2 paper atau statement lagi la xde.sape nak caya mnde2 yg xde bukti nih?

Ni best bro!!!
Giler Aje : Lelaki 21 Tahun Dikurung Dalam Kotak Kayu
Cool Aje : Gambar Kamera 268 Megapixel
Gempak Aje : Istana Muncul Di Tengah-tengah Sungai Huang Shan (Mirage)
Sejuta Trafik Ke Blog Anda!

Anonymous said...

PAS patutnya x jd keldai untuk DAPig n ambiga paria ni...sanggup gadai ISLAM unt kuasa lahanat tul

Wake UP! said...

Salam bro. Nampaknya benarlah ada rancangan sulit pendakwah Kristian untuk mengKristiankan orang Melayu di Malaysia ni.

Anonymous said...

NIK AJIS TELAH LAMA MEMBUDHAKAN NEGERI KELANTAN.20 TAHUN PERINTAH SEBIJIK MASJID PUN TAK BUAT TP BAGI PERUNTUKAN RATUSAN RIBU RINGGIT UNTOK BUAT TOKONG BUDHA DIKELANTAN.ISLE KOROK DIA LAGU TU.

Putra Melayu:: said...

Salam bro..Sokongan PAS pd Bersih yg di pengerusikn oleh aktivis murtad itu jelas menandakn bhwa Murtad adalah satu aspek/identiti sebuah negara berkebajiksn ala PAS.. Sememangnya penolakan calon Ulama dlm muktamar lalu sekali lg mnmpkkn kesungguhan PAS utk memurtadkn perjuangannya utk mndpat harta dan kuasa yg ditawarkn Anwar andai dia bkuasa.. Undi bagi mereka lebih penting dari surah2 suci AlQuran yg mengutuk murtad dan zina/liwat..Bahkan N.ajis pula dgn bongkak telah mlantik dirinya sebagai broke/ agen kpd sesiapa yg ingin ke syurga.. Hebat2.. Fikir2 lahh..

Anonymous said...

Tuan Guru Hj Mat Sabu dengan Nabil serupa aje - dua-dua kaki melawak.

Anonymous said...

Jilat Ostad Sabu! Jangan tak jilat! Apa yang Ambiga cakap, jilat cukup cukup! Bahlol punya manusia! Otak letak kat tapak kaki!

Powered by Blogger.