Jun 23, 2011

JUDI @BERSIH - PAS BUAT CABUTAN BERTUAH RM1 JUTA!!?





Melayu CinDia terkejut mendapat berita bahawa PAS sehingga sanggup menawarkan sejumlah Wang Lumayan bagi peserta pilihan. Antara tawaran yang diberikan adalah untuk gambar paling provok sepanjang RUSUHAN BERSIH. Ini disahkan sendiri oleh Tuan Ibrahim Tuan Man yang dikatakan khuatir sambutan yang diberikan untuk RUSUHAN tersebut malap. . Maka strategi sebegini dilihat lebih efektif bagi menarik minat orang ramai hadir. Manakala beberapa tawaran akan dibuka jika sambutan yang diberikan masih dingin. Malah dikatakan Wang Lumayan juga akan diberikan bagi Kumpulan Paling Ramai membawa bersama ke Perhimpunan BERSIH 2.0 mengikut Negeri. Ini merupakan 1 langkah terdesak PAS yang diperkudakan DAP bagi terus dan terus menghasut orang ramai datang menjadi alat politik jalanan yang akan mengukuhkan lagi momentum Pakatan di mata dunia. Laporan mengenai tawaran tersebut dikatakan telahpun dimuatkan di dalam Harakahdaily




5 comments:

hafizahmad said...

Mari kite berfikiran kritikal kerana Melayu hutan dan Melayu Felda yang tak penah pakai Internet adalah kawan terbaik untuk UMNO.

Demo BERSIH memang tak de kene mengena dengan mahathir (bace mamak kutty), Najib, Rosmah, Mak cik Felda atau pun pemuda MIC yang diketui oleh Abdul Azeez dan Sheikh Fadzir.

Kite lihat dengan rasional tak perlu nak maki2. ape tuntutan BERSIH.

Antara tuntutan BERSIH guna dakwat kekal, akses media perdana yang adil kepade kedua-dua pihak, bersih daftar pemilih.

Apakah tuntutan ni keterlaluan? Bagi tahu aku ade mane2 tuntutan ni menguntungkan pihak PR? Di Indonesia yang ade lebih 250 juta pengundi juga guna dakwat kekal. Kenape di Malaysia tak boleh buat? Di Singapore (bace negara kapir)pihak pembangkang di sana mempunyai akses media yang sama rata dengan pihak kerajaan dalam kempen pilihanraya.

Di Malaysia pembangkang diharamkan muncul di media arus perdana RTM , TV3. UMNO buat RTM macam harta pusaka mak bapak mereka turun temurun.
Di negara kapir yang makan babi dan minum arak buat buat pilihanraya dengan adil tapi di negara Malaysia yang mengaku negara Islam bersikap tidak adil.

Daftar pemilih, ni SPR jadi barua UMNO, baru2 ni azmin ali ade mempersoal daftar pemilih terbaru 13 MEI yang mane rumah emak die kat kg klang gate ade 11 pengundi , 5 cina padahal mak die tinggal sorang je kat rumah tu.nmpak sangt yng 10 lagi tu pengundi hantu. kah kah kah kah. Tim Pengerusi bile ditanyer wartawan berkenaan dakwaan azmin, die jwb no komen. kepala hotak die no komen.

Sejak BERSIH dilancarkan media arus perdana macam kene sawan babi. Tiap2 hari cerita pasal BERSIH. Pastu bagitahu demo BERSIH tak akan dapat sambutan, rakyat tak kan terpedaya sertai bersih. kah kah kah.

Kalau dah tahu demo BERSIH tak dapat sambutan yang meracau-racau kate demo BERSIH akan gugat ketenteraman awam tu buat ape.

Media ni bodoh la lagi bnyak diorang cakap pasal BERSIH lagi ramai orang tahu. buat promosi percuma untuk BERSIH , tak ke bodoh nama nyer tu.

Aku dapat tahu hotel2 di sekitar kuala lumpur fully booked, tiket bas dari pantai timur hmpir habis dijual. Lihat promosi percuma yang dilakukan oleh media arus perdana. KAH KAH KAH.



BERSIH kali ni akan jadi lebih hebat. Kalau tak buat tuntutan tu aku saran kan lepas je parlimen bubar buat lagi satu himpunan BERSIH. haha. ni lagi dasyat.

Anonymous said...

wahai hafizah yang memang gila babi.

kau cakap apa ni bahalol.
kau cakap sedap mulut ya..
kau fikir kau dengan pembangkang tu bagus sangat ka ha.

oi setan kau tahu tak berapa banyak kawan aku rugi akibat demo celaka tu.
aku nak tanya kau.???
kau ada buka syarikat perlancongan tak??????
kalau kau tak bukak duduk diam sudah jangan nak melalak macam babi kena sembelih.
aku cabar kau dengan geng kau p buat demo d kawasan lim kit siang dengan lim guan eng.yang kau nak ganggu kawasan tengah bandar apa kejadahnya.
ditakdirkanlah salah satu dari keluarga kau yang buat demo tu kena sawan babi dan perlukan pertolongan kecemasan.masa tu jalan jem.jadi keluarga kau mampos.kau nak salahkan kerajaan jugak ka.atau saudaru orang lain yang sakit kritikal.perlukan pertolongan kecemasan.apa akan jadi masa tu.
habis kau orang fikir kau orang punya politik aja.

bagi orang yang tidak suka dengan demo tu apa hak ,mereka.

aku jamin 100%%%.kalau pembangkang jadi kerajaan dia orang pon akan amalkan seperti mana kerajaan yang sedia ada lakukan.
kenaikan harga barang pon sama jugak.pikirlah melalui akal yang diberikan.mana ada satu negara yang tidak menaikan harga barang dari sebelum kau beranak sampai kau mampos.
bodoh...menyusahkan semua orang.
bila ekonomi jatuh akibat huru-hara bersih nnt semua geng2 barua bi senyap aja.pas tu tuding kpd kerajaan.

Anonymous said...

geng2 babi ni memang cam ni.ha ....elok la yang sorang tutoh pungkok yang sorang lagi kena tangkap basah dan sorang lagi membertahankan murtat.elok la tu.di lantik jadi pemimpin..

Anonymous said...

AKU HERAN JUGAK MANA PEMBANGKANG DAPAT DUIT BANYAK2 BOKING BAS UNTUK BAWAK BERUK2 SARKAS NI P BERDEMO.ENTAH2 GUNA DUIT KERAJAAN NEGERI KA APA.DAN BERUK2 DEMO NI PON SUKA SANGAT.MACAM HAFIZAL BAHALOL

Anonymous said...

Hafizah ko melalak cam babi kena sembelih ape hal... duk diam2 sudah la kah.. kah.. kah..

Powered by Blogger.