Jun 9, 2011

ISU WANITA BOGEL.. MUSLIMAH PAS AKUI MAT SABU LELAKI GATAL!!?





Bila terdengar cerita Mat Sabu, teringat kes khalwat beliau 1 ketika dahulu yang menjadi perhatian seluruh Negara. Beliau pada ketika hanya berkhalwat dengan wanita tersebut tetapi tidak melakukan zina. Dan disebabkan kes khalwat tersebut, Mat Sabu tidak lagi dibenarkan bertanding di Parlimen Kubang Kerian pada PRU seterusnya dan berhijrah ke Parlimen Kedah. Ada beberapa Muslimah PAS peringkat akar umbi yang sehingga hari ini masih geli geleman dengan Mat Sabu. Ada juga yang menganggap Mat Sabu sememangnya seorang lelaki gatal. Mukadimah Ucapan Mat Sabu pada Muktamar PAS yang lalu sudah membuktikan beliau tidak beradab dan tidak menghormati kaum Hawa. Dipermainkan isu wanita dengan bertanyakan kepada Pengerusi Tetap PAS samada pernah melihat wanita bogel di depan mata kepala sendiri. Pada ketika itu Muslimah PAS menganggap tindakan Mat Sabu mencerminkan sikap kurang sopan beliau dan tidak menghormati Muslimah2 yang hadir di Majlis tersebut. Cakap lah apa jua Muslimah, Mat Sabu tetap Timbalan Presiden PAS. Mesti akur dan redha..




6 comments:

Anonymous said...

habislah Muslimah pas lepas ni...jaga-jaga kalau ada prog.pas.tu le sebelum pemilihan dulu taknak bisik-bisik kat telinga laki jangan pilh mat sapu..patut kau org tahu mat sapu pergi balik pergi balik macam nuar juga.....

Anonymous said...

Biasa tengok isteri bogel depan cermin kot. tu yang buat tambah gatal

Anonymous said...

Alahai...!yang sebenarnya muslimah2 pas pun syoook kat mat syabu ni...sengaja je buat ceta spin konon. Nanti ada meeting muslimah mat syabu ada alasan jumpe muslimah pas yang cun2 tu. Kan gitu kawan-kawan..?

Anonymous said...

TAK USAH DOK PEMBOHOPNG..KENAPA UMNO DAN PENGIKUTNYA TERAMAT SUKA BOHONG DAN FITNAH...MAHKAMAH KATA TIADA BUKTIPUN MAT SABU KHALWAT...HANYA TUDUHAN UMNO SAJA..SEBAB ITU MAT SABU TIDAK DIDAPATI BERSALAH...LAKNAT KO UMNO.

Anonymous said...

Yang gatal sebenarnya puteri-puteri UMNO yang suka fitnah dan pembohongtu laaa...

Anonymous said...

Kenapalaaa kau orang UMNO hoi...tak takut langsung dengan api neraka yang akan membakar kepada orang yang suka memfitnah orang, pembohong dan penyebar pembohongan seperti blug-blog ini...herannnnn..semoga ALLAH akan menyiksa kamu sepedih-pedihnya.

Powered by Blogger.