Jun 3, 2011

INSIDEN MUKTAMAR.. PERWAKILAN TAMPAR MUKA NIK AZIZ!!?





Majlis Perasmian Muktamar pagi tadi di Taman Melewar, Gombak dikejutkan dengan insiden yang tidak diduga. Beberapa perwakilan dan Ahli2 PAS yang hadir kecewa dengan sikap Nik Aziz yang semakin berubah dan bongkak. Salah seorang Perwakilan Parti cuba membawa beberapa Pelajar Universiti yang teringin sekali bertemu dan bersalam dengan beliau secara lebih dekat. Akan tetapi, beliau terdengar Nik Aziz mengeluh hendak pulang dan memberitahu Pegawai beliau keluar dari kawasan Muktamar. Alangkah terkejutnya beliau apabila mendengar dari mulut insan yang dijulang beliau sebagai Tok Guru. Beliau langsung hilang kepercayaan kepada Nik Aziz yang hanya berpolitik semata2. Selain itu, ramai di kalangan pengunjung yang juga penyokong kuat PAS mengambil kesempatan melihat kawasan Muktamar. Ketika sedang asyikmelihat setiap produk di gerai2 tersebut, secara tiba2 beliau ditolak sekumpulan yang dilihat Pembantu2 Nik Aziz. Dengan Ianya terpaksa dilakukan semata2 hendak memberi laluan kereta Nik Aziz yang sedang bergerak pulang dari Markas. Ini menggambarkan Nik Aziz merasakan diri beliau semakin berpengaruh di tambah pula dengan Kereta Mercedez Benz terbaru itu, Nik Aziz memilih untuk berlawan secara Erdogan. Ramai di kalangan ahli kecewa dengan perubahan Nik Aziz dan mereka terus beranggapan Husam Musa telah berjaya meracuni pemikiran dan gaya hidup Nik Aziz yang kini semakin mewah.




7 comments:

Anonymous said...

Pengalaman teman lebih mudah berjabat tangan dengan TGNA kerana tak perlu protokol berbanding dengan presiden parti teman.Bukan presiden tu tak sudi, tapi banyak tangan2 yang menyibuk untuk menghalangnya.

Anonymous said...

aku bslam ngan najib pun takder protokol.. mudah je nak salam.. tp org bila kaduk dh naik junjung, mmg lupa daratan.. asyik mendongak ja.., rumput di bumi pun dah tak nampak.. tu lah dia nik ajis..

Blog 1 Malaysia said...

tumbuklah muka pengkhianat2 generasi baru :-)







---------------------------------------------------------
Transformasi FELDA olok2 - Hukum Karma dan Pengkhianatan. Undi BN Undi HARAM. Risiko berganda yang pasti buat generasi baru jika mengundi BN
http://blog1malaysia.blogspot.com/

Anonymous said...

aku penah terserempak dengan tua kutuk ni. sebelah dia beberapa body guard mengekori dia. aku buat dhekk jer bila aku nampak dia.nampak jer macam ularmak atau fulamak tapi hati macam setan. tak kuasa aku nak berslam dengan dia. buat suwey hari baik aku jer. tapi kalau terjumpa harun dian aku mesti akan bersalam dengan dia..TGNA..hmmm go hell lah lu taua kutuk peenyokong peliwat.

Anonymous said...

binatang pun tahu cari yg baik-baik, kamu ni lebih teruk dari haiwan nampaknya. pergi cari yg buruk2 aje.. pelik juga manusia ye..

Anonymous said...

samalah tuh, binatang tahu depan dan belakang tapi anu wani tak heran pun... yang disokonmg oleh tgna

anti bohmau said...

susah utk mencari insan yg benar2 zuhud yg tidak memandang dunia dlm dunia politik sbb semuanya akan dipolitikkan...hinggakan nak nak solat pun mesti war-warkan, kan? kan?!!! haduyai!! rentikanlaeeer!!!

Powered by Blogger.