Jun 15, 2011

BERSIH 2.0.. HISHAMUDDIN RAIS CADANG B'DEMO SAMBIL BOGEL!!





Pagi tadi Melayu CinDia sempat bersarapan di sekitar Gombak untuk menemui beberapa rakan dari PAS. Biasalah muka2 tu jelah yang selalu ada. Akan tetapi Melayu CinDia baru perasan seorang lelaki yang agak berumur menyertai sarapan bersama kami. Beliau bercerita punyalah 'gebang'. Dia siap terangkan bagaimana akrabnya hubungan dia bersama aktivitis, Hishamuddin Rais. Kira besarlah pengaruh dia. Akan tetapi, 1 perkara yang membuat kesemua yang mendengar tergamam seketika. Beliau bersama rakan2 yang turut bersama perjuangan Hishamuddin Rais akan mencadangkan 1 bentuk demonstrasi yang dilihat lebih berani dan menarik perhatian dunia tentang mesej yang hendak disampaikan melalui Perhimpunan BERSIH 2.0. Beliau dan rakan2 beliau mencadangkan agar kesemua yang terlibat dalam demonstrasi tersebut berbogel sebagai tanda protes sepertimana yang diamalkan di Thailand dan Filipina. Ini katanya lebih efektif bagi memastikan dunia melihat sendiri Penyelewengan yang telah dilakukan Kerajaan dalam kesemua bidang termasuklah apabila menjelangnya Pilihanraya. Ya Allah... Tergelak aku dalam hati. Yang totok2 PAS semua diam tak terkata. Nak dimarah, sama2 Pro Pakatan. Tak marah, nanti diorang terfikir, takkan aku kat sini punyalah jaga pakaian berkopiah, masa perhimpunan tu kena bogel. Macam mana rupa aku? Hahahahaaha.. Buat lah apa yang korang rasa terbaik. Ntah apa yang tak bersih lagi tak tahulah aku. Kemaruk nak jajah Malaysia...




2 comments:

Tuan Tanah said...

hahahaha x sabar aku nak tengok totet mat syabu..mesti kecut dan termasuk..

si ambiga plak lubang puaka dia mesti x nampak..huhu

x sabar tengok nurul izzah berbogel jugak..

paling aku x lalu nak tengok mak lampir(zuraidah ampang)

hahaha

Anonymous said...

sy ni mmg budak nakal..suka usik2 org..satu hari aku telah masuk ke satu channel chat mirc untuk gay... sy kata sy ni nk cari boyfren yg berumur.. tiba2 ada seseorang yg kata dia berminat dan berumur 40han.. saya 22 tahun..hehehe..

sy pun tanya lah boleh tunjuk pic abg tak?.. dia bagi fb address dia.. tukartiub@gmail.com.... sy tgk2 nama Hishamudin Rais yg kuar...terkezut jugak

sy mmg prnh baca yg dia ni seorang aktivis politik... lepas tu sy cabut... sy mmg suka mengusik org.. tapi sy sempat panggil dia hipokrit. Haha

Powered by Blogger.