Jun 18, 2011

ANAK NAJIB B'TUNANG.. ANWAR AKUI HILANG NAFSU SYAHWAT!!





TAHNIAH buat Nooryana Najwa iaitu anak kepada PM, Datuk Seri Najib Tun Razak yang telah melangsungkan pertunangan bersama lelaki pilihan. Beliau telahpun melangsungkan pertunangannya bersama lelaki yang telah beliau kenali sekian lama. Namun, pertunangan ini dilihat sekadar ikatan dan Nooryana terpaksa menempuh cabaran karier baru setelah berjaya bergelar graduan. PKR? Tak habis2 menyerang peribadi Najib. Tak aib pula ye. Dr. Tan Kee Kwong, seorang Pemimpin Penjilat Punggung Anwar mempertikaikan Majlis Pertunangan yang diadakan oleh PM sekeluarga. Beliau mendesak PM mengeluarkan satu Penyata khas bagi membuktikan kepada rakyat Malaysia bahawa Pertunangan ini ditanggung sendiri PM tanpa menggunakan wang Kerajaan. Gilakan orang PKR ni? Punyalah hendak dikorek penyelewengan PM, sampaikan Majlis Pertunangan anak beliau sendiri pun hendak dikeluarkan Penyata Kewangan. Hendak dibentang di mana? Di Parlimen? Tolong lah jangan jadi bodoh Dr. Jikalau benar sekalipun hendak membuka pekung orang lain, janganlah sehingga Hal Peribadi dan anak2 PM yang tidak ambil tahu soal politik juga dijadikan bahan 'nafsu syahwat' politik kamu. Tapi apa yang pasti, semua ini telah diarahkan oleh Anwar sendiri. Beliau kini dilihat kurang berbicara dan sedang mengatur strategi terhebat bagi memastikan RUSUHAN BERSIH 2.0 mendapat liputan penuh di Australia, Paris, China dan US. Sudahlah tu Anwar. Bawa2 lah beristigfar. Jangan diruntuh Masjid yang sedang dirancang untuk dibina. Anak PM baru sahaja bertunang secara baik. Sekurang2 nya tidak seperti kamu. Bak kata Mat Sabu 15 tahun dahulu, "Anwar sejak memegang jawatan PM tidak dapat mengawal pergaulan dan suka berfoya2 di Genting Highland bersama isteri orang." Opppsss... Sory, it's not my statement.




7 comments:

serenity9260 said...

huiiiiii,semua yb2 ngan org2 umno memang suka la kawen2 pkai duit rakyat ni ea??elaun keta ade,elaun umah ade,gaji pon ade,elaun minyak ade.fuiiiiiiiiii,patot la ko sungguh2 nak jadi org umno.idop macam raja.duit rakyat suma punggah kt diorg je.

Ni best bro!!!
Cool Aje : Gambar Kamera 268 Megapixel
Gempak Aje : Kereta F1 Berkuasa Hydrogen
Sejuta Trafik Ke Blog Anda!

niknajis said...

hahaha, Ni bukan satu fitnah ke ? kalau sertakat tunang aje berapa harga tu.... tak perlu duit rakyat lah.... kaki bodeh ramai nak sponsor.. lu ingat mcm nik najis nak pergi haji ke umrah sponsor tu arr ? anak anak kahwin mana dpt duit arrr? buat alah kadah ke ? kecil2 pun mesti grand kan? lagi bapak dia tak keje punya org. minta duit sana sini adalah.... hasil duit tu pun tak tahu dari mana? Mcm mana arr?

Anonymous said...

Fuh, pasal anak PM bertunang pun kene keluarkan penyata pada Parlimen atau pada umum/ rakyat. Macam tu, pembangang jangan lupe suruh juga si Ketua Peliwat tunjuk penyata dari mana punca duit berkepul2 yg dia dapat sejak keluar dari penjara sehingga kini. Ade brani ke??

Mau desak PM Kerajaan (Perdana Menteri) je, PM Pembangang (Peliwat Malang) kasi simpan rahsia kemas2 aaa....

hafizahmad said...

Mesej kepade Najib

BM
Kalau anak tak berancok,
Tiada siapa yang boleh menghalang,
Ancok omak kau pakai la duit sendiri,
Bukan duit pembayar cukai.

BI
If your daughter wants to get fuck,
No one couldn't stop it,
Use your own fucking money,
Not from national budget.


Kesimpulan
Low class punyer PM , anak nak berancok pun pakai duit rakyat.

jo said...

Bang abang tau ke berapa gaji PM
katakan campur elaun RM60,000. datu najib dah korja dari umur 23 tahun jadi MB Pahang. Umur sekarang 57 - 23 = 34tahun x 60,000 x 12 = banyak bang. kalu pak sedara budak tu yg. seponsor ada tuan punya bank, semua jutawan bang..jadi ape yg. sakit hati sangat???.kat datok najob?

Anonymous said...

Management hotel yg bocorkan..beratus ribu spend. Ak pn pernah tgk invoice tu 3 helai.. Kesian la org2 bodoh mcm ko ni,dok hulu sana, cerita yg betul disalahkan ikut akal fkiran. Org yg atas2 smua tahu. Skrg pnyokong tegar umno ni org2 asli sarawak,org2 tak skolah, n org2 kg je.. Tgkla pru-13..

Anonymous said...

Management hotel yg bocorkan..beratus ribu spend. Ak pn pernah tgk invoice tu 3 helai.. Kesian la org2 bodoh mcm ko ni,dok hulu sana, cerita yg betul disalahkan ikut akal fkiran. Org yg atas2 smua tahu. Skrg pnyokong tegar umno ni yg tinggal org2 asli sarawak,org2 tak skolah, n org2 kg je.. Tgkla pru-13..

Powered by Blogger.