May 17, 2011

VIDEO SEKS.. PRESIDEN PAS PILIH NERAKA B'SAMA ANWAR!!





Tahniah dan Syabas buat Hadi Awang kekal tanpa b'tanding utk jawatan Presiden PAS. Alhamdulillah, nasib baik Ustaz Hadi back up Anwar mengenai Video Seks baru2 ini. Kalau tak? Melayang lah jawatan Presidenmu.. Melayu CinDia ternyata amat kecewa dgn tindakan Hadi Awang yg cepat mengalah dalam m'pertaruhkan pendirian sebenar beliau berkaitan Video Seks Ketua Pembangkang tersebut.. Adakah Hadi Awang akan berterusan sebegini? Membiarkan kroni2 Anwar menguasai PAS? Keputusannya tletak pada jawatan Timbalan Presiden parti. Jika Ustaz Nasha tewas, ternyata Hadi Awang sudah putus asa. Ustaz Nasha dilihat bersendirian dlm mempertahankan jawatan yg dipegang beliau selama 2 penggal. Hadi Awang, don't be a loser man.

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

10 comments:

Marhaen Kacak said...

hmm..sedih tenguk kroni2 anwar berada dalam paksi pimpinan PAS...

Untuk Renungan Umat Melayu Islam : Kau Masuk Gerakan Islam Ingat Kau Dah Hebat?

Anonymous said...

Orang macam ni nak harap menjadi pemimpin malaysia, pendirian macam abu atas tunggul, senang dibeli..bodoh...

Anonymous said...

tok guru tak berjenis...beginilah rupanya...hampeh...peh peh peh

Pemuda TG said...

Tak baik cakap macam tu, Hadi Bawang tu. siap menang tanpa bertanding lagi tu...ini menunjukkan demokrasi telah mati dalam pas pis pus. Tu la sebab dia menang tanpa bertanding.
Satu lagi, buat Hadi Bawang...amik ko...hakkkktuihhhhhh...
kiiiiiiiiiiiitol la lu

Anonymous said...

Hadi berdosa besar kepada Melayu apabila memberi fatwa mengkafirkan orang-orang UMNO tahun 1982. Sebagai seorang yang angkuh dan sombong, Hadi sampai sekaraang tidak menarik balik kata-katanya. Tunggulah masa untuknya menjilat balik fatwa yang dimuntahkannya dulu. Allah itu maha adil dlm pembalasannya terhadap golongan ghulaw seperti itu. Tunggulah masa dan ketikanya sahaja.

Anonymous said...

SOKONG ISLAM ANDA SELAMAT,
SOKONG PAS AKIDAH SESAT!!!

Anonymous said...

AKU TAKAN AMPUN KAN DOSA HADI YANG MENGKAFIRKAN AKU..sdgkan aku masih mengaku allah itu esa..muhammad pesuruh allah... aku tak nak ampunkan dia....samapi mati..selagi dia tak tarik blk fatwa dia.....semoga dia di himpunkan bersama org yg TAK BERIMAN diakhirat nanti.....

Anonymous said...

rasullullah bepesan kepada sahabat agar menyampaikan dakwah, salah satu sebabnya ialah ketakutkan apa yg ada dineraka. tidak siapa yg diberi ilmu akan merasa gembira bila ada org yg dicampak kedalamnya. begitu jugak kemenangan disurga tiada siapa yg gembira kalu ada yg tidak dpt merasakannya.ingatkan diri sendiri atas perinsip ini. apa pun cabaran kita alami didunia disebabkan lawan, tidak akan bebaloi jika dia disiksa oleh neraka.kita mengharap ikhsan allah utk kesurga dan bkn atas keadilan usaha kita.jika ada org yg tesilap dalam amal mereka ngapa kita perlu jugak begitu. jika kurang kasih dan sayang dihati usahakan lah agar kita diperhati dgn kasih dan sayang oleh Maha Pengasih lagi Maha Penyanyang.Ingatlah tiada ada apa pn yg bebaloi jika ditimbang dgn neraca akhirat.Usahakan dengan segenap kemampuan dan keinginan agar dpt kejayaan didunia tapi hanya utk bekalan keakhirat jika bukan untk bekalan itu tidak apa pn faedah yg dpt melainkan sesia dan penyesalan. Kalu benar kamu beriman.wallahualam.

Anonymous said...

hadi bawang ni macam anuar jak ....

Blog 1 Malaysia said...

Generasi baru pilih yang terbaik...







Politik BN Poltik Setan - Undi BN Undi HARAM. Adik2 wajib sebarkan kpd mak ayah dan kawan2. Sayang adik :-)
>>>http://Blog1Malaysia.blogspot.com/<<<

Powered by Blogger.