May 6, 2011

VIDEO SEKS.. PEMIMPIN DAP BONGKAR, LELAKI ITU ADALAH ANWAR!!?





Akhirnya perbalahan yang selama ini disembunyikan sebelum menjelangnya PRU DUN Sarawak dibongkar. Selepas dilihat tidak mencapai kemenangan seperti yang dijangkan, DAP dan PKR Sarawak tampil dengan Pedang masing2 bertelagah malah memberi pelbagai ugutan sesama mereka. Dari pihak Baru Bian yang kelihatan ego dan bongkak kononnya semakin kuat pengaruhnya di Sarawak hanyalah mimpi semata2. 1 Ugutan yang dijangkakan akan diterima dari pihak DAP jika Baru Bian terus menerus mencerca kehormatan DAP.



Pemimpin DAP akan memberi 1 bukti jelas. Bukti yang menunjukkan bahawa Anwar adalah individu yang terdapat di dalam video tersebut. Bukti itu dikatakan telah sekian lama disimpan sebagai persiapan jika menghadapi sebarang kemungkinan.

Apabila ianya sudah mencapai 1 tahap yang dikira melampau, Pemimpin DAP ini akan menyebarkan maklumat yang memberi bukti kukuh penglibatan Anwar di kancah seksual rambang. Persoalannya, adakah Baru Bian tidak mengambil peduli kisah moral Anwar? Di mana Anwar tatkala berlakunya pergaduhan besar di kalangan Pakatan Sarawak? Adakah Anwar ketakutan? Atau semakin tertekan?

Tekanan yang hadir dan berpunca dari diri sendiri yang alpa akan kebesaran Tuhan kerana merasakan diri begitu gah. Ini baru jadi Pembangkang. Bayangkan jika Pakatan Pembangkang berjaya menawan Sarawak? Bayangkan puak2 Pengkhianat Negara ini menawan Malaysia? Apa kesudahannya? PANAZZZ - NAJIB DAN FARA FAUZANA EHEM.. EHEMM??



3 comments:

mnorkembalak said...

Salam sahabat, bagi pendapat saya jika Baru Bian tidak peduli atau tak kesah Anwar adalah lelaki dalam vedeo klips tersebut, sikit pun saya tak hairan.

Sebabnya saya ambil contoh paling nyata iaitu pemimpin Pas yang tahu hukum Islam, masih bersungguh-sungguh mereka menafikan Anwar adalah lelaki didalam klips video seks tersebut.

Mereka bukannya rabun, mereka terlampau celik sehingga macam-macam mereka pertikaikan rambut nipislah, muka tak jalaslah, video hitam putihlah dan berbagai-bagai lagi alasan mereka sedangkan perkara itu sudah terang dan nyata.

Naib baik Kak Wan tak komen tentang saiz belalai Anwar tak sama, kalau tidak lagi bertambah gamat jadinya...!

Anonymous said...

Orang PAS ni dari dulu lagi macam haramjadah..
Nak berpolitik sampai maruah melayu dijual terus..nak tukar kerajaan ka kalau muka2 PAS macam ni..
PKR pula parti yg tak ada real direction..terumbang ambing..kiri kanan melelong..gang ni akan jual Melayu dengan harga murah..
Cina dok tunggu nak semebelih melayu ,dia orang bukan tau pun..
Sikit2 pasal agama..sereban tinggi gunung,penuh dgn taikkkk..

Anonymous said...

Aku tgk dlm video SK sorang saja bersumpah..mana yg lain? Rahim TCik tak bersumpah sebab dia dah wakilkan pada SK. Pelik?? dulu masa rogol gadis bawah umur tak pulak wakilkan dekat org lain...inilah dia Rahim TCik, penjarah, penjilat no. wahid yang tersohor, yang masih hidup atas muka bumi. Saya katakan kalau hantu tu ada bernama..salah satu nama dia adalah Rahim TCik!!..ada percaya?

Powered by Blogger.