May 7, 2011

VIDEO SEKS.. PAS KATA ANWAR AKAN MATI SYAHID!!





Demonstrasi yang berlangsung pada hari ini membuktikan bahawa aura Gerakan Reformasi 1998 semakin malap akibat dari moral Anwar. Demonstrasi yan dihadiri sebilangan puak totok2 PAS ini kelihatan seolah2 mereka tiada hala tuju dan tidak tahu akan perjuangan yang dibawa Parti tersebut. Anwar dijulang bak seorang khalifah walaupun kelihatan syok sendiri. Dengan kehadiran yang begitu kecil, totok2 PAS cuba mencetuskan kekecohan di Masjid Negara. Walaupun cuba membakar api semarak memperjuangkan seks Anwar, orang ramai di sekeliling tidak layan langsung malah ada yang menasihatkan mereka agar pulang ke rumah masing2. Beberapa wartawan yang hadir telah memberitahu ada puak PAS yang terlalu fanatik sehingga mengatakan bahawa jika Anwar mati pada hari ini, beliau akan mati syahid kerana berjuang demi Islam dan Rakyat. Wartawan2 tersebut terpinga2 lalu mendakwa begitu mudah rupanya untuk syahid. Kasihan juga sebenarnya. Kasihan kerana orang2 sebegini telah ditipu insan bernama Anwar Ibrahim. LAGI MENARIK DI SINI - ANWAR BERSYUKUR.. "PERUT SAYA KINI MAKIN KEMPIS."


14 comments:

Anonymous said...

AstagfirullahalAzim, inilah akibatnya jika yang dibaca tiap hari hanyalah HARAKAH dan ceramah yang didengar pun dari orang PR sahaja dan yang terbaru dari Bob Lokman. Memalukan je...

komandomelayu said...

patut le kat Selangor dan PPinang pusat urut seks makin banyak!

Sapa2 ahli PAS,PKR, DAP BABI pi kongkek awek, pelacur,merogol dan meliwat boleh mati syahid asal jangan ahli UMNO!

KAH KAH PAS MABUK PIL KUDA!

MATI SYAHID PASTU MASUK SYURGA BELAKANG JAMBAN RUMAH NIK AJIS!

Anonymous said...

MATI SYAHID YANG MASUK NERAKA...MAKSUDNYA...DISISI SETENGAH MANUSIA HAPRAK...SYAHIDLAH BERANGKALI..TAPI DISISI ALLAH SWA...WALLAHUALAM...

Anonymous said...

SAH..SAH..Memang Sah.... seperti dan saling tak tumpah macam pengikut kerajaan langit Ayah Pin . " Rasul Kahar" dan juak2nya pun dah letak jawatan. Barua2 Anwar= Barua2 Ayah Pin. dengan kata lain Anwar=Ayah Pin.

Anonymous said...

sedgkn imam pn xbleh diwarisi...xkn smudh tu nk dpt mti syahid...agama sedg dipermain kn oleh owg yg kononye pndai sal agama...

Anonymous said...

Bukan syahid tapi short head. ah uh ah uh

Pemuda TG said...

Bila nak matinya....? Baru blh tahu Syahid atau tidak...

jo said...

mati cepat lagi bagus..aman negara insyaalah...selagi tak mati dajal ni..selagi itu dia buat huru hara..

Anonymous said...

1. Bila bercakap bohong
2. Bila berjanji mungkir
3. Bila diamanah dia khianat
Kira munafik pertama mati syahid dan menjadi ahli syurga.

Anonymous said...

Allah Hu Akhbar!!!! Dunia mengakhiri zaman nya... Hancur lah kamu semua DAPig & kiPAS & Parti Khianat Raja&Rakyat.

Anonymous said...

Itu kalau mati syahid tp macamana pulak kalau mati AIB....

Anonymous said...

aura syahid boleh nampak dlm video ka?

Anonymous said...

oh shitt punya Pas..

hangkedee said...

Mati syahid di HemPAS pkr dosa Aljuburi.

Powered by Blogger.