May 26, 2011

VIDEO SEKS ANWAR VERSI WARNA!!?








Melayu CinDia sebenarnya lebih terkejut apabila menonton Video ini yang lebih jelas memperlihat wajah sebenar Anwar Ibrahim. Walaupun Melayu CinDia telah meninggalkan Gerakan Reformasi selama 10 tahun, pilu dan sedih melihat pemimpin yang pernah Melayu CinDia kagumi ketika beliau di dalam UMNO memperlakukan adegan sedemikian. Bravo buat blogger 'Tinggalkan 1 Peluru."



18 comments:

MamaGomo said...

Sudah masuk warna ke?..jelas lah tu.:) Live Tube Video Of Maher zain, Sami Yusuf,Mesut Kurtis,and many

more artist from Awakening

Anonymous said...

tak sabar nak dengar hujah blogger2 pembangkang pulak..entah alasan bodoh apa lagi depa nak tulis..

hangkedee said...

Semakin hari semakin pandikutty wal pundek pak sekh.

penyair kampung said...

Ini lah dia warna warni kehidupan sebenar manusia. tak kira yang kecil mahupun yang besar. setiap mahluk di dunia ini punya nafsu.

Anonymous said...

Hehehe...kalau ada sesiapa yang tak kenal juga...alamat pendek umur.

Anonymous said...

Sesiapa tengok pun memang kenal cuba buat2 tak kenal.kalau video boleh zoom lagi bagus.boleh tengok dari dekat kotek nuar.ukur,pas tu bandingkan dengan yang punya.itu pun boleh jadi bukti kat mahkamah...

Anonymous said...

Itu bukan Anwar, tapi itu Hantu Raya!

Anonymous said...

Itu bukan Anwar lah. Itu B.A.B.I (Brother Anwar Bin Ibrahim)

Anonymous said...

kalau dah terang mcm ni haaaa... bwkla istifar byk2 penyokong nuar... kalau bagi budak compare muka ni pun budak pun kata tu dia.

si nuar ni pun... udah2 ler tu, rumah dah kata pergi kubur dah lambai2 mari dah nuar oi...

Anonymous said...

tapi telinga pelaku dlm video dgn DSAI tak sama

Anonymous said...

TELINGA XSAMA. AWAT MATA HANG BUTA KA

Anonymous said...

Sebijik lah...ade kaler lak lg tuh

Anonymous said...

Yg kata bukan Anwar dalam video tu dah buta mata dan buta perut.....
Dey Tambi, Anwar tu pun keturunan Tamil lah, patutlah dia pandai mencarut dalam bahasa nenek moyang dia!

Anonymous said...

Bro.....tu bukan Anwar la...Anwar suci...Anwar ANUGERAH TUHAN....... Kote anwar Wan Azizah kenal la..... dia tau kote tu bukan Anwar punya.....cinadoll yg punya....

Anonymous said...

kalu anwar ke tak anwar ke apa aku kisah hehehe bukan dia bagi aku makan pun ....nko org yang gila babi hahaha bodoh

Anonymous said...

papa gomo tu boleh la B.End bagi duit ...so x yah la nak layan nafsu sarakah papagomo nak fitnah org ......dia tu dah makan daging BABI hahaha

Anonymous said...

ha..ha..ha!!! semua orang kena tipu. yang sebenarnya pelaku video tu bukan anwar..tapi adik kembarnya. hal ini dah lama dirahsiakan. tak percaya??? ok, cuba tanya lim kit siang..haji hadi..tak pun karpal pun ok.

Anonymous said...

ini gambar lama ni. kan gambar hitam putih tu. zaman P. Ramlee punya rakaman... jalan Ampas ni.....Tak sangka ada lagi orang boleh bagi komen camtu.....hahahhahaah. Nak kate bodoh ke tak ke tak ke tak...?

Powered by Blogger.