May 5, 2011

VIDEO SEKS ANWAR.. NIK AZIZ GELAR MUFTI PERLIS SEKS BABI HUTAN!!?





Sejak akhir2 ini terserlah keegoan dan sifat bongkak beberapa Pemimpin PAS yang menghina serta mencerca Mufti2 yang bernaung di setiap Negeri apabila dicadangkan agar mengadakan pertemuan dan berbincang dengan UMNO demi keutuhan Agama. Mufti Perlis, Dr. Juanda Jaya antara beberapa tokoh Agama yang diherdik oleh Pemimpin2 PAS. Malah dikatakan Nik Aziz sendiri akan dirasuk syaitan dan akan dicelakakan mana2 individu soal Perpaduan Islam apatah lagi Perpaduan Melayu. Melayu CinDia naik muak dan jelak menyebut isu Kerajaan Perpaduan kerana ianya tidak akan diterima sama sekali oleh Puak PAS Pro Erdogan yang kini sedang menguasai suara PAS. Apa yang lebih menggambarkan PAS kini semakin tercemar, mereka sanggup memaki hamun Ulama'2 sedia ada demi mempertahankan Perilaku Video Seks Anwar walaupun tiada langsung disebut oleh Tokoh2 Agama terbabit.



Diktator PAS, Nik Aziz telah menfatwakan HARAM menerima UMNO sebagai saudara seAgama. Kononnya UMNO tidak memperjuangkan Islam langsung dan bersifat Kebangsaan semata2. Adakah PKR dan DAP memperjuangkan Islam? Ada di dalam Perlembagaan kedua2 parti ini tercatat di dalamnya akan mempertahankkan Islam? Nama Islam pun tiada.

Beberapa penyokong Puak PAS Pro Ulama' menyatakan rasa tidak puas hati dan begitu geram dengan sikap ego Nik Aziz sehinggakan hendak ditamparnya Menteri Besar Kelantan itu kerana keceluparan beliau menghina krelibiliti Mufti2 Negeri hanya kerana bertujuan membela Anwar dan DAP.

Pemilihan PAS yang akan berlangsung pada bulan Jun ini diharap akan menjadi 1 medan pertembungan sebagai Penentu Pemimpin sebenar parti ini. Jangan dok asyik terlalu memuja Pemimpin2 PAS kerana mereka semua hanya menggunapakai saluran Agama sebagai benteng mempertahankan Pakatan.





8 comments:

Anonymous said...

Apa nak dihairankan. Dia ni bukan taraf Tok Guru tapi ustaz aje. Makin dimakan usia makin mengarut kenyataannya. Moga diampunkan Allah dan diredai kehidupannya. Akhir-akhir ini keburukannya kepada orang lain telah dikembalikan Allah kepada dirinya.

Anonymous said...

Akhir-akhir ini keburukannya kepada...
hendaklah di baca :
Akhir-akhir ini doa keburukannya kepada ....

Anonymous said...

akhir zaman akan dan telah wujud ulama2 politik yg berfatwa yg
memesongkan akidah umat islam
yg imannya senipis kulit bawang....

jadi berwaspadalah....jangan sampai
tergelincir.....

Anonymous said...

Solat hajat dah buat.... Pertunjuk dah dapat... Apalah lagi yang diinginkan.... Jangan sampai bala diturunkan....

Anonymous said...

Orang tua tak layak digelar ustaz pun. Dia hanya layak digelar wali selipar jamban.

Anonymous said...

Setahu aku org nak ngaji Quran serta mendalami hukum agama ni, org g negara2 arab sana. Si N.Ajis ni dulu pulak blajar agama kat India.

Jd betul la kata beliau semua ulama2 UMNO tak setaraf dgn dia. Sb dia ngaji ajaran Hindu. Lain aliran tuh..

Satu2 nya org yang setaraf & boleh berdebat hukum agama dgn dia ni ialah Ayah Pin!

Oh Ayah Pin..di mana dikau saat2 Malaysia memerlukan mu..

Anonymous said...

walaupun aku masih berdaftar sebagai ahli seumur hidup kepada PAS, tapi sejak 2 tahun yang lepas aku meluat sungguh dengan orang tua kelantan ni .. tak perlulah aku nak sebuat mengapa dan apa yang menyebabkan aku meluat dgn mursyidul nyanyok tu .. semua pun sudah sedia maalum .. wajar sahaja aku panggil orang tua tu sebagai ulamak terompah kayu ... dan mau rasanya aku ketok kepalanya dengan teropah jamban supaya penyakit "ghurur" dia terubat !!!

Anonymous said...

berkahwin dengan teresa kok tak pa, paling berani cina ni buat - suruh perlahankan azan, bersahabt dengan karpala pusing tak pa - paling berani kena langkah mayat dia dulu baru tubuh negara islam, itu karpala pusing pun bukan mau idup lama, berkawan dengan lim kait siang tak apa paling berani dia halau melayu saja, ala jadi melayu pun tak bangga kalau halau melayu lagi baik. apabila semua melayu dan islam tak ada kat malaysia ni tak apa, janji umno pun tadak. itulah pas.

Powered by Blogger.