May 1, 2011

VCD SEKS ANWAR T'SEBAR.. NIK AZIZ TUDUH MAHATHIR T'LIBAT!!






Ternyata persaraan Tun Mahathir dalam arena dunia politik tanah air bukanlah penentu Bekas Perdana Menteri ini tidak lagi dianggap sebagai pesaing pihak lawan. Diktator PAS, Nik Aziz didakwa telah menuduh Tun M merupakan dalang apa yang disebut kononnya tersebarnya fitnah Seks Anwar Ibrahim. Nik Aziz juga turut mendakwa Tun M juga merupakan antara perancang utama yang 'diamanahkan' untuk kembali mengaibkan Bekas Timbalan beliau ini setelah 'terlepas' pada zaman pemerintahan Pak Lah. Tuduhan terbaru Nik Aziz ini jelas membuktikan bahawa beliau telah dijadikan alat oleh Anwar bagi mengembalikan keyakinan penyokong2 PAS yang kini semakin ragu2 akan status moral dan akhlak Ketua Pembangkang itu.



Nik Aziz yang pernah menjulang Tun M sebagai Pemimpin Islam yang paling berani mengkritik Yahudi Zionis telah menerima kunjungan Anwar secara mengejut dan mengadakan perbincangan secara sulit mengenai strategi mengembalikan keyakinan terhadap penyokong2 PAS.

Nik Aziz juga dikatakan telah mendapat maklumat penuh dari Anwar mengenai pelan strategi beberapa Pemimpin PAS Pro Ulama' yang cuba 'membantu' pihak2 tertentu bagi menjatuhkan krelibiliti Anwar.

Ahli Parlimen Permatang Pauh itu kini sedang melakukan gerak kerja secara agresig bagi memastikan Kumpulan PAS Pro Erdogan mencapai kemenangan yang besar pada Pemilihan PAS Jun ini.


LAGI MENARIK DI SINI...

19 comments:

Anonymous said...

Ini bukan kenyataan dari Mursyidul Am tapi wali selipar yang dok melalut dari jamban. Sbb tu Nik Najis di panggil wali selipar jamban.

Anonymous said...

salam,

tuan guru telah menuduh Tun dengan satu tuduhan yang berat. Jika dia tahu Tun yang menjadi perancang utama, dia juga hendaklah membawa 4 SAKSI YANG TIDAK FASIQ untuk membuktikan dakwaannya. jika tidak kita boleh kenakan Qazaf keatas Nik Aziz. Okay tak?

benci pada hipokrit

Anonymous said...

Yang BerSumpah dengan Nama ALLAH dalam rumah Allah sambil memegang Kitab Allah swt, Tok Guru Nik Aziz tak nak percaya...Yang takut bersumpah pulak dia percaya..apa lah nak jadi dengan PAS.

Marhaen Kacak said...

macam2 hal..tak habis tuduh menuduh...

Hikayat Lubang Najis: Umat Melayu Islam Mesti Baca!!!!

Anonymous said...

Tak ada sifat2 ulama pun pada diri Nik Aziz ni..ulama tidak wajar mempunyai sifat dan fikiran yang buruk kepada orang lain apatah lagi menuduh orang sesuka hati tanpa bukti.. Nik Aziz..ko ni memang tak layak dipanggil ulama..hati dan fikiran busuk ....buat malu orang Islam je..tuiiii

Reza aljunaid Post said...

nik aziz ni kena makan ubat ni ... bukan qazaf beb ... dia hanya buat fitnah tu ... menuduh tanpa bukti...hukum fitnah ialah dia harus sumpah mubahalah atau sumpah laknat...kita cabar lah nik aziz sumpah laknat ...mubahalah lah...

Anonymous said...

SAIFUL DAH SUMPAH, NAJIB DAH SUMPAH,SAIFUL DAH PI HAJI DAN NAJIB PI UMRAH , ESKAY DAH SUMPAH....NIK AZIZ LEBIH PERCAYA...KOTE ANWAR YANG BESAR DARIPADA ...SUMPAH YANG MENYEBUT NAMA ALLAH SWA...INI ULAMAK APA....AKU NAK NIK AJIS JAWAB..U CONFIDENTKAH U MASUK SYURGA...KAT PADANG MASHYAR KELAK NIK AZIZI BAGI SYAFAAT KAT ANWAR...SUPAYA ANWAR MASUK SYURGA...TAHNIAH ULAMAK GENIUS, WARAK DAN ZUHUD...PIRALAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH...ULAMAK POLITIK....

Anonymous said...

nuar dah kata orang yang layak bersumpah laknat mestilah orang yang tidak melakukan dosa besar seperti berzina, minum arak , rasuah dllll
maka sebab itulah dia tak berani nak bersumpah laknat, mungkin dia rasa dia tergolong dalam katogeri orang tidak layak bersumpah,
nik aziz kenak tengok video tu bukan tengok lucahnya tapi tengok kebenarannya, kemudian sembahyang istiqarah minta petunjuk dari ALLAH, buatlah secara betul dan hati yang tenang, semoga kebenaran menjelma.

Anonymous said...

Inilah dia Ularmak Politik.
Bila dah berpolitik mana datangnya tittle ULAMAK?

Dia orang ni sebenarnya tahu ker maksud ULAMA/ULAMAK?. Aku rasa puak2 ni kena buka kitab semula, cari maksud sebenar ULAMA.

Kalau Nik Aziz yg berpolitik,mengutuk,mencaci, mengeluarkan fatwa sesuka hatinya dianggap ULAMA habis ler.....

Kalau sekadar dgn berpaikaian, berserban berjanggut dah dianggap ulama berat2....
Kalau nak di bandingkan PAS ngan para Tabligh yg, aku sokong 100% kepada para tabligh la...ini kerana perjuangan dan matlamat mereka untuk mengembangkan syiar islam itu. Mereka berjihad menyampaikan perkara yg betul. Rata2 mereka langsung tidak berpolitik. Mereka tidak pernah memutarbelitkan fakta.

Tidak seperti PAS...semuanya PELAWOK belaka.Islam amender yg cuba di bawa? Islam sukahati mak bapak mereka.

Baik sokong PARA TABLIGH LER DARI SOKONG PAS...

Bingai @ Bangang said...

sapa pun yang jadi perancangnya adalah satu hal yang kedua. yang utamanya ialah siapa pelaku dalam video sex.

Anonymous said...

Tuan2 boleh lihat dua negarawan tersebut. Lihat yang mana ada seri dan yang mana ada seru. Seri bermakna cahaya kejujuran dan kebaikan. Seru ke jalan salah untuk diikuti ke jalan salah. Fikirlah wahai anak bangsaku...

Anonymous said...

Anonymous says:
Sunday, May 01, 2011

Tuan2 boleh lihat dua negarawan tersebut. Lihat yang mana ada seri dan yang mana ada seru. Seri bermakna cahaya kejujuran dan kebaikan. Seru ke jalan salah untuk diikuti ke jalan salah. Fikirlah wahai anak bangsaku...


Adakah Nik Aziz layak di panggil negarawan? Apa sumbangan nya terhadap negara selain memecah belahkan umat Islam dan di jadikan tunggangan oleh musuh Islam? Gelaran ulamak pun tidak layak di berikan......

tungau said...

Abu Bakar Bashir Malaysia, Nik Ajis.

Anonymous said...

nampaknya ramai dah terkeliru dlm isu video ni..
isu utama ialah si pelaku. adakah si pelaku ialah seorang muslim yg bercita2 nak jadi pm? itu je. seandainya si pelaku seorang mat rempit yg takde cita2 langsung nak jadi pm, ada korang peduli?
fokuslah pada isu utama. jgn melalut tak tentu pasal..
sekian

hangkedee said...

Adakah kita suka kepada ????peliwat dan penzzina,rendah moral yang tak berani bersumpah kerana benar untuk di jadi kan ketua atau PM...sanggupkah kita bertuankanyang sanggup gadai ugama kerana undi cina.?????Hanya yang bebal megenal aljuburi.Hang pi Tanya Mat sabu....

Anonymous said...

SIAPA LEBIH MUNAFIK

Tok Guru Nik Aziz kata kalau Dr Mahatthir letak jawatan sebagai PM hari ini, maka hari ni dia akan letak jawatan sebagai MB tetapi masih juga kekal sebagai MB sedangkan selepas Dr Mahathir, negara sudah bertukar 2 PM. Maknanya tarikh letak jawatan sebagai MB telah pun 'lupus'.
Rakyat nilailah sendiri siapa sebenarnya yang lebih munafik. Kalau Mursyidul Amnya penipu maka yang lain termasuk juak-juak PKR tak payah cerita le.

matpanah said...

Salam,

Nik Aziz ni telah sama sakit...dan terus mencari penyakit.
Sayang, rosak alimnya kerana nafsu politik yang tak berkesudahan.

Rasa-rasanya orang tua ini akan mati pejam mata tak rapat...kerana banyak sangat nafsu besarnya yang tak kesampaian, termasuk untuk bergambar di sebelah PM yang bernama Anwar bin Ibrahim.

Anonymous said...

hahahaha.......dah makin nyanyok Pak Ajes ni...lain yang menyundal.. lain pulak yang disundalnya...... 'Rumah kata pergi, Kubur kata mari'.....

Anonymous said...

Sebagai insan yg bertitle Ulamak...tak sepatutnya memFITNAH Tun Dr Mahathir...Tapi kalau sebagai ULAR MAMAK....kenyataan tersebut adalah biasa baginya...sebab dia org selalu buat fitnah..Siapa yg memulakan politik fitnah memfitnah?

Powered by Blogger.