May 22, 2011

TANAH RUNTUH.. PAS NEGERI DESAK KHALID GAGAP LETAK JAWATAN!!?





Eh?? Aku ni berada di Negeri Melaka ke? Tengok Ali Rustam pula yang datang. MB Selangor tak datang ke? Itu kedengaran suara2 masyarakat yang turut hadir membantu mangsa Tanah Runtuh yang melibatkan Rumah Anak-anak Yatim dan Anak-anak Hidayah Madrasah Al-Taqwa. Apa yang lebih mengejutkan ramai yang bertanya adalah dari kalangan Penyokong2 PAS yang dihantar bagi membantu kejadian. Mereka juga turut rasa malu dengan kehadiran Pemimpin2 BN yang lebih awal sebaik mendengar insiden tersebut. Apabila mereka bertanya kepada penyokong2 PKR, pelbagai alasan yang tidak munasabah diberikan. PAS lalu menjelaskan bahawa jika benar Khalid tidak berminat untuk membantu rakyat, sila letak jawatan dan serahkan kepada Bos mereka, Dr. Hasan Ali. Ini dikatakan telah mencabar maruah beberapa Penyokong PKR yang hadir.


9 comments:

Anonymous said...

Khalid memang gagal habis. Ayuh pemimpin PAS, kami penyokong-penyokong PAS menyokong sepenuhnya bahawa sudah tiba masanya wakil PAS yang menjadi MB selangor. hidup PAS. ayuh PAS, kita mesti perjuangkan hak kita

abd rahim kassim said...

bongok, kawan tu kan kat luar negeri...

Anonymous said...

Mungkinkah di sebabkan baru baru ini, kerajaan negeri merampas dan menolak tanah penduduk dan mungkin ada doa yang diperkenalkan untuk orang orang yg terinaya

Anonymous said...

kita tengok siapa pulang cepat PM ke MB selangor dari luar negara, PM ada pesawat sendiri, MB selangor pakai tiket, tapi kita bagi lah 2 hari untuk MB selangor balik kalau liwat tu makna dia pergi meliwat kat luar negara. HA HA HA

Abang Naim said...

Anonymous

ap ni..itu bukan kata pemimpin pas..kalo kamu dusta,,kamu munafik,..kamu tergolong dlm golongan yang di sebutkan deris mad nor..

Anonymous said...

Parti Anjing Suruhan(PAS) Dap mana tau nak perintah negeri selain daripada menjilat jubur DAPigs.Father Nick Najis lebih sayangkan peliwat dan penzina daripada islam.

Anonymous said...

Kapada Anon..
Nak suroh hamPAS jadi MB di Selangor....KELAKAR SERAM.
Hassan Ali dengar DAPigs berdehem...teloq dia pun kecut..

Anonymous said...

Khalid gagap kan dah serah tanggungjawab pada Dato' Dr. Hassan Ali ? Dah namanya pun exco Agama, pandai-pandai exco tu lah dok pikir apa patut. Nak tanya kat Punahsihat ekonomi...baik tanya pada papagomo !

Anonymous said...

Ermmm...MB dari PKR mcm tue la....slow..slow...slow..slow..gagap..gagap..gagap...ermm nasib la korng yang dok Selangor...

Buat Melayu Selangor yag undi PASberg, DAPig, Parti Kencing Rakyat ni undi la mereka sekali lagi di pru akan datang...sejahteralah anda mcm sekarang ni...

Powered by Blogger.