May 30, 2011

SOKONG USTAZ NASHA!!? NIK AZIZ KATA LEBIH RELA KE NERAKA DEMI ANWAR!!





UNTUNG bagi individu tidak kira Islam mahupun Agama lain yang menyertai PAS. Pakej begitu ajaib. Isi borang sahaja sudah menjamin syurga. Tidak kira siapa, dari mana, perilakunya, hanya isi borang dan minta restu Nik Aziz, terus masuk Syurga. Sekarang Nik Aziz sudah beri takhta 'mukjizat' beliau pada orang lain. Ingatkan hendak diberi kepada Pemimpin2 PAS, tak dapat. Jangan dikata Harun Din (Timb. Mursyidul Am PAS), anak emas Nik Aziz Husam Musa pun tidak diberi mukjizat ini. Siapa yang dapat. Anwar. Nik Aziz semalam mendakwa barangsiapa yang membela Anwar berkenaan isu Video Seks itu, maka syurga dijanjikan apabila tamat alam akhirat kelak. Wow. Bertambah menjadi2 lah perangai Anwar. Nik Aziz tidak perlukan bukti atau apa2 penjelasan dari orang lain selain dari Anwar. Mat Sabu sendiri pernah berniat untuk menemui Nik Aziz setelah menonton Video Seks Anwar di Carcosa Seri Negara bersama Mustafa Ali. Namun Nik Aziz bukan sahaja menolak, malah dibuat Sidang Media mengeluarkan fatwa ajaib beliau yang mendakwa beliau jijik dengan individu yang menonton Video Seks tersebut. Kasihan Mat Sabu. Jijik Nik Aziz kata sama kamu. Banyak akhbar2 hari ini telah mengeluarkan kenyataan dari seorang sahabat karib Nik Aziz 1 ketika dahulu yang juga merupakan bekas Pemimpin PAS Kelantan, meminta agar MB Negeri Cek Siti Wan Kembang itu insaf dan bertaubat. Jangan cakap macam itu, Nik Aziz kata sesiapa pun yang menegur beliau juga akan ke Neraka. Gila orang tua ni. KERJASAMA DENGAN UMNO? Nik Aziz lebih rela menanggung dosa bersama Anwar daripada melaksanakan agenda sampah Ustaz Nasha.




4 comments:

Anonymous said...

Macam tukang telek. Nasib dia sendiri pun dia tak tahu tapi boleh telek nasib orang.

Harap2 bila dia meninggal nanti, Allah akan tunjukkan jenazah dia ahli syurga atau neraka. (Kalau ahli syurga tu kubur bau wangi dll petunjuk). Ish ish memang tak sabar nak tengok.

Anonymous said...

Basa ulamak dari jenis tak betul jalan. syurga dan neraka ni main-main jah keluar dari mulut tok wali babuk ni.

Anonymous said...

n.ajis ular semak fasik. orang yang cakapnya tak boleh dipercayai.

rasa nak maki ajer, tapi marah pun tak guna.

pemerhati HAMpas said...

apa yg berlaku kat nik aziz ni sebenarnya adalah peringatan untuk kita semua dari Allah swt.

sama2lah kita memohon kpd Allah swt supaya semakin hampir kita kepenghujung hayat, Tuhan tidak menarik balik nikmat berfikir yg sempurna dari kita, supaya kita dapat membezakan mana yg baik dan mana yg tidak berfaedah buat diri kita didunia dan akhirat nanti.

rasa2nya begitulah.

Powered by Blogger.