May 16, 2011

SEKS & LIWAT.. ANWAR "CALL" SAIFUL BUKHARI TARIK KES!!?





ALHAMDULILLAH. Saya akan terus doa, istiqamah & sabar. Itu yang ditulis oleh Mangsa Liwat Saiful Bukhari melalui Laman Twitternya. Beliau turut akan terus berjuang demi memastikan bekas Bos beliau itu tidak akan terus menipu dan mempersenda Hukum Allah sebagai benteng pertahanan kesalahan2 yang telah beliau lakukan. Namun apabila seorang wartawan bertanyakan mengenai sumber dalaman yang mengatakan Anwar ada menghubungi beliau sebelum perbicaraan pada hari ini, Saiful dilihat tidak menjawab soalan tersebut lalu menerangkan perihal yang tidak berkaitan. Wartawan2 yang lain terus mensyaki bahawa ura2 mengenai perkara tersebut kelihatan ada kebenarannya. Wartawan2 dikatakan sudah naik jelak untuk menemubual Anwar Ibrahim akibat sikap emosional yang tidak terkawal apabila ditujukan soalan2 yang beliau benci. Anwar kini dilihat tidak lagi seorang yang profesional dan menghukum kesemua wartawan yang dilihat tidak bersama beliau. Walhal mereka hanya menjalankan tugas2 masing. Namun, itulah realiti sifat Anwar.


17 comments:

Anonymous said...

x pe la sayfool, kat dunia ni buatla apa yag suka. Perbicaraan akhirat nanti, kita tau la sape yang benar

Anonymous said...

Jangan jadi soh chai yeop, kat akhirat nanti masing2 tak dak masa dengan hal2 orang lain nih..masa tu duk sibuk dengan dosa dan kesalahan diri sendiri...macamlah awak tu tak diadili nanti...

usin said...

anon atas skali tu adik beradik malaikat ke? mcm la ko x diadili skali. ko hina saiful dgn ejaan kurang ajar tu x kira berdosa ke? saiful dh tunjukkan kebenaran dgn bersumpah & menjalani proses mahkamah. org yg ko sanjung sgt tu brani buat apa? balik2 nafi sampai sudah. nk muntah dgr penafian dia. harap ko faham perasaan org yg x sependapat dgn ko dlm hal perbicaraan anwar...

Anonymous said...

Anon di atas tu peminat gila Anwar Al Juburi ( pinjam istilah As Syeikh Mat Sabu Al Khalwati). Macamlah Anwar tu suci lagi murni. sah atas tu penjilat jubur Anwar gakkkkkkkk

Anonymous said...

Bandingkan wajah mereka berdua... Buka mata hati kamu seluas2nya.. dan kamu akan dpt bezakan mana wajah yang penuh ketenangan & mana muka yang penuh keresahan...

Anonymous said...

lebih teruk diadili bilamana menyokong penzina, anao kat atas pun aka ditanya diakhirat, kau jawab sendiri lah ye

Anti Pakatan said...

anon kat atas tu peyokong tegar pakatan haprak busuk,dulu bole la anwar nak bodohkan rakyat malaysia,skrg sorila..

Anonymous said...

anon kat atas sekali tu melancau je lebih. masih tak nampak lagi sapa Nuar lahanat ni. kalau Nuar tu tak meliwat tak timbul cerita dia meliwat. kalau Nuar tak berzina tak timbul cerita video seks. Ada faham ke??

Anonymous said...

Kebenaran mengatasi kebathilan itulah doa Hj Saiful dan Allah swt telah makbulkan, buka lah mata hati wahai penyokong penyokong anwar supaya kita tidak sesat di suatu hari kelak.

Alhamdulillah Allah swt maha berkuasa dan kebenaran akan mengatasi kebathilan

Anonymous said...

kepada saiful - anda telah 1/2 menang, anda sudah tahu perangai silaknat itu yang akan "spin" habis-habisan apabila anda mula termakan pujuk rayunya - mahukah anda mempertaruhkan maruah anda sekali lagi, perjuangan anda belum selesai, maka selesaikanlah ianya dengan solat hajat, bacaan yasin dan doa agar silaknat itu menjadi terkutuk kerana telah jenuh dia memporakperandakan Malaysia dan menjadikan orang awam keliru dengan hujah ulama yang mempetahankan peliwat dan yang mahukan kebenaran.

Anonymous said...

kepada saiful - anda telah 1/2 menang, anda sudah tahu perangai silaknat itu yang akan "spin" habis-habisan apabila anda mula termakan pujuk rayunya - mahukah anda mempertaruhkan maruah anda sekali lagi, perjuangan anda belum selesai, maka selesaikanlah ianya dengan solat hajat, bacaan yasin dan doa agar silaknat itu menjadi terkutuk kerana telah jenuh dia memporakperandakan Malaysia dan menjadikan orang awam keliru dengan hujah ulama yang mempetahankan peliwat dan yang mahukan kebenaran.

Anonymous said...

ANON KAT ATAS SEKALI TU,
HABIS KAT AKHIRAT NANTI KO TAK DIADILI KE? SAIFUL DAH BUAT SEMUA YG PERLU UTK MEMBUKTIKAN DIRINYA DI PIHAK YG BENAR. ANUGERAH TUHAN KO BUAT APA? TAKUT BEB.
JIKA TERBUKTI SAIFUL DI PIHAK YG BENAR, KO NAK JUGAK KE DAPAT SAHAM KE NERAKA KERANA MEMBELA SEORANG PELIWAT?

Anonymous said...

anon kat atas skali tu panggil sayfool..dia sedar tak yang dia tu bludyfool...mmg dasar pengikut nik ajis yang bongok..ingat akhirat tu puak-puak dia yang punya..jangan sampai kau dilaknat sebelum sempat ke akhirat dah la..jaga anak bini dan periuk nasik kau lagi baik la..bodofool punya pencacai...
Nauzubillah la..anak beranak aku jadi macam kau...

Anonymous said...

Anon di atas tu pengikut setia wali yang terkenal dengan sebutan " celakanya"
Celaka ! Celaka ! Celaka !

Anonymous said...

anon yg plg atas tu...ya allah bagus la ko ckp hal akhirat...ko pandai pulak ingat bhw wujudnya akhirat..tp yg ko memPANDIKUTTY (memanakbabibuta) menyokong anuaq dan konconya TANPA MEMIKIRKAN AKHIRAT...ko tak sedar ka...pandianya ko nak menilai sesuatu tanpa akai...ko kata kami fitnah abg nuar ko buat seks....abis yg ko fitnah kami ni...mengatakan kami menuduh kaum kerabat hang tu...hang tak pikir dosa ka...**sudah terang lg bersuluh nuaq rempah brahim tu yg buat seks...liwat org...bkn kami fotnah mmg kenyataan...tgk dgn mata kasaq dah nampak..mata hati pon nampak..nak sangkal apa lg.....baik ko betaubat la wahai anon kat atas tuuu.....subhanallahhh....***aku mmg takan ampunkan dosa org2 PAS yg kata aku ni kapir sbb sokong umno....demi allah aku takan ampun kan hampaa.....

Anonymous said...

semoga Allah lindungi perjuangan kamu saiful. tiada manusia yg lepas dr buat salah tp jika kamu pulang kembali kpd Dia dan berani berdiri atas nama kebenaran insya-Allah setiap langkah kamu akan diberkati-Nya. peganglah pd setiap kata2 kamu, YANG HAK PASTI BERDIRI, YG BATHIL PASTI JATUH... saya doakan kamu berjaya dlm perjuangan kamu.

Anonymous said...

Anon ke lanon ? Kesian, bebudak PKR dah makin hilang, sekarang kalau buat demonstrasi muka asyik tu jer yang nampak. Hari tu kat risda tak sampai 20 orang, kat masjid sentul lebih kurang cam tu juga, sebab yang meramaikan tu pun cuma sekadar jemaah tepi-tepi (tak campur pun). Kat Utusan hari tu dengarnya langsung tak der...Nuar kena rekrut budak baru ni. Tak boleh pakai si Samsol ketot tu...buek habihkan boreh yooo...

Powered by Blogger.