May 18, 2011

AMARAN NIK AZIZ .. "KITA WAJIB B'DOA AGAR MAHATHIR MATI SEGERA!!"





Petang tadi Melayu CinDia ada mengeluarkan artikel berkenaan beberapa penyokong Anwar pernah beberapa kali mengadakan Solat Hajat bagi meminta Tun Mahathir mati dengan kadar segera. (KLIK DI SINI untuk ke artikel tersebut). Tatkala Anwar mengarahkan pengikut2 setia beliau berkempen habis2 an mendoakan Tun Mahathir Mohamad dipercepatkan kematiannya kerana membawa bahana pada Negara, ianya disokong pula dengan Diktator PAS, Nik Aziz Nik Mat. Ini diperjelaskan sendiri oleh beberapa pengikut beliau di sebuah Kampung dalam Parlimen Batu. Mereka mendakwa, Nik Aziz sendiri pernah menyebut bahawa setiap Pemimpin yang memusuhi PAS adalah memusuhi Islam secara total. Jika orang2 sebegini menzalimi Orang2 PAS dan puak2 sekutu dengannya, Pemimpin ini bukan sahaja mesti dijatuhkan, malah wajib bagi kita berdoa agar diturunkan 1 malapetaka walaupun terpaksa menghadapi kematian. Pendirian Pandy Kutty. Klik "Read More".. Mesti baca dan tonton Video apa yang dperkatakan Nik Aziz terhadap Tun M.



Lupakah puak totok2 PAS ini bahawa Nik Aziz pernah memuji Tun Mahathir dalam 1 Majlis di Kelantan. Nik Aziz mendakwa Tun Mahathir seorang Pemimpin ISLAM yang paling berani mengkritik secara jelas terhadap kezaliman Zionis Israel. Itu merupakan salah 1 kekaguman Nik Aziz terhadap Bekas Perdana Menteri itu (KLIK DI SINI bagi menonton rakaman tersebut).

Setelah dimarahi Anwar, Nik Aziz seperti telah diselaputi sisa2 Syaitan di dalam jasad Anwar, lalu mengeluarkan 'fatwa2' yang bukan sekadar terkeliru, boleh jadi biol seketika totok2 PAS yang mengagung2 kan beliau. Islam bukan lagi dijadi sebagai pegangan kehidupan seharian. Islam juga buat PAS dijadikan platform mendapatkan kuasa secara membabi buta. Platform untuk mengeluarkan fahaman2 melampau. Platform untuk memastikan musuh politik menemui ajal dengan segera. Begitu Islam PAS.

29 comments:

Anonymous said...

SILAP TAJUK ENTRI KO NI..

SEPATUTNYA "AMARAN NIK AZIZ : KITA WAJIB BERDOA AGAR UMNO PANDIKUTY MAMPOS SEGERA"...

Anonymous said...

Konon memperjuangkan ISLAM..tapi hati YAHUDI..bila la TUA KUTUK tu nak letak jawatan..makin lama makin MERAPU..

Anonymous said...

SILAP LAGI TAJUK ANON DIATAS..

SEPATUTNYA "AMARAN NIK NAJIS : KITA WAJIB BERDOA AGAR PENCACAI PAS PANDIKUTY MAMPUS SEGERA DIHUMBAN KENERAKA BERSAMA DAPIGS"..

Anonymous said...

wahai org UMNO...jom kita org yg berakal..kita pulak solat hajat..agar NIK AJIS dan ANUAQ BRAHIM DI PANJANGKAN USIA......BIAQ DEPA HIDUP BERGELOMANG DOSA....BIAQ DEPA ALLAH UJI DGN KEDUANIAAN BNYK SKIT....BIAQ DEPA BNYK BUAT MAKSIAT DAN FATWA PALSU.....SENNAG ALLAH NAK HUMBAN DEPA DLM NERAKA.......kita org umno...mati awai takpa...dudk didunia pon dok tgk muka lahanat pembangkang..sakit hati..mati jumpa allah lagi bagus....biaq pembangakang duduk tongkat dunia.....

ya allah kau panjnag kan usia nik ajis..bg dia tambah dosa bnyk sikit ....pjgkan usia anuaq brahim maksiat bnyk skit blh buat.......aminnn ya robbal alamin....(kita org umno...doa yg baik2..jgn ikut jejak depa tu...jahatttttttt)

Anonymous said...

nik aziz pandikutik

Anonymous said...

Dia lupa ka dia tu manusia juga dan akan di hisab di kubur nanti. jgn ingat dia ulama dia boleh buat macam itu.. nampak sgt dah terkeluar nik aziz ni dari ajaran sebenar islam. jgn lupa org alim pun boleh masuk neraka.

kalau ulama mula mencemuh caci dan memberi islam nampak buruk dan kotor, dia pun boleh book tiket ke neraka.. sesia saja semayang..

insaf lah mimlamya wau semua....kaum kaum tu semua secara halus memperkukuhkan kedudukan mereka..

btw kalau ini log umno, kenapa mustapa mpohd punya anak pun nak amik biasiswa utk org susah?

Anonymous said...

AKU NAK TENGOK SESANGAT BUKAN TAKAT MADEY KUTY YG JALAN, TAPI UMNO MAMPOS CEPAT2..

AMAN DUNIA BILA 2 MAHLUK NI JD ARWAH!!!

Anonymous said...

nik aziz dan fatwanya -
1- berkawan dengan iblis lebih baik dari berkawan dengan umno. tindakannya bersahabat dengan peliwat dan penzina dan mempertahankan mati-matian, dan bersekutu dengan kafir harbi langkah mayat dulu baru tubuh negara islam.
2- orang kafir harbi lebih faham islam dan bolih beri tazkirah - tindakannya membenarkan ustaz dan ustazah dari kafir harbi dengan membaca alquran dan gunakan tafsiran untuk mengutuk umno dan bn. puak-puak pas akan berkakbir apabila kafir harbi baca ayat quran dan kutuk umno/bn.
3-kena jilat kaki penzina dan peliwat sebelum masuk surga.
4-bolih mengaibkan orang umno untuk mendedahkan kejahatan agar rakyat tidak silap pilih. tidak bolih mengaibkan orang pas/pkr/dap kerana ada ayat alquran melarang membuka aib orang islam
5-pangkah pas dan sekutunya masuk surga termasuklah pangkah kapal sinki sink sin walaupun perlu langkah mayat kapal sinki sink sin baru bolih tubuh negara islam
6-khalifah lim kait siang adalah khalifah bukan islam yang pertama telah dimasyhurkan olih nik aziz, khalifah? hemm martabatnya tentu melebihi dari haji hadi. kepada puak-puak pas yang dok usaha nak bentuk pimpinan khalifah - taatlah anda pada khalifah yang dah dimasyhurkan olih nik aziz itu.

Anonymous said...

woi penyokong anuaq dan nik ajis...anon yg nak tgk umno mampos tu... kalau umno mampos..aku rasa ko makan pasir la....ko basuh berak pakai batu la....suruh abg ajis ko tu selelsaikan isu air d kelantan nu...jgn dok doa org bg mati ja..kot rakyat kelanatan lak doa dia kena telan bumi bar tau.....

ko nak mahadhir dan umno mampos ..aman hidup ko...ko taks edar ka pencetus malapetaka semua ni abg anuar ko punya angkara...mampos dia...bukan aman dunia..malah allah pon turut bersyukur....sbb allah menyesal..ciptakan makhluk anuar tu..lebih jahat dan sesat dr syaitan......laknatullah.....

ANUkutty said...

Cuti sekolah makin hampir......terbayang-bayang orang palu kompang dan bunga manggar......comel gak sambutan begitu untuk ANUgerah papa jahat untuk sessi semester Akan datang di university sungai buluh.

Anonymous said...

Apa yang hebat sangat dengan Tuan Guru Nik Aziz. Dia adalah manusia biasa dan tidak maksum seperti nabi dan rasul. Untuk mengatakan Tuan Guru Nik Aziz ini ulama dan pewaris nabi, cuba renungkan perkara ini. Semasa Rasulullah saw berdakwah di Taif dan dikasari dan disakiti hingga luka oleh penduduk Taif, Jibrail datang kepada nabi dan menawarkan untuk memusnahkan Taif sekelip mata. Namun Rasulullah menolak tawaran Jibrail. Demikian peribadi Rasulullah yang mulia. Namun ada pula umatnya yang menganjurkan solat hajat memohon ditimpakan bala orang lain (pecah perut). Dan, tidak pula berasa malu mengaku sebagai pewaris nabi...? Contoh yang lebih layak diikuti?Peribadi Rasulullah atau peribadi Tuan Guru Nik Aziz?
Fikir-fikirkanlah..

Anonymous said...

elok lah tu...skrg kita dah nampak syaitan menyerupai manusia yg gunakan Islam utk politik!

Anonymous said...

SAPE YG ANGKAT TUA KUTUK NIH JADI ULAMAK???...SIAPA YG IKTIRAF DIE SBG ULAMAK???...YG AKU TAU DIA SENDRI YG CAKAP DIA ADALAH ULAMAK???...TAPI PENCACAI PAS FUCKKATAN NIH TAU KER APE ITU ULAMAK???...APAKAH MANUSIA SPRTI NIK AZIZ NIH LAYAK DIGELAR ULAMAK???.....

Anonymous said...

Depa doa Tun M mati cepat sebab dia tadak buat video yang nak ditonton oleh warga pkr, depa dok angkat suruh anu umur panjang sebab nak tunggu video berwarna plk yang itu ari itam putih tak puaih menantap. Doa supaya pok nik nge tok di jangan mati awai sebab nak sembahyang hajat tadok tok imam. Depa tak reti sembahyang hajat itu sebab bila amk sembahyang hajat kat Sentul ada dua imam. Takut yang satu lari ada backup.....

Anonymous said...

MALAYSIA BOLEH!!!! BOLEH APE EHHH....

Anonymous said...

setahu aku lah, orang islam yg mengikut ajaran islam yg sebenar tidak akan mendoakan perkara yg keji atau perkara yg tidak baik dijatuhkan ke atas orang lain tidak kiralah berbeza agama. orang islam bukanke sepatutnya mendoakan supaya orang yg sakit supaya dicepat sembuh, org yg susah kehidupannya disenangkan, dan orang yg hati buta di bukakan hatinya...? bukankah begitu?

PAS Tulen said...

Undi PAS dapat pahala. Syukur alhamdulillah.

http://www.youtube.com/watch?v=J1_VVwlxIck&feature=player_embedded&t=225

Anonymous said...

PAS pala jubor...tu bukan ULAMAK tu PUKIMAK depa

Adi Kencana said...

Fatwa PAS x boleh pakai. Masa dia tengah kempen pilihanraya, tak mengapa dedahkan keaiban org supaya rakyat tau peribadi sebenar pemimpin. Masa kes Anwar tiba2 berdosa pulak dedah keaiban Insan Anugerah Tuhan ni. Sekejap je fatwa boleh ubah2... Heran heran...

Nak tahu pasal taktik terkini Nurul Izzah ambil kredit dari usaha UMNO?

Boleh baca di sini:
http://apakecoh2.blogspot.com/

Meor said...

Hearsay... Aku ingat ada video ke ape... Rupanya hanya cakap2 orang... Hentikanlah buat benda macam ni...

Anonymous said...

Fatwa kepala bapak dia si tua kutuk ni! Kecik2 tak nak mampos bila dah tua menyusahkan org Sebelum Tun pegi, si tua nyanyok ni yg akan pegi dulu!!! Barua!! Ptuiiih!!!

Anonymous said...

nik aziz dan tun M ni dah sama tua pun, kalau nk banding uzur nik aziz la yg nmpk lebih uzur... tp seumur hidup sayalah, tak pernah saya baca dan dgr tun M mendoakan nik aziz mati cepat... nilailah akhlak yg satu tu saja dulu... bawak2 la istifar...

Anonymous said...

Biasanya manusia yang melepasi usia tersebut sering rosak pemikirannya termasuk yang mengaku ulama dan dipuja sebagai seorang tokoh agama. Harap pihak Jabatan kesihatan mebuat pemeriksaan akan tahap kesihatnnya.

Anonymous said...

Saya rasa Father Nick Najis dah balun Wan Azizah kot sebab tu dok ikut telunjuk Anu war al juburi.

Anonymous said...

Kita menulis hendaklah berhati-hati.Janganlah menulis pada sesuatu yang belum pasti kesahihannya.Fitnah sesama manusia akan diperhitung kelak di akhirat.Tidak terampun dosa sekiranya kita mati dalam keadaan fitnah yang kita lakukan diperkatakan oleh orang ramai sedangkan kita sudah berada dialam barzah.Sanggupkah kita menerima siksaan dari allah atas apa yang kita tulis sewaktu didunia.

Anonymous said...

Anonymous says:
Sunday, May 22, 2011
Saya rasa Father Nick Najis dah balun Wan Azizah kot sebab tu dok ikut telunjuk Anu war al juburi.

saya rasa pulak
awak tangung la di akhirat... atas
fitnah awak...

saya pun rasa
awak belajar dari geng dato T kot

Anonymous said...

saudara meor:

klu ada video pun..kau pun x cayakan...gitulah klu dh tksub sgt dgn nik ajis ni...apa2 pun konspirasi daa...

Anonymous said...

anon Wednesday, May 18, 2011:
Salam,
nak perbetulkan skit,Allah tak menyesal ciptakan makhluk macam anda sebutkan tu...itu akan menunjukkan Allah tidak mengetahui padahal Allah maha mengetahui dan mustahil bagi Allah kpd sifat2 lemah.

Kasihanilah org yg suka mencelakakan atau mengutuk org lain...mari kita sama2 bekerja utk memajukan negara ke arah negara maju yg tinggal tak sampai 9 tahun lagi. Do not ask what your country can do for you but ask what you can do to your country -John F. Kennedy-
Ceria-ceriakan diri dam selamat beramal.Wallahualam.

Anonymous said...

#dam = dan

Powered by Blogger.