May 21, 2011

RASUKAN SEKS ANWAR.. PUAK PAS TEKAD GALI KUBUR TANAM TUN M!!





RASUKAN SYAITAN PAS KEMBALI!! Melayu CinDia tidak faham dengan pendekatan PAS yang tak berkesudahan mengambil kesempatan untuk menggunakan fahaman sesat bagi menaikkan sentimen kebencian terhadap Pemimpin2 UMNO. Malah bekas Pemimpin UMNO juga didendam sehingga sanggup mendoakan agar musuh sesama Muslim dipercepatkan kematiannya. Baru2 ini beberapa kakitangan Pejabat PAS Pusat mengeluh dengan gaya kempen Pemilihan Jawatankuasa Tertinggi PAS yang dianggap mereka sebagai 1 strategi paling bodoh dan jelak dilakukan. Apa lagi yang hendak dihina Tun Mahathir yang telah sekian lama bersara dalam arena politik. Bagi mereka, ianya membuktikan bahawa masih ada puak2 PAS yang gerun dengan aura bekas Perdana Menteri tersebut. Sewajarnya Kempen yang dilaksanakan mestilah berbentuk strategi matlamat utama calon2 sebegini sewajarnya diundi pada Pemilihan Muktamar Jun ini. Akan tetapi, Mahathir terus dijadikan bahan kempen. Tatkala beliau kini berhadapan dengan penyakit yang tidak pun seteruk manapun, ada beberapa puak totok2 PAS yang mengajak kesemua penyokong2 agar mendoakan kematian beliau. Malah ada yang sanggup menggali kubur untuk bekas Presiden UMNO ini sebagai 'penghormatan terakhir' buat beliau. BIADAP. RASUKAN SYAITAN menyelubungi jasad mereka. Sehinggakan bercakap dan sanggup bertindak di luar batasan memperalatkan Hukum Agama sebagai senjata utama menghina umat Muhammad yang lain. Sebelum ini Anwar dikatakan sanggup menganjurkan Solat Hajat bagi menurunkan bala ke atas Tun Mahathir sebagai salah 1 Jihad (KLIK DISINI), kali ini ianya disahut pula dengan Puak Penyokong2 PAS. Memang benar.. Bagi mereka, Anwar itu Anugerah Tuhan. Kamu lihatlah dengan mata kepala kamu sendiri, realiti Anugerah Tuhan yang kamu puja.


12 comments:

Anonymous said...

menghormati pemimpin yg berjasa dan adil ,dituntut dlm islam ,
YA ALLAH KENAPALAH PAS INI UJUD DIMSIA , MENGHERET UGAMA MU ISLAM
KELEMBAH KEHINAAN DAN PENUH KEMUNAFIKAN OLIH DIANTARA MEREKA YG MELALUI JALAN2 YG MENUJU KENERAKA -AGAMA SUCI MU YA ALLAH DIPOLITIKAN , KESUCIAN DINODAII
AYAT2 MU DIPERSENDAKAN OLIH MEREKA SEBAGAI TOPENG UTK MEMPENGARUHI AKIDAH BAGI MEREKA YG MENDENGARNYA
ADA PERKARA YG HARAM DI PUTARBELIT MENJADI KEKELIRUAN ,
TAPI MEREKA YG SE UMPAMA INI ADAKAU SEBUT SEBAGAI DIANTARA TANDA2 HAMPIRNYA 'KIAMAT' IAITU ORG JAHIL BERWATAK ULAMAK parti akidah songsang(PAS)

Tuan Tanah said...

betapa bodohnya diorang nie..kat dalam fb pun ade anak2 haram yg dok kutuk Tun..Ya Allah kau bukakan lah pintu hati mereka ni..dan kau ampunkanlah dosa Tun sekeluarga,berikanlah beliau kesihatan dan umur yg panjang begitu jyga dengan kami.amin

Anonymous said...

Salam..

Setelah Allah zahirkan kebenaran Tun M atas perihal Anwar ( kes video, kes saiful ) maka kalau Allah mengambil Tun M kembali pun kita redholah.. Yang penting kita dah jelas Tun M di pihak yg benar.

Anwar itu Anugerah Tuhan untuk menguji keimanan/kemuliaan Mahathir.

Cuma yg kita dok pikir skrg neh..dalam dok puak2 pas serang Tun M , tiba2 Najis Nekmat yang pergi dulu ? hah camne tu ? hehe..

Anonymous said...

puak puak PAS ni kalo setakat kutuk tun jangan nak heran la sangat.....dengan tuhan pun depa demonstrasi,ALLAH pun depa kata samseng, syurga pun depa ambil alih dari malaikat penjaga, agama apa depa ni???apa nak heran?????islam hanya topeng pada mereka.

Anonymous said...

tdm memang musuh utama pas dari dulu lagi, bahkan mereka mengelarkan sebagai mahafiraun, mahazalim dan pelbagai gelaran yang buruk, ini adalah berkat ajaran tuan guru mereka. apa nak heran. tetapi kalau kat kalifah lim kait siang mereka akan mendoakan kesejahteraan, kerahmatan pada waktu solat jumaat, dah jadi kalifah kenalah doakan begitu ya tak. dan saya jangkakan mereka akan teriak berguling-guling kalau kalifah nan satu ini mati.

Anonymous said...

kan pas tu parti ajaran sesat. takkan tak faham2 lagi?

Mohd said...

Orang2 PAS yg boelh menggunakan akal fikiran mereka yg telah dikurniakan oleh Allah seharusnya menolak pemimpin2 yg berfikiran dangkal spt ini. Barulah PAS akan maju sebagai sebuah parti politik orang Melayu yg unggul dan dihormati.
Dengar cerita, Nik Aziz yg dah jadi liabiliti bagi parti PAS sudah tidak lagi dicalonkan sbg Mursyidul Am parti. Nah nampaknya ahli2 PAS dah mula sedar akan ujudnya pemimpin2 mereka yg tidak boleh berfungsi utk parti.
Syabas, semoga PAS dapat lakukan transformasi dan jangan melantik lagi kayu2 hidup itu!

Anonymous said...

biasalah PAS...sesama Islam dikeji. kalau pemimpin DAP dipuji melambung. otak dah senget macam kepala bodoh tok guru n.ajis

ROSAFID said...

Saya kata, Insha'allah tidak lama lagi manusia anugerah tuhan akan jatuh menyembah bumi, selepas itu n.ajis akan turut serta dek kerana perbuatan dia sendiri yang selama ini sentiasa menyetujui, menyokong serta mengampunkan segala perbuatan keji syaitan/ dajjal yang bertopengkan manusia yang dia sanjung habis habisan demi untuk memanjangkan serta mempertahankan kerjaya politik hamPAS beliau yang sangat menguntungkan kaum kerabatnya sahaja.Mari kita semua berdoa agar kedua dua insan durjana ini berambos dari arena politik Malaysia dan justeru itu mempermudahkan usaha penyatuan bangsa Melayu demi cinta kita pada Tanah Melayu ini.Wallahua'lam. Wassallam.

Anonymous said...

biasalah...macam orang dah nk mati dia akan nyayuk..pecayalah pas dah sampai hujung nyawa...islam lebih indah tanpa pas

max said...

tdm pejuang bangsa dan negara. puak2 HAMpas ni cemburu dengan tdm. Heran tul pemikiran puak HAMpas ni. kuat sangat ngn maki.Dalam parliment maki, luar parliment maki.. entah2, maki ni satu makananan wajib bagi mereka. kalo puak2 HAMpas xcaya, g tgk perbahsan dalam sidang dewan rakyat. mesti kuat maki. pakai jer serban or kopiah, tp mulut cam xder insurance jer.. asyik2 maki jer. Islam xajar pun maki or mencarut. Tapi knpa budaya maki dan mencarut ni berleluasa dalam HAMpas ni???? N. ajis xtegur ker? opppsss, lupa lak... N ajis yang ajar.

Anonymous said...

perempuan tua yahudi yg selalu menyusahkan Rasulullah pun Rasulullah ziarahi waktu sakitnya...adakah n aziz lebih mulia dari rasulullah dan adakah tun mahathir lebih teruk dari perempuan yahudi tu? n aziz ni Rasulullah pun dihinanya. inikan pula tun...ya Allah sejahterakanlah tun

Powered by Blogger.