May 8, 2011

P'RAYA SINGAPORE.. NIK AZIZ IKRAR BANTU LEE KUAN YEW!!





Pilihan Raya Umum Singapura yang telahpun berakhir malam tadi menyaksikan 1 tamparan hebat buat Parti Pemerintah PAP setelah gagal mempertahankan 5 kerusi menyaksikan kemenangan buat kali pertama Parti lawan iaitu Parti Pekerja. Melayu CinDia mendapat tahu terdapat kecaman hebat beberapa Pemimpin PAP terhadap Penasihat Kerajaan Singapura, Lim Kuan Yew yang dikatakan menjadi punca kekalahan tersebut. Malah, Lee Kuan Yew telah sekian lama diasak oleh beberapa Pemimpin parti agar tidak lagi mencampuri urusan Parti dan Kerajaan. Guan Yew juga tidak disenangi beberapa masyarakat Singapura kerana acap kali mencampuri urusan2 Negara luar terutamanya Malaysia dalam membuat sebarang keputusan. Melayu CinDia pasti, MB Kelantan, Nik Aziz akan turut sedih dengan pencapaian PAP yang juga merupakan sebuah parti yang diasaskan oleh sahabat beliau, Lim Kuan Yew. Tapi beberapa Pegawai Nik Aziz mendakwa, Nik Aziz ada menghubungi Kuan Yew pada malam tadi dan kelihatan Diktator PAS ini turut sedih dengan kekalahan tersebut. Sayang sungguh Nik Aziz pada Kuan Yew. Lepas ni, bagilah tanah lagi pada peniaga2 dari Singapore. Sepertimana ganjaran yang kamu berikan kepada Kuan Yew di tanah Perkampungan Orang Asli di Loging, Gua Musang. Ianya sudah 'pasti' dapat mengubat rasa duka beliau.

5 comments:

Gerakan Anti Najib/Rosmah said...

Fitnah murahan dari pencacai tahap celaka. Gua nak tanya lu, siapa sibangsat yang menyerahkan Singapura jika bukan umNo. Lu ni pencacai buta sejarah ker atau memang lu tahap lahanat macam si lahanat eskay.

Anonymous said...

At least eskay berani bersumpah dengan nama ALLAH,

pemimpin lu tu camne?

Anonymous said...

pemimpin dia tu berani bersumpah dengan China doll je wakakaka

"demi china doll aku bersumpah akan taji ko lagi 20 minit" wakakakaka

hangkedee said...

Nik Aziz tak mengakui dia Melayu sebab melayu melayu suka jadi kutu babi dan Hamba Abdi kepada Dapig,,suka tidur atas jalan.Lepas berak tak mahu mengaku.

Anonymous said...

sedap sj si lahanat pencacai pas melahanat org lain.

yang tg kau lebih lahanat dari segala lahanat bersubahat dengan lahanat100x

islam kau ka melahanat org lain.

kalau kami lahanatkan tg kau pandai pula kau marah.

memang kau ni keturunan lahanat la.

bagus lagi kau murtad lebih baik dari menjadi islam melahanat org lain.

sejarah jd pengajaran agar jgn lagi ada mana2 negeri diserahkan pada kafir lahanat macam kau.

ngam benar la parti lahanat kau berkawan dgn kaum2 lahanat supaya ada negeri yang dpt diserahkan kpd penglahanat mcm kau.

memang kau ni ..lahanattttt....

Powered by Blogger.