May 7, 2011

PENYOKONG HADI AWANG TEKAD BUNUH POLITIK ANWAR!!





BERPECAH DUA.. Krisis dalaman PAS kini semakin jelas kelihatan. Semuanya berlaku sejak kehadiran Anwar dan kroni2 beliau secara tiba2 tampil mencemar perjuangan PAS. Sehinggakan berlakunya politik ugut-mengugut. Desakan dari pihak PAS Pro Erdogan. Sebenarnya Kumpulan inilah yang cuba mencemar minda totok2 PAS yang berlaku emosi semasa Demonstrasi Video Seks Anwar sehingga menggelar Diktator PKR itu sebagai Khalifah pilihan Ahli Syurga. Namun, tidak sama sekali buat penyokong2 Presiden PAS, Hadi Awang. Lantas penyokong2 beliau telah memulakan perang saraf menghapuskan pandangan, misi, strategi dan ideologi baru yang cuba dibawa oleh Puak2 Pro Erdogan ini. Dikatakan pelbagai kempen sulit melalui akar umbi sedang berlegar di dalam PAS pada ketika ini. Mereka mendakwa Hadi Awang kini menerima pelbagai asakan dan ugutan, tidak kurang juga perkara yang sama dilakukan terhadap beberapa orang kanan Hadi Awang termasuklah Ustaz Nasharuddin, Dr. Hasan Ali, Mustafa Ali dan beberapa pemimpin yang lain.



Mereka juga menggunakan kuasa Veto Diktator PAS, Nik Aziz Nik Mat bagi melaksanakan agenda jahat ini. 'Fatwa' terbaru mungkin terpaksa digunapakai. Nik Aziz akan mengeluarkan 'fatwa' bahawasanya Haram bagi mana2 individu yang berahli PAS mengundi puak2 yang menyokong Kerajaan Perpaduan.

Ini adalah agenda jahat yang telah sekian lama disimpan. Namun, sudah tiba masanya ianya dikeluarkan. Penyokong2 Hadi Awang kini akan mengeluarkan beberapa bukti bahawa berlakunya skandal jahat dari Puak Pro Erdogan yang jelas bertentangan dengan dasar perjuangan Islam.

Hadi Awang yang sebelum ini dilihat terpaksa menyokong Anwar akibat ugutan dari pihak puak2 Anwar kini dikatakan merestui hasrat Penyokong2 beliau demi mempertahankan dasar Perjuangan Parti. PAS jelas semakin terpesong sehinggakan Anwar terus disokong 100% tidak melakukan maksiat seperti yang dipaparkan di dalam Video Seks tersebut tanpa sebarang bukti jelas.

Melayu CinDia mendoakan agar hasrat dan cita2 mereka berjaya.



5 comments:

Anonymous said...

YEOB..OH YEOB..
DEME NI KAPIR YEOB..
USAH HEGHAN LAGI YEOB...
DEME BAWAK PROPAGANDA WAHABI YEOB.
KAPIR.. TU YEOB.

Anonymous said...

Salam,

PAS, Parti Aku Sesat, telah dimanderem oleh Raja Penipu dan Peliwat Tanahair, AI. Eloklah yang ada dalam PAS tu pun semua baghal-baghal, bahalol dan bangang belaka. Tak dak pendirian, semuanya suka di sondol dari belakang.

Aku ingat kita panggil PAS, Parti Ana Sangkalipot/sodomi lagi baguih nu.

chikadon said...

sama la korang dgn pembangkang. pakat2 la dok lawan kutuk, mencarut and tabur fitnah..

Spin1881 said...

PAS seharusnya lebih prihatin dan berhati2 dengan anwar... anwar nih dah lar sesat, kemaruk kuasa, pandai bertutur sehinggakan orang yang rapat dengan dia disihirkan supaya percaya kepada kata2nya... PKR tidak lar sekuat mana, tapi memerlukan anggota2 PAS sebagai askar2nya... PAS yang telah kalah dibeberapa PRN sebelum ini tak penting kepada anwar... dia perlukan orang PAS untuk mendengar dia berhujah, untuk angkat sepanduk, menggunakan jentera PAS sahaja dan tidak lebih dari itu... dia akan mati sekiranya hidup keseorangan dan tanpa pengikut2nya... dia perlukan orang untuk mempercayai cakap2nya, mimpi2nya, pembohongannya... adalah kami mendoakan supaya Allah menunjukkan cahaya kebenaran kepada pemimpin2 PAS dan dedahkan setan bertopengkan manusia yang bernama anwar ibrahim...

Anonymous said...

alehaie deme semue, ape yang susohnye, kito bako....kita bako...jee!!!udoh nunjuk video pun deme tok pecaye tapi bukannye semue...kawan-kawan teman dulu yang sanggup telan bendere pun kini udoh sedo siape nuar sebenarnye. Nak ke mane Allah akan nunjuk kebenarannye...deme nengok je la

Powered by Blogger.