May 7, 2011

PAS BONGKAR HADI AWANG DIUGUT ANWAR!!?





Kenyataan Presiden PAS, Hadi Awang yg berulangkali menyatakan sokongan terhadap Anwar Ibrahim bukan sahaja mengejutkan hampir kesemua penyokong2 Pro Ulama', malah mereka turut musykil dgn kenyataan tersebut. Salah seorang penyokong kuat Hadi Awang di Marang, Terengganu telah membongkar bekas Menteri Besar Terengganu sblum ini tlh menerima beberapa ugutan dari orang kanan Anwar. Hadi Awang dikatakan akan dari cantas dari terus mempertahankan jawatan Presiden Parti jika Hadi Awang terus b'diam diri dan 'Play Safe' dalam memberi pandangan mengenai Video Seks Anwar. Ugutan ini tlh dikenalpasti dgn lebih jelas setelah Setiausaha Agung PAS, Mustafa Ali memberi kenyataan yg bertentangan dgn dasar parti berhubung Kes Video Seks Anwar. Beliau yg turut tlibat dalam mengatur program2 Hadi Awang di Terengganu mendakwa, setiap ahli PAS yg menyokong Presiden mesti melakukan perang saraf sebelum puak PAS Pro Erdogan menguasai Jawatankuasa Tertinggi PAS. Maklumat ini juga mesti disebarkan segera kerana Anwar sememangnya telah melaksanakan strategi ini bagi memastikan Pro Erdogan menang besar pada Pemilihan PAS Jun ini. Penguasaan Kumpulan ini dikatakan akan memperkuatkan lagi sokongan Orang Melayu terhadap Anwar terutamanya dalam memperbetulkan persepsi Moral Ketua Pembangkang ini.


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.


9 comments:

Marhaen Kacak said...

aduyai..pecah belah PAS kerana anwar.. jika PAS hancur.. UMNO akan kesunyian...

Hikayat Lubang Najis: Umat Melayu Islam Mesti Baca!!!!

Anonymous said...

pas - satu puak - kem edorgan - dok mengamuk pertahan nwar - satu puak - kem ulama - tak tahu nak kata apa - nak sokong nwar takut sokong penzina, tak nak sokong takut nwar kena fitnah. dok diam saja la. satu puak kem dap pigs - sayapnya - non muslim penyokong pas. olih itu apabila ustazah teresa kok marah suara azan kuat - puak ni mai nasihat pemimpin pas - elo aji, kita kelja kuat, panggil lamai lagi itu cina, siam, hindu sokong sama lu, kalu lu malah sama itu telese kok bolih jadi dia olang lali wooooo. mau jaga undi punya pasal, pejuang islam dalam pas pun senyap. woi apa pejuang islam macam ni. talak kote ka.

Anonymous said...

Perjuangan macam PAS ini boleh merosakkan aqidah dan menghancurkan ummah dalam jangka masa panjang. Elok diperangi habis-habisan mulai sekarang supaya akhirnya tidak menimbulkan kekesalan yang memanjang.

Anonymous said...

Hadi ni berangan nak tadbir Malaysia. Tadbir Trgnu pun tak roak stabuk. Fatwa 'bangang'nya pada tahun 1981 akan 'memakan' dirinya balik. Dia tak layak menjadi pemimpin. Lebih ramai akan dikafirkan nanti kecuali puak PKR dan DAPig.

Anonymous said...

Dalam keadaan kacau merba zaman kini, aku teringat PAKAR LUBANG NAjis SHIP,iaitu orang kuat membela anuar 13 tahun dulu iaitu Prof. Datuk Shannon Ahmad. hehehe...prof tu memang pakar lubag najis...munkin dapat memperjelaskan segala yg samar samar....huhuhu

Anonymous said...

YEOP..YEOP..
JANGAN TERKEJUT SANDIWARA DEME YEOP...
DEME NI KAPIR!! K-A-P-I-R
NAK KIRA APA...

Anonymous said...

Priseden hamPas, adi awang.
pegang jwtn tertinggi dlm pati, hanya menjadi kuda tungang langgang bagi dap+pkr.

jadi prsdn hamPas, satu prinsip berjuang utk islam tak ada yg boleh jadi benteng kekuatan islam adalah serupa prsdn (tunggul reput) wujud sia2. tidak menmyumbang kebaikan pada umat islam kecuali ketamakan politik semata2.

prsdn hamPas mati sebelum mati.
arwah prsdn terdahulu meratap bila melihat penganti jwtn tsbt hari ini menjadi manusia dicucuk hidung dan bontot oleh sekutu/sekelambu politik kafir/fasik sehingga amat tonggong menyata penderian utk kebaikan umat islam.

hadi prsdn tonggong, apa lagi pengikutnya yg sentiasa diracun otaknya oleh ularmak trompah semakain hilang hala tuju berjuang demi kebaikan islam

Fardhu Kifayah said...

POLITIK : Mencari kepentingan diri sendiri.

Jangan rosakkan ISLAM dan MELAYU. "SELAMATKAN PAS DAN UMNO"

Bersihkanlah Jiwa...Bersihkanlah Harta

Anonymous said...

[url=http://www.canadagooseistockholm.com]canada goose[/url]
Det är normalt ingen vill lämna upptäck tjäna miljoner, eftersom situationen möjlighet knackar rätt ha den inträde dörr , och så väntar den egna varmt mottagande som du tjänar ditt väg när du behöver större vinster.
,[url=http://www.canadagooseistockholm.com]canada goose[/url]
 Egentligen vill 1 stor sällskaplig test, läget bör trycka begränsningar, som utgör den mest viktigt principer som även conitinues längs på toppen av det inrätta själva algoritmer så att det kommer variabler oväntade igår.
http://www.canadagooseistockholm.com
 Ett nytt auditiva dyslektiker kan höra bokstaven annars ord rörig som, och faktiskt inte i syfte att upprepa något som och de klart hörde stund sedan. De flesta individer förknippar dyslexi liksom förståelsen svårigheter.

Powered by Blogger.