May 4, 2011

NONAKU AZIZAH IZINKAN ANWAR B'NIKAH.. CHINA DOLL SIAP SEDIA!!?





'NONAKU AZIZAH..' Ungkapan suami 'tercinta' bernama Anwar Ibrahim itulah yang membuatkan Kak Wan cair terpaku untuk menolak cinta beliau. Ungkapan itu juga berkemungkinan besar menyebabkan Kak Wan sehingga hari ini tidak mampu melawan janji2 palsu suaminya itu. Mungkin ramai yang tidak menyedari. Tiada sebarang kenyataan balas yang dilakukan beliau selepas tersebarnya Video Seks Anwar Full Version yang kelihatan lebih jelas wajah lelaki di dalam video terbabit. Di mana Kak Wan pada ketika ini? Ramai yang mendakwa kenyataan bekas Wanita No. 2 di dalam Kerajaan sebelum ini tidak lagi boleh digunapakai kerana Video Part 1 itu kelihatan lebih kabur dan tidak jelas jika dibandingkan dengan Video terbaru ini. Malah, terdapat beberapa 'anggota badan' Anwar yang jika dilihat lumrah manusia hanya boleh diketahui oleh seorang isteri semata2. Adakah Kak Wan sudah putus asa? Atau bertindak lari dari rumah setelah melihat sendiri video tersebut? Jam 10 pagi ini ada kejutan diberikan melalui maklumat2 dari beberapa pihak yang menghantar sms kepada Melayu CinDia dan beberapa sahabat blogger yang lain. Nantikan kejutan khas dari Wan Azizah Wan Ismail.



6 comments:

twinsmum said...
This comment has been removed by the author.
Hahn said...

Kak Jijah kenal sangat paip Anugerah Tuhannya yang terjulur itu.

Anonymous said...

wahai kak jah anda dan keluarga telah difitnah dengan dahsyatnya, tak payah dok bagi penerangan kat depa (geng umno tu), depa bukannya nak terima, depa akan pusing macam-macam, kalu kak wan tunjuk jam, depa akan kata ala jam tu nwar baru beli selepas pegi oversea itu hari, kalau kak jah kata lelaki pelakun filem prono itu adalah orang lain yang menyamar jadi nwar depa tak akan percaya, depa kata muka lelaki misteri tu 99.99% mirip laki kak jah, kalu bukan laki kak jah sapa lagi, mungkin hantu raya kot, tapi tak kan laki kak jah bela hantu raya, tapi kalu tengok tang kote tak bersunat tu dan besar kan main saya percaya memang hantu raya punya. tapi sebenarnya depa tak tahu di dalam dunia ini ada pelanduk dua serupa. ada satu kali tu saya jumpa seorang lelaki, saya tanya dia semalam lu makan kat kedai kopi dengan sapa, lelaki tu jawap eh saya tak keluar pun, alih-alih apabila saya paling belakang saya tengok ada satu lelaki mirip macam dia, saya tanya dia orang u kembar tak, dia orang jawap bukan. ada satu mitos melayu kata setiap orang dalam dunia ni ada 7 orang yang seiras dengannya. nak percaya, susah gak, tak nak percaya bila saya tengok kes ini susah gak, so saya ambil keputusan memang ada orang yang serupa dengan kita, tapi jumlahnya mungkin tidak sampai tujuhla kut. maka memikirkan perkara itu saya percaya lelaki misteri itu bukan laki kak jah. dan untuk menyelamatkan laki kak jah itu saya nasihatkanlah agar kak jah buat majlis sembahyang hajat dan bacaan yasin selama 40 hari dengan setiap kali bacaan seramai 40 orang dan minta allah laknat lelaki misteri yang menyamar laki kak jah itu. dan semasa press conferance sat lagi mintalah semua rakyat malaysia membantu kak jah dengan membuat amalan di atas. harap kak jah bertegas dalam mengamalkan bacaan yasin 40 ini.

gerakan anti pembangkang said...

wahai kak jijah....saya sedih tgk kak jijah mcm ni. apakandaya, ke mana lagi kak jijah bertaut kasih jika lari dari cengkaman papa tersayang kak jijah tu. setelah terpisah dari keluarga sendiri gara2 menerima Anwar, setinggi awan di langit dan sedalam dasar di lautan kak jijah berikan kasih sayang kpd YB AIDS. dan skrg yang merana kak jijah seorang. tak kah jijah tahu, ada org yg bersimpati tapi dlm hati mereka jijik dgn keluarga AIDS. fikirlah masak2. andai satu masa hidayah telah datang dan terasa bumi tanah melayu ini tidak menerima kak jijah, pergilah ke mana saja di bumi tuhan ini untuk menghabiskan sisa2 hidup lebih baik dari terus bergelomang dgn 'anugerah tuhan' yang palsu itu. masih ada masa Kak Jijah.

Anonymous said...

tertarik dgn kata kata sorg ni...(taktau sapa....(komen ke dua)...:wahai kakjah anda dan keluarga difitnah dengan dahsyat, tak payah dok bagi penerangan kat depa (geng umno) depa bukannya nak terima depa pusing macam-macam".....inilah manusia kan....bila kena batang hidung..(betoi salah allah ja tau)....depa pandai pulak ckp mcm ni..depa pandai pulak kata org ckp pusing..cuba kena pada org lain..( terutama org pro gomen)....depa akan mengaku semuanya betoi semua tak salah.....kalau ketika ni allah turunkan ujian keluarga kak jah hampa di fitnah...mungkin inlah balasan allah apabila hampa dulu..memfitnah najib dan rosmah terlibat dlm pembunuhan altantuya....tidakkan hampa sedar...ketika hampa dok tebar fitnah tu..hampa tak sedar yg allah sdg melihta gelagat hampa...bila kena batang hidung...org tuduh pemimpin agung hampa....hampa pandai pulak kata org fitnah lah....org umno cakap pusing la.....cuba pikirkan secara org berakal..tidakkah ini adalah ketetntuan ilahi utk menguji hampa pulak.....kalau benda ni BENAR dan bukannya fitnah..tidak kah hampa berdosa menuduh org membuat fitnah......kalau benda ni SALAH...tidak hampa pikir inilah ujian allah jatuh atas batu jemala hampa....setelah hamap buat solat hajat mintak allah turunkan bala pd najib...dan ini balasannya......** allah tak pernah suruh hambanya..seagama berdoa pdnya utk turun bala..malah da suruh berdoa utk kebaikan smeua..hampa blh pulak berdoa turun bala pd org...kenapa hampa sokong ja.....blh pulak solat hajat (2 imam)...spy tuhan tunjuk kebenaran ..dan eskay tak blh sumpah laknat.....dan allah tetap biarkan benda tu berlaku dgn sempurna...cuba kaji blk...bukan ni saja..bnyk lgg...banyk..yg allah dah tunjukkan....tp kenapa hampa tak berpikir....wahai pencinta manusia....( bukan cinta allah...tp cinta manusia bernama ANUAR...manusia yg di agungkan....subhanallahhhh)

KELISA DURI said...

Bro... Sya nak komen gak .... Kebanyakan kita kenal Kak Wan .. Pernah jadi mcm 2... Isteri YB BN.. Isteri menteri. Isteri TPM Isteri Ketua Pembangkang... dan dia jadi YB...
apa perlu jadi isteri...DSAI suruh
Kenapa jadi isteri menteri?...DSAI suruh
Knp jadi isteri TPM... anuar Suruh
Knp jadi YB...........anuar suruh
knp jadi bini K pembangkang anuar suruh
KENAPA KAK WAN LETAK YB.. ANU SURUH
Besar sungguh pengorbanan Kak Wan..
Abis semua kak wan korban unk Nuar
Saya tengok sebenarnya kak wan senyum dalam paksaan... ketawa dalam tangis Saya nampak kak Wan terpaksa.......segalanya...

Sampai bila Kak Wan...paksaan begini... Kak Wan kena tunjukan kebenaran.... Apa guna kaya raya kalau kita tersiksa... Saya nempak rupa kak wan segar bugar bila anwar didalam 6 tahun... dan kembali pucat setelah anwar keluar
perjuanagan apakah ini... Buatlah sesuatu yang patut..

Powered by Blogger.