May 11, 2011

MUKTAMAR PAS.. VCD SEKS ANWAR AKAN TURUT DI EDAR!!?





MUKTAMAR PAS KE 57 pada tahun ini bukan sahaja berhadapan dengan Pemilihan Jawatan Tertinggi Parti, malah Melayu CinDia mendapat maklumat mengenai usaha beberapa pihak dalaman PAS yang sedang merancang untuk mengedar Rakaman CD Video Seks Anwar secara sulit di luar kawasan Markas PAS Taman Melewar, Gombak. Perancangan ini juga turut disertai beberapa juak2 PAS yang telahpun memulakan sebaran dalam bentuk Cakera Padat di kawasan masing2 pada ketika ini.



Pengedaran ini melibatkan sekumpulan besar juak2 ahli2 PAS yang bergiat aktif di peringkat kawasan sekitar Selangor sebagai tanda protes terhadap pendirian PAS yang dikatakan berbeza2 dan tidak bercakap benar mengenai status individu di dalam Video tersebut. Beberapa Pemimpin PAS di peringkat akar umbi telahpun menonton beberapa adegan yang tidak menjolok mata yang kelihatan jelas raut wajah dan gaya jalan yang menyerupai Anwar.

Mereka bertambah berang selepas PAS pada awalnya memutuskan secara terus menyokong dan berkeyakinan dengan penjelasan Anwar tanpa sebarang bukti dan siasatan lanjutan bermula. Namun, kenyataan tersebut telah ditarik semula melalui Sidang Media bersama Setiausaha Agung PAS, Mustafa Ali yang mengatakan bahawa PAS akan menunggu hasil siasatan Polis terlebih dahulu dan tidak akan membuat sebarang pendirian mengenai rakaman Video terbabit.

Kenyataan beliau telah menyebabkan Timb. Presiden PKR, Azmin Ali berang lalu mendesak beliau menarik semula kenyataan tersebut. Ini telah menyebabkan Pemimpin2 PAS di peringkat bawahan keliru dan semakin tidak berkeyakinan bahawa Anwar seorang Pemimpin yang mempunyai akhlak dan moral yang tinggi.

PEMBONGKARAN SULIT - MAT SABU PERNAH BONGKAR KEGIATAN SEKS ANWAR SEJAK BERGELAR PRESIDEN ABIM LAGI!!



2 comments:

Anonymous said...

Harap PAS kalau buat solat hajat jangan tuju pd najib atau saiful atau D' SK dll, tuju pada pelakon( tak kira sapa ) hajat supaya pelakon vid tu gila babi. Baru lah real. Ni buat hajat mcm pilih kasih. Itu dah kira santau.

Anonymous said...

Anonymous Anonymous said...

Harap PAS kalau buat solat hajat jangan tuju pd najib atau saiful atau D' SK dll, tuju pada pelakon( tak kira sapa ) hajat supaya pelakon vid tu gila babi. Baru lah real. Ni buat hajat mcm pilih kasih. Itu dah kira santau.

Wednesday, May 11, 2011

saya sgt setuju... jgn aim kat individu yg kita tak suka je... nak cari kebenaran kena adil la...
ni kalau asasnya tak adil mcm mana la hajat tu nak Allah tunaikan? sesilap nanti jatuh kat kepala sendiri...

Powered by Blogger.