May 20, 2011

KES ROGOL+KES LIWAT.. IMF BONGKAR PERILAKU SEKS ANWAR!!?





SAHABAT ANWAR IBRAHIM yang juga merupakan Pengarah Urusan Tabung Monetari Antarabangsa (IMF) dengan rasa rendah diri meletakkan kesemua jawatan yang dipegang oleh beliau di dalam Badan Dunia tersebut dan jawatan2 lain yang dipegang beliau. Walaupun beliau secara tegas menafikan sekeras2 nya tuduhan tersebut, beliau tidak akan sesekali mengheret dan mencemarkan mana2 Badan mahupun agensi hanya disebabkan pertuduhan tersebut. Beliau juga akan menumpukan sepenuhkan kes ini bagi membuktikan kepada seluruh dunia bahawa tuduhan2 tersebut adalah fitnah untuk mengaibkan beliau. Beliau juga menasihatkan kepada kesemua rakan2 beliau yang terlibat dengan kes2 sebegini agar turut melakukan perkara yang sama. Siapa antara rakan2 beliau? Anwar bin Ibrahim. Dipuja dijulang dan dibangga mendapat jawatan2 tinggi dalam Badan2 Dunia. Bongkak bersahabat dengan orang2 seperti ini. Bak kata Anwar, mereka yang berada di jawatan2 sebegini lebih berakal, lebih profesional, lebih arif. Jadi? Letaklah jawatan Anwar. Sahabat kamu yang arif lagi bijaksana sudah nasihat pada kamu tu. Mana maruah kamu Anwar? Kemaruk nakkan kuasa sekalipun, selesai kes mahkamah kamu dulu Anwar. Jangan dok carcamerba merapu menuduh orang lain atas kesilapan sendiri.


2 comments:

Anonymous said...

Anu war dah terlalu gilakan kuasa, kalau zaman Nabi2 dahulu dia ni species firaun, haman, namrud dll. Merasakan dirinya sempurna sedangkan hakikatnya tak sehebat mana pun. Kesalahan sendiri nak ditutup buat rekaan berbagai2 menyalahkan orang lain. Esok bila malaikal maut datang nak ambik nyawa dia pun dia akan kata ini semua fitnah dan konspirasi umno jugak nak suruh dia mati. Ohh Allah!!! kenapalah kami berhadapan manusia seperti ini. Bagi pengikut2 yang tak sedar2 tu sudah2lah menjadi pengikut firaun, cuba balik cermin diri apa sebenarnya yang kamu mahu dari kehidupan yang pendek didunia ini.
--Ganasnyer--

Anonymous said...

cepat la sumbat ke sg buluh tu, lepas tu suruh semua banduan vote dia jadi pm utk penjara sg buluh...hua hua

Powered by Blogger.