May 16, 2011

KES LIWAT PAPA.. EHSAN ISYTIHAR SOKONG SAIFUL BUKHARI!!?





Justify FullKES LIWAT Anwar Ibrahim pagi tadi telah memutuskan bahawa Anwar Ibrahim sah dituduh melakukan perkara sumbang tersebut bersama Saiful Bukhari. Anwar telah diperintah untuk membela diri bagi kes terbabit. Kelihatan di mahkamah sebentar tadi Anwar telah diiringi bersama isteri dan anak2 beliau. Namun, ramai yang tertanya2 samada anak lelaki tunggal Anwar bernama Ehsan masih memarahi bapanya itu. Ehsan sehingga hari ini masih tidak muncul dalam mana2 ceramah umum anjuran Pakatan, apatah lagi menghadiri sessi Perbicaraan Kes Liwat bapanya. Ehsan bukan sahaja tahu akan perlakuan bapa beliau malah beliau juga didakwa sentiasa berhubung dengan sahabat beliau, Saiful Bukhari yang juga merupakan mangsa liwat bapanya itu. Malah, beberapa wartawan telah mengkhabarkan bahawa Ehsan akan menelefon dan menghantar Pesanan Ringkas (sms) kepada Saiful setiap kali bermulanya perbicaraan.




Namun, Saiful dikatakan meminta jasa baik pihak wartawan agar merahsiakan perkara ini dari terbongkar di dalam mana2 Media Cetak mahupun Media Elektronik. Ehsan merupakan satu2 nya anak lelaki Anwar sewajarnya dilihat akan menggantikan pengaruh Ketua Pembangkang itu tidak bertindak sedemikian.

Walaupun seorang anak, Ehsan tidak sanggup membela seorang yang telah mengkhianati keluarganya sendiri. Ehsan juga seperti yang diberitahu beberapa kenalan rapat beliau akan sentiasa memberi sokongan padu terhadap Saiful Bukhari.

Ehsan dikatakan merupakan sahabat pertama Saiful yang akan paling gembira apabila bukti2 yang disiasat dan keterangan2 Saiful di Mahkamah diterima dan relevan. Pada sessi Perbicaraan kes tersebut pagi tadi, Hakim Zabidin berkata beliau mendapati keterangan Mohd Saiful boleh dipercayai dan diterima sebagai kebenaran kerana beliau seorang yang "berwibawa". Selain itu, beliau berkata kejadian liwat itu benar-benar berlaku dan tiada apa yang disoal ketika soal balas boleh menunjukkan bahawa dakwaan liwat tidak boleh dibuktikan.

Semoga Allah memberi kemenangan buat Saiful Bukhari yang sekian lama terseksa dengan perilaku Anwar ditambah pula dengan tekanan dari Penyokong2 PKR yang ekstrimis.



17 comments:

Anonymous said...

aku tabik dgn anak lelAki anwar yang satu ni.inilah yang dikatakan manusia buat sesuatu menggunakan akal fikiran yang waras.Allah akan sentiasa bersamamu Ehsan.

akula said...

kalo ni betol...maknanya dia megamalkan prinsip...berkata benar walaupon pahit

Anonymous said...

Kesian Ehsan kerana berbapakkan Anwar.

Anonymous said...

MACAM KISAH NABI iBRAHIM. DIA TAK MEMPERTAHANKAN BAPANYA YANG MENYEMBAH BERHALA.Alhamdulillah. Kalau cerita ini benar.

Anonymous said...

anak jantan kalu x sokong dan bantu ayah nya..bukan nama lelaki la..sya x percaya..xde bukti...

Anonymous said...

haritu ade org tanya...betul ke Ehsan anak nuor berahim, ye betul la tu anak dia :) a nice guy! dulu i satu uni ngan dia..sian dia..

Anonymous said...

Anonymous said...

anak jantan kalu x sokong dan bantu ayah nya..bukan nama lelaki la..sya x percaya..xde bukti...

"habis kalau anak tu tahu bapaknya buat perkara mungkar, adakah dia tak cukup jantan kalau dia tak mahu bersekongkol? tak cukup jantankah dia kalau dia berpegang pd paksi Allah? takkan la kalau kita ni waras tak kira kita anak or bapak, if bapak kita ajak terjun lubuk... kita wajib ikut? yg salah tetap salah tak kire bapak or anak. ini bukan soal sape jantan sape pondan lagi. ini soal iman'

Anonymous said...

anak jantan kalu x sokong dan bantu ayah nya..bukan nama lelaki la..sya x percaya..xde bukti...

KAu ni memang buta dan tuli, tak nak terima kebenaran. Anwar tuduh PM & isteri bunuh Altantuya ade bukti ke?
Otak kau kat kepala lutut agaknya.
Kenape Anwar tak berani bersumpah?

Anonymous said...

ee..geram btoi la dgn mamat yg tak pecaya tu nak bukti tu...nak bukti natang haram jadah apa lg..dah ada bukti la tu video..hang nak apa lg..nak bukti btoi..hang g tadah buntut hang kat abg anuar hang..kot dia tojak br bukti kot..ke hang sukaaa.....bengap btoi...

islam ni agama ad-din..mudah....islam ajar kita...jgn ikut pemimpin yg ajak kita buat kejahatan...islam jar kita istri takleh mintak cerai kalau suami tak ajak buat jahat..islam ajar kita jgn ikut org buat jahat....so...cuba ko kaji balik....kalau najib tak ajak kami buat jahat..kami wajib memilihnya....tp anuar ajak kami buat jahat..maki org...fitnah org..kutuk org....jahanamkan org...perlekehkan org...perguankan nik aziz....dan mcm2 lagi..so kami tolak la dia...

wan azizah..dia mmg la takleh nak tuntut cerai sbb anuar tak ajak dia buat maksiat...**sbb anaur seornok buat maksiat sndr..aku rasa suatu hari kalau anuar suruh jijah jual diri dia..masa tu br dia nak mintak cerai kot.....

mmg btoi apa yg di buat oleh ehsan....aku sndr kalau bapak aku jahat..takan aku nak sokong..aku mesti jauhkan diri...spy dia tau bhw ada anak dia yg tak setuju tindakan dia..bukan nak derhaka..cuma taknak buat dosa....izzah tu biaq la dia..kot nak ikut bapak dia..tu hak dia....lantak la..kita jgn peduli...neraka syurga allah yg ttntukan..bukan nik ajiss...

AMENO ChaCha Marrba said...

Ehsan tu CONFUSE...!! sejak dari dia kecik2 dulu...Biar lah dia senyap dalam "dunia" dia sendiri...
Mungkin dia ada kawan dgn Saiful atau tidak..?? tapi mungkin dia tak sangka,kawan sendiri boleh GANGGU GUGAT keluarga dia,atas sebab DUIT,beb..!!!

Tengoklah contoh mcm mana Mat Hitam Nigeria boleh GANGGU GUGAT pompuan2 Melayu,Cina,India,Indon dan Filipina dgn DUIT(lihat Blog Mazidul)....so si-Ehsan ni CONFUSE!

Anak Dr.M pun ada yang tak sokong Dr.M dalam politik...!!! hanya Mukriz aje yg ikut jejak bapanya.. itu pun selepas Dr.M,pencen..!!

Mokzani masuk biznis,Mokzan masuk wad,Marina jadi aktivis feminis dan sorang lagi,very LOW-profil...

so...dgn Ehsan ni,give him a break or a breather..he's Confuse......

MALAYSIAN 2020 said...

TAK SEMESTI NYA EHSAN SOKONG SAIFOOL,AGAINST BAPA DIA DATO SRI ANWAR,DAN AGAINST FAMILI DIA, so..JANGAN LAH "SPECULATE" YG BUKAN BUKAN,BEB...!!!!!!!

Demi KEADILAN SEJAGAT...

Anonymous said...

keadilan apa nya.....keadilan utk membela seorg insan bernama anuar...utk apa?....kalau u all menuntut keadilan membela islam dan melayu dr cengkaman DAP ok la jugak..ni tak nak bela anuar ja...dia blh jamian hampa masuk syurga ka...dia blh jamin bg hampa makan ka......aku doa pd tuhan kalau la btol anuar i dan hampa semua yakin sgt dgn dia..biaq dia jd PM..dann...kalau ketika itu hamap merempat..jgn hampa mula tengadah....**dah di rasai org penang dan kedah....

Anonymous said...

keadilan apa nya.....keadilan utk membela seorg insan bernama anuar...utk apa?....kalau u all menuntut keadilan membela islam dan melayu dr cengkaman DAP ok la jugak..ni tak nak bela anuar ja...dia blh jamian hampa masuk syurga ka...dia blh jamin bg hampa makan ka......aku doa pd tuhan kalau la btol anuar i dan hampa semua yakin sgt dgn dia..biaq dia jd PM..dann...kalau ketika itu hamap merempat..jgn hampa mula tengadah....**dah di rasai org penang dan kedah....

Anonymous said...

Betul lah, Boss IMF - Dominique Strauss-Kahn lebih bermaruah dari anuwar. Adakah dia kena tangkap kerana konspirasi amerika nak jatuhkan dia? Baru dituduh jer dah letak jawatan.
"paksyeh" perosak bangsa dan agama ni, dah terang2 gambar video muka dia masih nak kempen dengan muka tak malu, satu keluarga diheret bersama. Agaknya dia orang ni tak reti malu ker? Cuba lah tengok muka kat cermin tu wan azizah, nurul.... tak malu ker? Kalau tak tau malu dengan manusia pun, malulah dengan malaikat kiraman katibin di kanan kiri tu. Apatah lagi malulah dengan Allah swt. Orang paling bodoh dalam dunia ni pun kalau ditunjukkan video porno laki dan bapak kau orang tu akan kata itu adalah si anu....! Taubatlah, dunia ni tak dibawa kemana pun. Kalian lebih dimuliakan dengan mengakui kebenaran dari pada terus melindungi insan yang terang2 melakukan perbuatan terkutuk tu.
Pengikut2 yang goblok tu, sudah2 mempertahankan pemimpin anda yang dah terang2 menyondol puki cina tu. Apatah lagi bontot saiful pun dilanyak nyer.
--Ganasnyer--

Anonymous said...

Nak membela kEADILAN ada bermacam macam cara.
1.Kita tau UMNO juga corrupt (bukan UMNO tapi orang2 yang tak bertanggungjawab dalam UMNO).Najib tengah berusaha sedaya upaya untuk 'overhaul pemimpin' yang tak ada quality.
2.Memerintah Malaysia ni bukan nya mudah (Kita ada berbagai2 bangsa).Yang kaya akan 'have control' Siapa yg kaya di Malysia?
UMNO cuba untuk memperkayakan Melayu,dan inilah tentangan hebat dari DAP atau China yang tak puas2 nak mengaut segala2nya.
Melayu mmg tertinggal jauh kerana kesalahan dalaman UMNO.Apakah PKR bolih?Kalau bertukar kerajaan,Kita akan berperang saudara..Itu sudah tentu..DAP bertepuk tangan dan control Putra Jaya..Semua policy untuk mempertahankan Melayu akan di tukar dan akan berpihak kpd China.
PAS bolihka control DAPig?Pakai duit sikit,semuanya digadai..Kena ingat,org2 PAS juga Melayu.
3.Kalau nak jaga Anwar dan keluarga,kita sanggup menggadai Malaysia?????
Tolong Jawab..
Saya bekas Tentera..Ready

Anonymous said...

boleh jd jugak cerita ni. ada la jugak sekali dua jumpa dgn dia secara kebetulan sbb Ehsan kawan baik kpd kawan aku. Diorg 1 kelas dlu. Ehsan ni mmg xamik pot langsung psl bapak dia. xmcm anak2 perempuan anuar. yg tu mungkin sbb mak diorg la kot.

anak laki sendiri pon x mau nak pertahankan bapak dia, orang luar pulak yg terlebih-lebih takjub nak bela pembalun lubang donat dan karipap ni. Hangpa dok sokong buta tu dapat apa?? nak tegakkan keadilan?? keadilan apa?? PKR diwujudkan utk bela anuar ni check out dr hotel besi. bila dh check out, pakat xtentu hala dah perjuangan depa. dok pikiaq nk pi putrajaya ja. yg puak2 menyokong ni dok bela mcam anuar tu nabi awatnya?? dok tak tau hujung pangkai pi belarak kt jalan-jalan. buat sesak jalan, susah orang nk pi kerja. apa kejadahnya hangpa ni?? Negarawan lain pakat menggalak bioteknologi, si anuar ni menggalakkan apa?? biseksual. pastu pak-pak janggut kata sokong babun ni boleh masuk syurga. betui punya haru.. sokong spesis kaum lut ni bleh masuk syurga.. Allah dok laknat sampai petimpa bala kt depa dlu, hangpa boleh kata masuk syurga pulak dah.. haruuu sungguh penyokong parti kedai runcit dgn parti angguk saja ni!!!

Anonymous said...

bagilah link official statment..dlm facebook ke.twitter ke....main cakap je....burung kakak tua pun pandai cakap agak2...main teka2...cubalah fikir 'pandai skit' je .jgn nampak sgt 'fitnah' sesgt.malu budak2 baca kang

Powered by Blogger.