May 3, 2011

HADI AWANG DIASAK TONTON VIDEO SEKS ANWAR!!?





Penyebaran VCD Seks Anwar yg turut melibatkan beberapa Pemimpin akar umbi PAS menyebabkan Presiden Parti tersebut terus diasak utk turut menonton Video itu. Sebelum ini, ramai di kalangan penyokong2 PAS telah mula mpertikaikan moral dan akhlak Ahli Parlimen Permatang Pauh itu setelah menonton beberapa sedutan yg jelas kelihatan raut wajah dan gaya badan beliau. Desakan ini dikatakan turut disokong Setiausaha Agung PAS, Mustafa Ali yg sebelum ini mberi reaksi kontroversi mengenai identiti lelaki di dalam Video seks tersebut. Azmin Ali antara pemimpin Pakatan yg berang dgn kenyataan Mustafa Ali. Persoalannya, adakah Hadi Awang merelakan diri beliau utk menonton Video Seks Anwar Ibrahim?

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.


7 comments:

Pemuda TG said...

Hadi kena tgok, belalai gajah si nuat tu...pastu kasi confirm betul tak belalai tu memang pnjg...

Faiz said...

tunggu apa lagi?Link Sini

Anonymous said...

dia takut tengok tu, nanti dia inferiority complex lak... habis lari bini2 hadi mencari anwar lak...

Anonymous said...

kalu semua tak mahu payah la nak kata. ni aku nak suruh yang last lagi kaw punya, iaitu suruh la nwar tu buat sembahyang hajat dan baca yasin selama 40 malam dan seramai 40 orang setiap malam. doakan agar pelakun yang menyerupai anwar yang dok bantai cina doll itu menjadi gila meroyan atau mendapat penyakit yang tiada ubatnya di dunia ini. kerana saya percaya lelaki misteri itu mungkin hantu raya anwar ataupun lelaki yang benar-benar mirip anwar tetapi bukan anwar. khalifah majlis tu bolih mulakan dengan nik ajis, hj hadi, mahfuz, azmin ali, ustaz badrul amin, sam ketot serta ramai lagi. tentu mereka berani buat kerana lelaki misteri itu bukan anwar. apakata bloger pro kerajaan cabar bloger pro pembangkang dan pimpinan tertinggi pembangkang buat amalan yasin 40 ini. sure makin cepat allah tunjukan kebenaran. kerana saya yakin depa pun tahu kelebihan yasin 40 ini.

Anonymous said...

Looooo tak tengok lagi ka? bukan video lucah kata Zahid, video dokumenteri, sebab tu lah ada banyak komen.

Marhaen Kacak said...
This comment has been removed by the author.
Marhaen Kacak said...

hahah...kalau tgk masjid rusila punya imam tak khusyuk solat 40 hari...bahaya wooo

Hikayat Lubang Najis: Umat Melayu Islam Mesti Baca!!!!

Powered by Blogger.