May 18, 2011

GUAN ENG KATA.. "KALAU ANWAR GAY SEKALIPUN, APA SALAHNYA!!?"





"Jikalau Anwar bersalah sekalipun di dalam pertuduhan Kes Liwat beliau, DAP akan tetap ikhtiraf Anwar sebagai bakal Ketua Pembangkang malah sebagai PM sekalipunjika Pakatan Menang PRU 13." Itu sebahagian kenyataan Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng berkenaan calon Ketua Pembangkang jika Anwar diumumkan bersalah di dalam kes liwat beliau. Lim Guan Eng berkata Anwar mempunyai 1 aura yang kini jarang ditemua dalam mana2 Pemimpin Dunia dan adalah 1 perkara yang merugikan jika Anwar ditolak rakyat walaupun beliau seorang Peliwat. Kenyataan terbaru Setiausaha Agung DAP itu amat berbahaya. Beliau seolah2 mengakui bahawa Anwar benar2 melakukan insiden liwat bersama Saiful Bukhari. Gua Eng juga dilihat tidak peka dengan sensitiviti bukan sahaja Umat Islam, malah Adat budaya Asia/Ketimuran yang tidak boleh menerima Pemimpin Kerajaan yang mempunyai masalah moral. Guan Eng menggunakan pengaruh beliau di kalangan masyarakat Tiong Hua agar membuang sentimen ketimuran yang dilihat kolot dan menerima Anwar walaupun terlibat dalam aktiviti rambang seperti itu. Inilah seorang Pemimpin Politik yang kemaruk gilakan kuasa. Apabila sampai 1 tahap, moral diketepikan. Walaupun sebelum ini Moral menjadi modal murahan mereka bagi menyerang Pemimpin2 UMNO. Bak kata Anwar, HARAM JADAH!!



14 comments:

ANTI DAP said...

korang memanglah boleh..korang tak peduli pun halal haram.
tapi kami yg beriman dengan Allah dan Rasul-Nya tidak sama dgn kamu.
jangan samakan kemuliaan agama kami dgn kepercayaan kamu wahai guan eng!!!

Anonymous said...

Apa punya Bengap punya KM Guan Eng. Kes liwat pun macam rogol, yang bezanya dia bantai buntot tanpa kerelaan mangsa. Mangsa tak tahan kemudian buat laporan polis. Kalau bantai pant_t mak kau itu kes rogol.

Anonymous said...

Kita tanye pulak apa pandangan Pok N.Ajis???? setuju ke dgn DAPigs???wajib setuju....inikan Pakatan Haramjadah...semua pun boleh!!!mmg mampuss pakatan kali nie...hancur lebur!!

Anonymous said...

Kalau kafir laknat cakap tak heran sangat, tapi yg paling heran bila org PAS pon setuju jugak. Lagipon org Amerika & Eropah pon tak boleh terima pemimpin yg ada masalah moral, macamana puak2 bodoh ni boleh terima..memang la gila kuasa punya pasal, semua boleh..semoga Malaysia terselamat dari dipimpin oleh manusia2 laknat ni..

Anonymous said...

kalau camnilah cara puak2 ni berfikir adalah lebih elok lupakan cita2 nak memimpin Msia ni!tak hairanlah kesemua puak2 gay akan pangkah pakatan sial ni..

Anonymous said...

memang sah lah dia org dah takde org lain yg 'hebat' untk jadi ketua mereka!!!!!!!!!!!!!pergi jahanam dgn puak2 jahil termasuklah Pas...malukan Islam aje!

Anonymous said...

ADUHAI...
BEGINI KE MENTALITI PEMIMPIN PAKATAN RAKYAT? CAMNI NAK PERINTAH NEGARA?
MUDAH2AN DIJAUHKAN DARI BALA MALAYSIA NI..

Anonymous said...

kalau dah dasar makan BABI segala kata2 dan perlakuan pun mcm babilah. Sebab tu Allah haramkan kita umat Islam ni makan BABI. Perangai pun buruk mcm babi.

Babi mana ada kesah kalau anak bini dia disondol dek puak babi lain? Dia tengok join sama2. Cuba tgk ayam jantan... mau ditajinya ayam jantan lain yg nak kacau pasangan dia.

Serupalaj dgn babi sekor ni... apa dia peduli... kalau bini dia kena sondol depan dia dek anwar pun dia ok je... silap2 dia buat threesome... SEBIJI MCM BABI...

Anonymous said...

ha tu dia! ini baru nampak hati pakatan haramjadah yg sebenar nye..ahlul yg berjangut berserban dlm pas macamana? takkan ikut tulunjuk setan satu ni?

Anonymous said...

AKU SETUJU DENGAN LIM GUAN ENG...DENGAN SYARAT...LGE DAN SELURUH KELUARAGANYA...MENYERAHKAN LUBAG JUBUR DAN BURIT...UNTUK DILIWAT DAN DIROGOL ANWAR BERAHIM...CAYALAH LU LIM GUANG ENGGGGG..TOT....BILA U NAK KULUM BUTUH ANWAR...GO TO HELL

Anonymous said...

memang sah DAP dah giler... kalu dlm bab halal dan haram nih, kalu haram pun dah jadi halal, aqidah umat Islam boleh jadi rosak... rosak2... pegi jahanam lar pakatan rakyat... boleh berambus ke singapura jadi rakyat sana... jangan jahanamkan negara Islam nih...

Abd Razak said...

alaa aku tau lim guan eng..dia cakap macam tu supaya senang dia nak peralatkan anwar bila anwar jadi PM..mau tak mau anwar kena ikut cakap DAP atau dalam bahasa kasar jadi boneka DAP.orang terhutang budi kena dengar cakap DAP

Abd Razak said...

alaa aku tau lim guan eng..dia cakap macam tu supaya senang dia nak peralatkan anwar bila anwar jadi PM..mau tak mau anwar kena ikut cakap DAP atau dalam bahasa kasar jadi boneka DAP.orang terhutang budi kena dengar cakap DAP

Anonymous said...

DAP ganti PAS. Ustaz Lim Gyang Eng ganti Hadi. Mursyidul Am untuk gantikan Wali Babuk kena serah kepada Al Fadhil Lim Kit Siang.

Powered by Blogger.