May 15, 2011

FITNAH ANWAR PRU12.. ROSMAH DITUDUH WANITA P'BUNUH!!





PELACUR UMNO!! PEMBUNUH NO. 1 NEGARA!! Ingat lagi Anwar? Itu ungkapan dan fitanah yang mengaibkan dari kamu terhadap PM dan isteri sebagai senjata Kempen PRU12. Kemarahan Anwar Ibrahim semakin membuak2. Jiwa beliau yang semakin tidak tenteram menyebabkan beliau tidak dapat mengawal emosi. Tatakala itu, diteruskan caci maki terhadap UMNO seperti yang beliau lakukan sebagai senjata PRU12. Namun kali ini, ianya semakin tidak terkawal. Caci maki yang melampau ini memperlihatkan watak beliau yang sebenar. Kemarahan beliau yang semakin tidak terkawal membuktikan kepada rakyat pembongkaran yang dilakukan oleh sahabat2 sekeliling beliau. Kenapa dimarah pula pada Najib? Kenapa dimarah pula pada Rosmah? Kenapa dimarah pula pada Pemimpin2 Tertinggi UMNO? Siapa yang bongkar watak sebenar kamu? Siapa yang bogelkan kelakuan kamu? Siapa? Sahabat karibmu Anwar. Kamu sahaja yang mengenali manusia bernama Datuk Eskay ini. Kamu kenal dan akrab pada orang ini walaupun dibenci oleh isteri kamu sendiri. Kenapa perlu akrab dengan Datuk Eskay? Jawapannya ada pada kamu Anwar.





Apa semua ini? Apa puncanya semua ini? Kerana inilah balasan kamu. Setelah kamu tuduh, setelah kamu fitnah Pemimpin2 UMNO. Kamu tuduh Najib Pembunuh. Kamu tuduh Najib berzina. Kamu aibkan Najib sekeluarga. Kamu hina Almarhum Tun Abdul Razak. Akhirnya apa yang berlaku dipikul oleh kamu sendiri. Semua pertuduhan kamu terhadap Pemimpin2 lawan, Allah kembalikan kepada kamu.

Kamu kata 16 September kamu akan rampas kuasa Kerajaan Persekutuan. Kononnya 30 Ahli Parlimen sudah 'insaf' terhadap kamu. Namun akhirnya akibat penipuan Anwar terhadap rakyat, hampir 10 Ahli Parlimen dari parti kamu bertindak keluar dan membongkar penipuan kamu.

Kamu tuduh Najib terlibat di dalam komplot Jenayah Pembunuhan. Kamu dakwa Najib layan pelacur. Kamu tuduh Najib punya skandal. Semuanya ini Allah berikan semula kepada kamu. Semakin banyak Solat Hajat dibuat, semakin teruk kamu ditimpa bala. Kerana Solat Hajat bukan untuk digunakan bagi mempertahankan yang mungkar. Ingat Anwar...

SEMOGA ALLAH BUKA HATIMU ANWAR.. KEMBALI KE PANGKAL JALAN.



4 comments:

AL said...

mengikut fatwa wali salipor N.ajis anwar kenalah jilat kaki najib dan rosmah..kalau tak tak masuk syorga..

Anonymous said...

HAH..APA LAGI ANWAR.
TAK MASUK SYURGA KALAU KAMU TAK JILAT KAKI ROSMAH DAN NAJIB TU..

Anonymous said...

Lord buReid

Sudah sampai masanya balasan Tuhan kepada mereka yang suka membuat fitnah

Anonymous said...

Pandikutti Najib pembunuh gau tak tapi kes kat PB berzina dengan artis banyak orang tahu.

Powered by Blogger.