May 20, 2011

DEMONSTRASI - DAP DAKWA AMK BACUL!!





Demonstrasi petang tadi menyaksikan 1 bukti bahawa AMK 'getar lutut' setelah UMNO dan PERKASA mengambil keputusan utk. bergabung mperkuatkan penyatuan Melayu mempertahankan akhbar rasmi Utusan Malaysia. Ini jelas sekali tlh memberi isyarat bahawa AMK bukan mewakili suara rakyat Malaysia yg mahu pihak sebenar yg mengeluarkan kenyataan mengenai Isu Kristian disiasat, bukannya menyalahkan akhbar Utusan yang bertindak melaporkan isu tsebut. Beberapa Pemimpin DAP pula menganggap AMK sebagai bacul kerana gagal membuktikan kesungguhan mereka mencapai matlamat bantahan seperti yg diputuskan. Lagi laporan selepas ini.

Sumber : Blogger Badut Rakyat dan Malay Delima.

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.


5 comments:

LinkMalaysia said...

Aku bawak lastik dan guli untu tembak kepala rejim PORN KASI RAKYAT,,buat penat jeer,,

Anonymous said...

AMK tahi cacing...... Gebeng jah lebihnya tapi ahlinya cap ayam je. Buta malu sahaja berketuakan Doremon. Tuihhh

Anonymous said...

AMK tahi cacing...... Gebeng jah lebihnya tapi ahlinya cap ayam je. Buat malu sahaja berketuakan Doremon. Tuihhh

Anonymous said...

tengok muka amk pun tau bukan jenis 'lelaki tegar'... muka mat jambu ramai la. sure takut kang kena baling batu calar lak muka jambu...

kata amk ada ribu riban pengikut... apa susahkan? bahagi dua je la pengikut... separuh pegi kedutaan, separuh pegi utusan... yg lari menciput semua pegi sana apsal? eh lupa depa pegi sama ke ke kedutaan tu? tgk ramai org pas je... si ketot tu pun x nmpk muka... dalam masjid korang boleh la berlagak 'mcm jantan' sb org lain masih tahu hormat rumah Allah, xkan cari pasal cara bacul mcm tu. ada statement yg kata amk persoalkan kenapa perkasa, ngo dan umno nak demo jugak masa mrk nk demo depan utusan... NI AKAI PIANG! apsal nk pertikai? abis hangpa je la blh nk demo? ooooo hangpa nak demo tanpa org lain balas demo hangpa, mcm tu? ITU DEMO CARA LEMBIK SESAMA HANGPA JE LA...

baca statement mcm hangpa la singa jantan... bila tiba masa hangpa, ngalahkan pompuan... POMPUAN PUN MAI TADI MASA DEMO... HANGPA?!!

Orang Muda said...

mana xtakot....
abang2 kawasan suma turun habih..
AMK takot pungkoq kna lanyak takot xlaku kt anuaq

Powered by Blogger.