May 24, 2011

DATUK ESKAY AKUI 10 VIDEO SEKS ANWAR BELUM DIBONGKAR!!?





Pendedahan Datuk Eskay di dalam Utusan Malaysia benar2 serius dan jika benar terbukti, Anwar blh disabitkan atas tuduhan Jenayah. Melayu CinDia mencadangkan agar Datuk Eskay menyerahkan bukti2 tersebut kepada pihak Polis agar siasatan lanjut dpt dijalankan. Anwar yg sblum ini tlh menuduh PM dan beberapa Pemimpin UMNO dgn aktiviti Jenayah terutamanya Pembunuhan Altantuya sehingga hari ini gagal mengemukakan bukti namun dgn mudah menyalak dalam kesemua Ceramah2 Politik yg melibatkan beliau. Semoga kebenaran akan terserlah. Ada juga beberapa orang kanan Datuk Eskay mendakwa mereka mempunyai beberapa simpanan Koleksi Anwar bersama Pelacur2 yang dilanggani beliau. Apa2 pun, bongkar serta merta. Jangan biar Anwar terselamat dan meneruskan lakonan sebagai insan yang kononnya difitnah dan meraih simpati pada rakyat. Rakyat kini semakin bijak.

Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

10 comments:

Anonymous said...

Setuju!

Anonymous said...

x setuju.nanti polis kata x boleh bagitau pelakon utama, x ikut undng2.nanti org yg bg kena dakwa. masukkan dlm xtube/xhamster!

Anonymous said...

BLOG KAU SELALU TIADA SUMBER BERITANYA. BOLEH PERCAYA KE APA KAU TULIS SELAMA INI?

Anonymous said...

la dah sah sah dia kata pendedahan dlm utusan baca jala..nak sumber apa lgi....** anuar brahim berckp selama ni ada sumber ke....kenapa lak ada org percaya mentah2....**cth paling bodoh....anuar brahim kata najib terlibat bunuh altantuya..takdak bukti dan sumber dr mana tah...percaya pulak...( bukti smpai skrg pun takdak...)...tp bila org bg bukti video..tak blh pakai pulakkk.....nak bukti real....**insyaallah..suatu hari allah dedahkan yg real....insyallah...**doa org teranaiya di makbul allah...najib lbh teranaiya skrg ni....

anti bohmau said...

sila lah buat solat hajat utk memohon kpd Allah SWT singkapkan siapa lelaki tu!!!

(silent) majoriti rakyat yg ingin mengetahui...

atau

buatla solat hajat supaya Allah SWT tunjukkan kebenaran!!!

tunjukkan...

tunjukkan...

dedahkan...

dedahkan...

*dah tunjuk, dah dedah sampai tak ada seurat benangpun! tp mrk tetap menolak apa yg TAKDIR telah tunjukkan...

ntah mengapa mrk enggan terima qada' & qadar Allah SWT sejak dulu hingga kini?

NTAH APA YG MRK NAK TENGOK LAGI? NAK TUNGGU 4 SAKSI? NI BUKAN KES SUAMI MENUDUH ISTERI TAPI ISTERI DIBODOHKAN SUAMI!!!! SAPA YG PERGI TUNGGU TENGOK PAHTU SANGGUP JD SAKSI??? ADAKA?

Anonymous said...

empat saksi ? nanti ada empat saksi nak kena tau pulak dari pkr berapa, pas berapa, dap berapa ? BN ? SAKSI TAK BOLEH PERCAYA...jadi kena tunggu fatwa nik ajis...dia kata orait, oraitlah...sebab mr karpal ada jeling jugaaaa...

Anonymous said...

..tak payah buat repot polis..banyak step stepnya..lebih baik cetak dan jual murah2..kemudian rakyat akan buat penilaian..lagi baik kalau dapat sertakan surat pengesahan tulin yg dikeluarkan oleh mana-mana badan yg berwibawa,,cth dari USA..

..apa macam ??? setuju ???

Mat Sapu

Anonymous said...

nak saksi apa lagi? dah berapa juta pengujung tengok video sex tu.... camera tu lah saksinya paling tepat, teliti. polis tak perlu cakap... semua orang jadi jury... kalau tak percaya hakim ... hah! ini hakim rakyat..! fitnah dah jadi boomerang...yang dibaling balik hantam kepala sendiri.

Anonymous said...

betui tu, kalau ada 4 orang saksi tak kan jadi macam tu. mau nye saksi2 tu bubuh penerajang kat anwar tu dah...... aku nak tanya mana orang PR minta 4 orang saksi bagi kes-kes rogol, liwat yang melibatkan orang awam. sepatutnya orang PR kena buat macam mana depa sokong anuwar le..... kalau kes macam tu tak pa plak. boleh terima keputusan mahkamah plak... aku nak kepastian jer.

aban7076 said...

tunggu aje PRU ...baru saya akan tunjuk btapa bncinya saya kpd org melayu yang mnjadi pengkhianat negara!Org melayu jgn jadi bodoh!

Powered by Blogger.