May 9, 2011

CONFIRM XBOLEH DELETE... VIDEO SEKS INI ANWAR 2ND POSITION!!







7 comments:

samadlelong said...

BILA ANALWAR LONDEH TOWEL NAMPAK BATANG KEPALA TOYA DIA NAIK MENCACAK, ANAK HARAM JADAH BETUI LA CELAKA JAHANAM NI, PUKI MAK PUNYA MANUSIA

Anonymous said...

amoi pun tak mau romen2 dgn an nuaq..molot dia bau busuk....bukan nak menggoda..cuma nak berniaga..kopi janda !

Anonymous said...

Kuat betul stamina mamat tu kalau dia betul2 berusia >60tahun... kalah orang muda aku rasa. Tapi tak heran kalau dia kerap ke Indon dan India untuk gi berurut dan dapatkan booster...

Walau bagaimanapun aku sendiri pun naik stim dengan amoi tu daaaa.... ha haaa haaa... kalau ada amoi bugil camtu depan mata aku pun balun dia habis2an. Rezeki depan mato..... apo nok buet.

Anonymous said...

Tak lah hebat mana pun...net penetration time with condom cuma 5 minit ajer...

Anonymous said...

ko orang jealous tgk anwar punya sebab ko orang punya macam kepala kura-kura .. byk menyorok tapi kalau china dol nih ader kat depan aku ingat mungkin lain sikit kot, kepala kura2 pon tak leh masok balik ..
Umur 60+ kira hebat la yob byk yang dah kena kencing manis ,darah tinggi masa ni. Jantung pon blom tentu stabil , sebab tu anwar nih kira hebat ....aku ingat kak wan pon dah tak larat sebab tu bagi jer permission kat... anwar untuk release tension.Kena sendiri tanggung .. tapi nak buat cam no lagi .. larat nak makan ais krim jer .. sampai nak bagi ceramah pon sakit mulut ..

muhamed fazli said...

http://malaydragon.blogspot.com lakukan postmortem anda sendiri dengan cara yang senang berkenaan video tersebut.

Anonymous said...

x hairan yob kalau drive kerata batu mmng seronok,kepala kura2 bukan nya masok tetapi akan mmanjang seperti kepala jirafah kot.

Powered by Blogger.