May 11, 2011

ULANGTAYANG VIDEO SEKS POSISI KE 2!!






video
Melayu CinDia kadangkala sedih melihat sikap Anwar yang tidak pernah sedar akan perlakuannya. Malah di kala itu jugalah, beliau masih lagi kemaruk mahukan kuasa politik dan Negara. Hari ini Anwar mendakwa beliau telah cuba dibunuh apabila brek kereta Mewah beliau, Mercedes Benz tidak berfungsi dengan baik. Esok lusa? Apa pula cerita yang cuba direka oleh Ketua Pembangkang ini? UMNO tetap menjadi sasaran. Waimah siapa jua yang membongkar malah dari kalangan sahabat karib beliau sendiri seperti Datuk Eskay, UMNO juga menjadi sasaran Anwar. UMNO dan Datuk Seri Najib. Mungkin inilah musuh tegar beliau. Kerana Anwar khuatir. Najib ada banyak rahsia mengenai beliau sebenarnya. Namun, Perdana Menteri tidak punya masa, malah tidak perlulah dibuang semata2 untuk menjatuhkan karier beliau. Biarlah di kalangan teman2 rapat Anwar sendiri yang lambat laun akan tahu sendiri, siapa itu Musang Berbulu Ayam. Sudahlah Anwar. Jangan lagi hendak menipu rakyat. Ayuh kita lihat 1 lagi video bukti yang menyebabkan Anwar nyaris2 mati akibat kerosakan Kereta Mewahnya sendiri.



20 comments:

rajadangdut said...

minta bantuan dengan detektif conan. mungkin boleh membantu... hehehe

Suara Ampang Puteri said...

Yang did duk tikam lelaki perempuan China dan Malay doll dengan pelantaq tompol itu apa hal?

Anonymous said...

ni kaki tengok dvd ni

tamimi's theory said...

Sumber MediaRakyat
pautan media rakyat


Kajang 16 Mei 2011, Berita mengejutkan satu Malaysia apabila isteri kepada individu pertama dalam pertuduhan skandal video seks yang melibatkan ketua pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim, Datuk Eskay secara umum memohon maaf kepada Datin Seri Wan Azizah atas kejadian yang berlaku. Isteri Eskay yang memakai baju kurung rona hijau dilihat berjabat tangan dan berbual mesra dengan Datin Seri Wan Azizah dihadapan bangunan Perkasa cawangan kajang di sekitar kajang. Datin Seri Wan Azizah mendesak...Baca artikel penuh

pautan
http://palangpalangdot.blogspot.com/2011/05/isteri-datuk-eskay-mohon-maaf-kepada.html

Anonymous said...

ADA TAYANGAN MIDNITE KAT TGV TAK??? MESTI PECAH PANGGUNG OOOPS PUNGGUNG

Anonymous said...

mangkuk budak tamimi ni.. brita muhong mcm tu dia pecaya sgt2.. barita yang siap ada bukti, tak bleh plak nak pecaya.. mangkuk..mangkuk..

Anonymous said...

aku seronok la baca citer penipu ni ...lelaki dlm video tu ....serupa dgn tok wan papagomo

Anonymous said...

papagomo amik clip video tu masa tok wan dia tgh main baik punyer ...tok wan papa gomo tengah nak pancut...so taksedar la video diambil hahaha

Anonymous said...

bangsat datuk T..terang2 bukan anuar..

Anonymous said...

Aku kata itu bukan Anwar. Trio Datuk T patut laporkan pd Polis, sumpah saja tak boleh pakai, mahkamah mesti putuskan siapa sebenarnya pelaku dalam video tersebut

Anonymous said...

Memang sah muka Nuar Brahim. Yang tak nampak itu buta kot. Memang tak layak si Nuar ni nak jadi pemimpin negara. Moga kau insaflah Nuar.....

Anonymous said...

macam la kenal sgt anwar kata tu bukan anwar..tongong bin bahlul yg nyokong anwar

Anonymous said...

hanya orang buta saja yg kata tu bukan dia!...ana syorkan kalau muka sukar sangat nak kenal, tenguk betul2 pada senjata luar biasanya yg mungkin boleh memberikan petunjuk! tak gitu?

Anonymous said...

Suruh wan azizah check dengan pembaris panjang sejata anwar. yang tu boleh jadi bukti no 2. kalu perut boroi boleh depa nafi tp panjang senjata anwar yang tu tak bleh depa nak nafikan hehehe

Anonymous said...

kemudian buat perjumpaan alumni 60han sekolah berasrama lamanya...tanyalah rakan2 remajanya dulu(jarang pelajar asrama mandi berkain basahan open air daa..)tanyakan kpd mereka "siapakah dikalangan rakan kita dulu yg memiliki senjata sehebat itu?"... mesti depa masih ingat! tentu mereka menjawab... "Tak lain tak bukan...itu si Jebat derhaka yg punya!"...macam drama keris taming sari pula yee!...

SAMADLELONG said...

tanya kawan2 yang sama dok asrama di mckk, sapa yang tutoh pungkok dan sapa kena tutoh?????????????

Anonymous said...

bertaubat n kembalilah ke jalan yg benar...usia dah tak menyebelahi kita...beribadat,berehat n jaga cucu di rumah lebih menjanjikan kebahagiaan...Insyallah!

Anonymous said...

Saya bangga dengan Annuar. Butuh besar dan masih gagah tulang belakang. Mati pun nanti kepala butuh Nuar berdiri tegak menunjukkan kebanggaan. Kalau boleh kuburkan sekali di KUBUR CHINA di Shanghai. Biar dia teruskan kegagahannya itu disana DALAM KUBUR.

Anonymous said...

dlm kubur maka dia ditanya 'wahai manusia!...kenapa kamu suka berbohong, memfitnah n macam2 me lagi di dunia?....maka jawabnya...sebab bukankah aku ni pelakon terbaik ketika didunia?...lalu terjelirlah lidahnya yg panjang macam lidah biawak itu lalu dipotong dgn mata pedang yg amat tajam!...terjulur lagi...dipotong lagi!.. aduh sakit dan azabnya! tolong Ambiga!,tolong Karpal!,tolong lim kit siang!...tolong akuuuuuu!..Kit siang lalu berkata 'itu lu punya hal lah sendiri tanggunglah ayoyoo!

Atiqah said...
This comment has been removed by the author.
Powered by Blogger.