May 8, 2011

ANWAR UGUT NAJIB.. 'AKU AKAN HUMBAN KAU KE PENJARA!!'





DENDAM Ketua Pembangkang Anwar Ibrahim semakin membuak2. Sememangnya beliau 'layak' berdendam. Akan tetapi pelik. Kenapa berdendam dengan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib? Liwat dan Video Seks. Anwar menuduh kesemua itu berpunca dari beliau. Anwar agaknya lupa bahawa beliau sebenarnya yang menuduh dengan pelbagai tuduhan ke atas Presiden UMNO itu. Sehingga melibatkan pembunuhan. Tidak pernah pula terdengar tuduhan Najib bahawa Anwar seorang peliwat? Malah Najib sendiri tidak pernah menonton Video Seks Anwar. Sebut pun tak pernah. Banyak kerja2 lain yang perlu diselesaikan untuk Negara. Bukan dok asyik kemaruk mabukkan kuasa politik seperti beliau. Penulis Roslan Bian dari Agenda Daily ada mengungkap isu ini. Beliau menyebut Anwar begitu bersemangat bercerita pasal pembangkang akan tawan Putrajaya dalam pilihan raya umum akan datang malah mengingatkan bahawa Datuk Seri Najib Tun Razak akan jadi ketua pembangkang yang baru. Anwar turut mengingatkan Najib agar bersedia menjadi Ketua Pembangkang yang baru selepas PRU13 kelak. Adoi... Orang tua gila seks ni sudah mula menipu lagi.. Sudah lah Anwar. Hentikan semua penipuan2 kamu.



7 comments:

Anonymous said...

hehehe ugutan yang menyeramkan meremang bulu konek aku dngar ugutan bohjan tua nih kah kah kah kalau nak gigit cermin dulu muka dulu ada gigi ke tidak kah kah kah...

Anonymous said...

ehm...perkataan yang lebih sesuai bila dikatakan akan menawan putrajaya bukan 'menipu' rasanya...tapi 'perasan'..aku tak rela dsai sekampung dengan aku di putrajaya...geli dan jijik!

Bingai @ Bangang said...

menawan putrajaya? pehal? banyak jantan jambu lepak kat sana ke untuk ditawan, menawan dan mengawan? hehehe

aku said...

putrajaya yang depa dok habaq dulu nak 'lelong'...dok cakap istana Tun M...tu plak yang depa dok 'angau' dan giler2 kan......

awat lah sadis beno nengok si anwar ni....

putaq punye putaq....lama2 da terbelit2 sampai da jadi samdol dan biolll.....

apa ke jadah nyer nak mengugut....jap kata 'pejuang demokrasi'...jap kata 'pejuang revolusi'...jap kata 'pejuang hak asasi'....bla bla bla...last2 'pejuang penjara plak'....ntah apa2 ntah....melalut yang da makin biolll!

Anonymous said...

saya rasa anwar ni dah sakit jiwa... ckp2 dan tindak tanduk serta air mukanya mencermin jiwa dia yg dok kacau-bilau... entah2 dah start cakap sorang diri kut... sape yg dok nganga tadah telinga syok dgr mamat ni ceramag pun saya rasa spesis jiwa kacau...

saya setuju... kenapa skrg ni pembangkang mcm MEROYAN nk sgt putrajaya tu? masa tun M dulu bkn main lagi kalau boleh nak bako putrajaya tu konon ckp tun M membazir... skrg dok meroyan nak dok situ buat apa? dok ajelah dlm khemah ke, bangsal ke... bodoh piang la depa ni. nmpk sangat LUDAH PEKUNG DEPA DULU DEPA JILAT BALIK... TAKDAK AKAI!

note: pejuang kejadah? nak sebut dia bekas TPM pun saya tak sudi...

nazir said...

1. Jgn pandang rendah dgn statement SI SUNDAL ni..

2. SI SUNDAL ni mampu berbuat apa saja untuk tunjjukan kan kuasa.

3. Mmg NAJIB dan KDN harus pndang berat hal ini.. jika silap taksif mkin Ptjaya akan jadi mcm selangor.

4. Aku amat risau cara KDN dan Najib yg berterusan membiarlan SI SUNDAL ni bebas memburukan kerajan.

5. MAlah Mahathir telah pun melahirkan kebimbangan dgn kerajan Najib yg lemah..

6. Hingga banyak kes kebiadapan dan perkauman timbul.. malah hngga ni KDN dan NAJIB masih tidak bertindak..

7. Aku dah bosan dgn peringatan dari POLIS DAN KDN... BILA NAK ACTION NYA..

Anonymous said...

aku akan pangkah parti anwar pd PRU akan datang sbb aku suka nak tgk Dato-Dato dan Tan Sri masuk penjara di mana perkara mcm ni hanya berlaku kadang-kadang sahaja tak serupa gerhana bulan atau gerhana matahari kerap juga berlaku tapi kalu dpt tgk dato dan tan sri yg ada harta beratus juta masuk jel adalah satu pe
ngalaman yg teramat mengujakan.

Powered by Blogger.