May 18, 2011

ANWAR ISYTIHAR JIHAD.. SOLAT HAJAT MOHON TUN M MATI SEGERA!!?





ALHAMDULILLAH.. Bekas Perdana Menteri Malaysia, Tun Mahathir kini dalam keadaan stabil setelah dimasukkan di IJN akibat Jangkitan Kuman di dada. Tun M mula mengesan penyakit beliau setelah demam serta batuk teruk selama 2 hari tanpa henti. Melayu CinDia mendapat berita tersebut ketika sedang minum pagi bersama rakan di sebuah kedai Mamak sekitar KL. Terdapat beberapa orang ramai sekitar kedai makan tersebut mengetahui perkara ini. Namun, Melayu CinDia agak sakit hati apabila terdapat sekumpulan puak totok2 Anwar yang turut berada di kawasan sempat bergurau dan mendoakan Tun M segera mati agar Malaysia kembali aman. "Larrr... apsal tak mati2 lagi. Bapak aku cakap orang banyak dosa ni memang liat nak mati. Aku tiap kali de Program Solat Hajat macam baru2 ni, salah satu Hajat aku mohon Mahathir capat mampos. Dia ni Raja Diktator. Dia punca Pak Sheikh diseksa sampai hari ni." Pak Sheikh itu merujuk kepada gelaran Anwar Ibrahim. Agak biadab totok2 Anwar ini bercakap mengikut hawa nafsu dan dendam kesumat. Walaupun berpakaian segak dan ada di kalangan mereka memiliki kereta mewah BMW, ternyata pemikiran mereka mereng sama seperti Pak Sheikh mereka. Tak mengapa. Allah Maha Besar. Mereka hanya tahu melaung Allahu Akbar. Namun mereka tidak kenal apa maksud tersirat di sebalik laungan tersebut. Semoga Allah memelihara kesihatan Tun Mahathir Mohamad.

KLIK DI SINI - MISI ANWAR CANTAS KETUA PEMUDA PAS NASRUDDIN TANTAWI!!



23 comments:

Anonymous said...

YA ALLAH YA RAHMAN YA RAHIM..AKU MEMOHON KEPADA MU AGAR TUN M DI BERIKAN KESIHATAN YANG SIHAT DAN CEPAT SEMBUH DARI PENYAKITNYA. SEMOGA BELIAU KEMBALI DAN AKTIF DALAM USAHA MEMBELA NASIB BANGSA AGAMA DAN NEGARA..AMIN YARABBAL ALAMIN WALHMADULILLAH HIROBBILALAMIN. TAKBIRRR ALLAHU AKBAR..

YB Raz said...

kesian puak ni..dia pun tak pernah fikir ke kenapa anwar sampai sekarang masih tak mampus..sebabnya orang banyak dosa besar macam anwar memang susah nak mati..

tak percaya tengoklah time sakaratulmaut nanti..habis terkencing terberakpun belum tentu roh dia keluar dari jasad.

Anonymous said...

kau punya tajuk tak sama dengan isi

Anonymous said...

sejarah telah membuktikan, selepas mati barulah orang sedar betapa hebat simati ketika hidup dia didunia.
contoh, P Ramlee, lepas dia mati, semakin lama semakin orang memuja hasil karya dia. Walhal semasa hidup, ramai orang menyampah kat dia, terutama remaja. sekarang remaja itu yang telah dewasa, sangat meminati hasil karya dia.
Aruah pernah menangis kerana diboo oleh penonton.

Anonymous said...

APA? SOLAT HAJAT TUN MATI SEGERA?

ALHAMDULILLAH..SELESAI MASALAH NEGARA..

AMAN NEGARA...ALFATIHAH BUAT BAPAK PANDIKUTY!!!

ALFATIHAH....

Anonymous said...

Orang2 yang lahir ketika Tun Mahathir jadi PM jangan banyak bunyi lah.Kalau x kerana kebijaksanaan Tun Mahathir, x tau lah macam mana hdup korang sekarang...Semoga Tun Mahathit cepat sembuh.Malaysia masih memerlukan pengorbanan dan perhatian dari Tun Mahathir Mohammad

Anonymous said...

perrrgh... BMW tu... mungkin matacarian mereka tergugat apabila Anwar dipecat dan tak jadi TPM lagi kot... orang2 macam ni lar yang SPM kena cari tu... ader nombor kereta diaorang? semoga ayahanda Tun M sihat sepenuhnya secepat mungkin...

mak minah balik kampung said...

ajal maut di tangan TUHAN.Bukan di tangan manusia... melainkan ada manusia yg terasa di tu TUHAN.
NA U ZU BILLAH.

Anonymous said...

Sesungguhnya Ajal dan maut itu akan tiba kepada setiap makhluk dan insan yang dijadikan oleh Allah SWT, tidak kira CEPAT atau LAMBAT, ia PASTI akan tiba pada kita semua. TAK PAYAHLAH SOLAT HAJAT, kerana kita tak tahu kerja Tuhan; entah-entah AJAL tu sampai pada kita dulu, TAK SEMPAT NAK BERTAUBAT. Ehmmm,,, kenapa lah JAHIL TUKIR bebenor pengikut-pengikut si ALJub ni! Aku sokong 200% apa yang dikatakan oleh YB Raz. Kasihan betul pada mereka ini. A'uzubillah.....

anti bohmau said...

takut yg mintak Tun mati cepat tu pulak tersedak tengah makan terus mati krn Allah SWT Maha Pemberi...yg mintak benda tak baik ni biasanya Allah SWT bayar balik cash..dah banyak kita tengok balasan Allah kpd orang2 yg biadap begini, Na'uzubillah....

SEMUGA ALLAH SWT MMBERIKAN KESEJAHTERAAN KPD TUN BERDUA DI DUNIA & AKHIRAT...

Anonymous said...

agaknya jika Allah jemput Tun M balik, entah2 anwar spin pulak ckp itulah hasil solat hajat dia yg terus diterima Allah tanpa hijab sb dia teraniaya... lg hebatlah si pemuja anwar hatta kak jijah sekalipun MEMBENARKAN gelaran ANUGERAH TUHAN tu kpd anwar. solat hajat tu adalah cara utk meminta kebaikan... bukannya minta bala kepada org lain... faham tak apa yg tersirat dlm erti solat hajat? ke ni bingai ingat sama mcm qada' hajat? mcm la yg minta org mati tu esok lusa tak mati...

ex rsm ramd said...

hidup Tun M adalah dengan membela melayu dan islam. moga-moga allah merahmati setiap detik usia Tun M dengan keberkatan Allah SWT. Amin

Anonymous said...

aku rela tun maninggal awal..sbb tak yah dia nak lihat bnyk dosa yg org buat..takyah nak tanggung bnyk bala dr pencacai pembangkang....

AKU DOA BG NIK AJIS>>ANUAR BRAHIM...dan komconya hidup. lamaaaaaa.....lamaaaaa...lama....BIAQ DEPA SEMUA BERGELOMANG DGN DOSA BG BANYAK SIKIT.......lagi lama hidup..lagi bnyk dosa yg kena tanggung....takyah nak soal banyk...rejam trus dlm neraka jahanam......ya allah ko pjgkan usia nik ajis dan anaur brahim....biaq mrk hidup dlm odsa lebih lama....kau uji lah merkea tu dgn hal keduniaann.....

kpd ayahanda tun M...jika alah jemput ayahanda awal..anakanda redha...itu dha ketentuan ilahi...anggaplah bhw..allah sygkan ayananda...allah mahu bertemu ayahanda lebih awal dr pencacai tu semua.....

Anonymous said...

nik aziz dan fatwanya -
1- berkawan dengan iblis lebih baik dari berkawan dengan umno. tindakannya bersahabat dengan peliwat dan penzina dan mempertahankan mati-matian, dan bersekutu dengan kafir harbi langkah mayat dulu baru tubuh negara islam.
2- orang kafir harbi lebih faham islam dan bolih beri tazkirah - tindakannya membenarkan ustaz dan ustazah dari kafir harbi dengan membaca alquran dan gunakan tafsiran untuk mengutuk umno dan bn. puak-puak pas akan bertakbir apabila kafir harbi baca ayat quran dan kutuk umno/bn.
3-kena jilat kaki penzina dan peliwat sebelum masuk surga.
4-bolih mengaibkan orang umno untuk mendedahkan kejahatan agar rakyat tidak silap pilih. tidak bolih mengaibkan orang pas/pkr/dap kerana ada ayat alquran melarang membuka aib orang islam
5-pangkah pas dan sekutunya masuk surga termasuklah pangkah kapal sinki sink sin walaupun perlu langkah mayat kapal sinki sink sin baru bolih tubuh negara islam
6-khalifah lim kait siang adalah khalifah bukan islam yang pertama telah dimasyhurkan olih nik aziz, khalifah? hemm martabatnya tentu melebihi dari haji hadi. kepada puak-puak pas yang dok usaha nak bentuk pimpinan khalifah - taatlah anda pada khalifah yang dah dimasyhurkan olih nik aziz itu.

Anonymous said...

Allah maha mengetahui. Manusia hanya mampu memohon.

Anonymous said...

Nuar smbyg yg wajib tak buat tiba sembahyang hajat plak. Bukan Nuar gang pemyembah syaitan ke? Kena segah dengan jewish cpt je mintak maaf dkt org Malaysia abis dikencingnya.

Mendengar Bleh la Nuar JingGAYbook. Haritu Assmin menyalak skrg kekasih gelapnya plak JinGGAYbook. NuarGAY tiba2 tale chinadoll plak. Kononnya bukan NuarGayla. Nuar&Assmin asal buka mulut je nak membohong & menipu tak menipu tak bleh???

Nuar kalo hidup blehla ko tipu kalo dah mati nnt. Tapi peringatan kat Nuar&Assmin hidup pengkhianat matinya Ganas.

Anonymous said...

anon may 18, 2011
ko memang anak haram. sumpah ko memang anak haram.

Anonymous said...

majority rakyat m'sia doakan agar tun m cepat sembuh. ameenn

Den Cdo said...

"Larrr... apsal tak mati2 lagi. Bapak aku cakap orang banyak dosa ni memang liat nak mati. Aku tiap kali de Program Solat Hajat macam baru2 ni, salah satu Hajat aku mohon Mahathir capat mampos. Dia ni Raja Diktator. Dia punca Pak Sheikh diseksa sampai hari ni."

Yg b

Den Cdo said...
This comment has been removed by the author.
Den Cdo said...

"Larrr... apsal tak mati2 lagi. Bapak aku cakap orang banyak dosa ni memang liat nak mati. Aku tiap kali de Program Solat Hajat macam baru2 ni, salah satu Hajat aku mohon Mahathir capat mampos. Dia ni Raja Diktator. Dia punca Pak Sheikh diseksa sampai hari ni."

Yg buek statement in org islam ko ..pengikut mahzab mano nie.Setahu
den tak baik kito mendoakan org macam tu,apo ta laei org yg banyak berjaso macam Tun tu..Kemano bebudak yg buek statment ini selalu minum, boleh bagi tahu Den, nak jumpo dio dan Den nak luku kepalo dio nie...

Anonymous said...

biasa nya org kaki liwat dan kaki puki memang ckp kotor mcm lubang jubor tu. contohnya nik aziz laknatullah dan anuwar al-juburi dan al-puki.
tak pa lah. aku doakan kedua dua anjing ni mati dlm keadaan hina dan semoga ALLAH letakkan mereka bersama sama syaitan dan iblis neraka jahanam.
AMIN.
rasa mcm lega bila dengar nik aziz laknatullah masuk IJN. dah la tu guna kemudahan BN. dah la bodoh (sama cam anuwar anjing) tak tahu malu pulak guna Najib punya kemudahan. mungking perangai nik aziz laknatullah sama cam anuwar. suka jilat.
jilat nik jilat kaki najib!!

Anonymous said...

Nampak benar BABI dan Najis dah sewel kerana gila kuasa.

Powered by Blogger.