May 16, 2011

ANWAR DAKWA TUN M TUA KUTUK GILA SEKS!!





ANWAR IBRAHIM yang kini sedang berada di Mahkamah berkenaan Kes Liwat beliau bersama Saiful Bukhari kembali mengherdik insan yang pernah dijadikan alat untuk menaikkan karier beliau di dalam UMNO. Tun Mahathir Mohamad cuba dikaitkan kononnya pernah menjalin hubungan rapat bersama Datuk Eskay dan merupakan Pelanggan Utama Pelacur2 yang dibekalkan salah seorang Datuk T tersebut. Anwar yang sebelum ini mendakwa tidak pernah mengenali apatah lagi bertemu dengan Datuk Eskay meneruskan agenda memutarbelit kemaksiatan yang dilakukannya dengan mengatakan bahawa Tun Mahathir merupakan antara perancang utama bersama Datuk Eskay dengan menggunakan Tan Sri Rahim Thamby Chik sebagai kambing hitam. Anwar yang kini sentiasa beremosi juga tidak akan sesekali memaafkan bekas Perdana Menteri itu malah beliau akan memastikan Tun M akan diheret ke mahkamah dan diseksa sepertimana yang kononnya beliau hadapi sepanjang berada di Penjara. Ini merupakan 'manifesto' beliau yang akan dilaksanakan setelah memegang jawatan Perdana Menteri kelak. Beliau berkata demikian ketika disoal oleh Wartawan sebuah Portal. Di kesempatan itu sempat juga Anwar menghina Tun M dengan memberi gelaran Tua Kutuk Gila Seks. Sudah Anwar... Sudah... Bertaubatlah.. Kamu boleh menuduh kesemua Pemimpin2 UMNO. Waimah bekas totok2 kamu sendiri. Akan tetapi, jika kamu di pihak yang salah, jika kamu terus menerus menipu rakyat Malaysia, kamu tidak akan terselamat Anwar. Kerana bala semakin hampir menimpa kamu.


10 comments:

usin said...

tua kutuk gila seks. siapa? bung anwar bin ibrahim muda lg ke? mcm kutuk diri sendiri je..hehehe

Anonymous said...

Dia dah gila tahap gaban dah tu...Abis semua pemimpin BN terutama UMNO dia maki hamun. Dia yg gila seks nak kaitkan org lain. Kelakarlah....tu Allah Maha Mengetahui dah tunjukkan segalanya buat rakyat Malaysia siapa tu Anwar Ibrahim.
Biarlah dia dengan 'kegilaan' dia sendiri yg sering menganiayai org dah dapat balasan Allah Ta'ala...

Ular Menyusur Akar said...

Hasil sembahyang hajat di imamkan ulamak syria.

Anonymous said...

Bila sampai masanya semua akan terbongkar. Dalam hal ni DSAI sebenarnya mengata diri dia sendiri tp dia sebut nm orang lain.Macam orang dah nyanyuk...Kalau masa mudanya baik..maka baiklah jadinya, jk sebaliknya semua tuduhan akan berbalik pada dirinya sndiri.

Anonymous said...

A = Angkara
N = Nafsu
W = Wanita
A = Anwar
R = Rebah

" Ooohh nasibku malang ajijah tak datang, di dalam penjara tidur ku seorang...Oohh nasib ku malang "...yeeeehaaaaa

Anonymous said...

bila tuhan nk laknat manusia brnma anwar ibrahim ni..

Anonymous said...

Saya pun tunggu, bilakah Allah nak laknat manusia bernama Anwar Ibrahim ni, tak habis buat onar pada orang Melayu dan Islam.

Anonymous said...

Kan dia kini dah bertukar menjadi BABI (Brother Anwar Bin Ibrahim)

Anonymous said...

korang tulis la apa pon kat sii korang ckp la apa pon..korang doa la apa pon...geng totok geng haprak..geng anaur rempah brahiim tu...takan depa baca punyalah semua ni....yg depa baca harakah..dan blog2 depa ja....sakit hati ja....depa ttp sokong lahanat tu.....**wahai tun M...anda telah dianaiya..dulu anda membela BABI tu..skrg dia dah kembali menhena dan menkan belakang..berdoalah pd allah..sesghnya org teranaiya doanya di makbul allah.(jgn doa allah timpa bala..(sbb tu dilarang allah)..doalah semoga allah tunjuk kebenaran..dah mencukupi.....***geng PAS totok..sanggup solat hajat..mohon turun bala pd najib..( mmg terpesong akhidah laaaaaa...)....azab allah maha dasyat..tunggu la...jgn jd masa zmn nabi luth sudah..kerna dia...kita yg terima padah seklai....nauzubillah

Anonymous said...

nk pusing kata Tun M serang dia buat apa? Tun M ada dlm video ke pun. cuba tgk tun M yg dh umur 80+ tu dgn anwar yg baru 60+... sapa lagi nmpk cergas dan tenang. Nuar dh nmpk takde seri. dh nampak sama tua dgn Tun M. cuba tgk manisnya air muka Tun M... tgk pun senang hati. ni tgk muka NGERI...

dh la nuar, ada masa ni bwk2 istifar. tp tu la, dh byk sgt solat hajat... mungkin ini la balsannya. dah makin celaru org tgk...

Powered by Blogger.