Apr 8, 2011

WARTAWAM USA PERNAH LIHAT ANWAR BOGEL!!?





Video ini secara jelas kelihatan bentuk badan Ketua Pembangkang, Anwar Ibrahim yang menjadi persoalan ramai pihak dan dikaitkan pula dengan Video Seks Anwar Ibrahim. Mungkin pada ketika ini tidak berani untuk mempamerkan bentuk badan beliau buat masa kini. Akan tetapi, wartawan ini mungkin boleh menjadi saksi bahawa sememangnya Anwar mempunyai bentuk perut yang agak buncit dan bentuk badan yang sama dengan Video tersebut. Sila tekan 'Read More' untuk melihat rakaman video temuramah di bawah.







PERUT ANWAR KELIHATAN BUNCIT DI DALAM VIDEO INI!!

BUAH DADA ANWAR??

20 comments:

Anonymous said...

HABIS SEMUA DIKOREK.....

GAMBAR BARU,,,, LAMA,,,,

ni la jadinye bila tak nak sangat nak buktikan jika tak bersalah

kamarkyuubi said...

baru seorang saksi nabi kata kalau tuduh org itu melakukan liwat atau zina mesti kena ada 4 org saksi.. - Refomasi 2o11

Anonymous said...

Kalau isu Anwar nk cari saksi 4 orang. Tapi masa TS Rahim Tamby Chik dulu kau org PASik tak sibuk pun nk cari saksi ikut tuntutan agama. Masa isu Anwar meliwat Sukma dulu puak-puak PASik yang diketuai oleh Tuan Guru Mat Sabu terus menggelar kannya sebagai Anwar Al Juburi... tak sibuk pun nak cari saksi 4 orang. Ringkasnya kau org ni :
a) Kalau isu Anwar ni tak ditunjukkan bukti - Fitnah namanya
b) Kalau ditunjukkan bukti - Konspirasi namanya

Anonymous said...

puak umngok xda idea nk cari bukti.
gambar lama banding ngan gambar baru?? akai ada ka!?? awat xcari gambar masa anuar bayi dulu? tulis tajuk kat utusan besar2 "BONGKAR! ANUAR BOGEL DI KHALAYAK RAMAI"
kahkahkah...

Anonymous said...

PUAK2 UMNO...JAHIL AGAMA.ISU ANWAR PADA AKU...LA....KALAU BETUL ANWAR BERZINA...APA SUSAH...MASA ANWAR TGH LAYAN...PANGGIL POLIS,JABATAN AGAMA WARTAWAN,,,SERBU...DIA NK LARI MANA..KN SENANG...DIA SB POLIS IKUT MANA2....SBB APA X BUAT CAMTU...SBB....SEMUA NI FITNAH ORG DI LAKNAT ALLAH....KES THAMBY CIIT POODAH TU....KELUARGA BUDAK TU YG BUAT PENGAKUAN...BILA NK BUAT UJIAN...XNK...HAMPEH

Anonymous said...

otak sesetengah melayu fanatik UMNO amat 'kering' & 'lucah' tak tau nak nilai betul/salah & tak ada nilai maruah....

hangkedee said...

otok juak pas lagi lucah tak percya tanya mat sabun bilik 121 kebanyakan ikut sunah kawin ramai,ikut promosi ubat kuat dalam haramjadakah

Anonymous said...

Video ni lps Anuar keluar dari penjara. Kata Azizah, perut Anuar tegap sbb senaman di penjara walau pun sakit pinggang (hebat tu..hehe). Tapi perut tu buncit. Jelas sgt. Gambar lama atau baru bukan persoalan. Yg penting kata Azizah lps kluar penjara perut dia tegap. Video ni pun lepas keluar penjara. Apa komen puar PR. Apa lagi alasan korang ttg hal ini. Jam Omega pun takut nak tunjuk. Berat sgt kot jam tu?

Menjawap komen...

"PUAK2 UMNO...JAHIL AGAMA.ISU ANWAR PADA AKU...LA....KALAU BETUL ANWAR BERZINA...APA SUSAH...MASA ANWAR TGH LAYAN...PANGGIL POLIS,JABATAN AGAMA WARTAWAN,,,SERBU...DIA NK LARI MANA..KN SENANG...DIA SB POLIS IKUT MANA2....SBB APA X BUAT CAMTU...SBB....SEMUA NI FITNAH ORG DI LAKNAT ALLAH....KES THAMBY CIIT POODAH TU....KELUARGA BUDAK TU YG BUAT PENGAKUAN...BILA NK BUAT UJIAN...XNK...HAMPEH"

Jawapannya...
Apalah punya komen. Time video tu diambil xde org yg tau. Cume bila dicari jam oleh Datuk Eskay, baru la jumpa video tu. Bengap sgt ke ko ni?

Puak PR ni walaupun bukti/fakta depan mata..dorang tetap buta hati. Nak sgt si Nuar durjana ni hancurkan negara. Sebelum ada PKR, Malaysia adalah aman.

Renung2kan dan selamat beramal.

Anonymous said...

Macamana nak serbu anwar.. benda tu dah lepas, tapi dapat rakam dalam video tape.. sama lah macam org rompak bank kena tangkap masuk dalam CCTV.. kenapa tak cakap suruh polis jaga bank tu masa tengah kena rompak..

Kes Thamby Chik, keluarga buat pengakuan.. Pasal kes anwar mangsa, bukan satu, yang buat pengakuan.. bersumpah pulak atas nama Allah siap dengan bukti dna lagi.. mana yang lebih patut di percayai..

Macamni kalau anwar bunuh org pun pasti lepas.. Anuar bukan sahaja anugerah tuhan tapi yang maksum..

Anon yang buat komen tu pulak org yang paling bodoh.. cakap tak guna otak..

Orang melayu zaman skrg dah makin pandai.. pikir guna asas sains dan bukan perasaan semata mata.. dna ada, video ada.. apa lagi.. kalau guna otak org PKR dan PAS hanya gantung pada ceramah poilitik sahaja.. apa yang di sampaikan anuar dan PAS semua nya betul.. itu zaman dulu.. pemikiran sempit..

Anonymous said...

Anwar sedang mengikuti program Jenny Craig untuk kurus kan perut dia.. haa. haa.. ada ke polis buat measurement perut dia masa kena soal tempoh hari..

Anonymous said...

Nak seribu saksi yang adil pun boleh kalau nak sabitkan anwar dengan kes zina ni.. tapi yang penting video tu mesti tulen dan org tu mesti di sahkan anwar.. lepas tu suruh lah semua alim ulama PAS tengok video tu.. maka dapatlah saksi yang adil lagi maksum.. dalam hadis tak ada menyatakan yang saksi mesti bukan melalui video tape.. apa pendapat alim ulama.. ikut interpretasi masing masing lah..

Anonymous said...

ops karpal singh pun boleh jadi saksi..

Anonymous said...

kalau betul anwar ada dirumah time tu buat apa azizah tonton video nak pastikan dia patut konsisten dengan point awal. ini menunjukan bahawa memang anwar tak ada kat rumah masa tu. kah kah kah azizah makin kantoi

Anonymous said...

betul tu . satu point yang bagus. aku pun tak teringat point ni. satu analisa tepat. azizah makin kantoi. kah kah kah kah kah kah kah kah

Anonymous said...

apa nak diherankan dalam dunia ni ada 7 orang yang serupa. dalam kes ni mereka tu adalah :
anwar ibrahim, anwar brahim, anwar ebrahim, anwar abraham, anwar brahem, anwar abrohim dan anwar ibraheem. kuakuakuakuakuakua

Anonymous said...

dah lebih 4 orang yang tidak ada kepentingan dah menyaksikan video ,dan mengesahkan lelaki dalam video A..ar, bukti lain tiada di tunjukan jam , tidak dibuktikan ada dirumah atau ditempat ceramah,di FB tidak kemaskini ketika itu,di tweeter tidak dikemaskini ketika itu,tidak bersungguh -sungguh menafikan dengan bukti hanya sekadar kata-kata sahaja ,isu perut buncit,tidak jadi isu sebab bila pakai tuala atau kain pelikat perut kena buncitkan untuk menahan tuala jatuh ini gerakan semulajadi perut.Jika ada pelakon pun yang serupa muka tetapi gerakan dan gaya senyum,berjalan,hayunan tangan,langkah berjalan,cara angkat tangan mesti ada beza nya.Jika kita menafikan dan jika perkara ini benar ,bermaana kita subahat dan menanggong dosa zina yang sia-sia , jika kita mempertahankan ,jika perkara benar bermaana lebih banyak dosa kita.Akan jadi sia-sia hidup ini bila kita mati kelak atas mempertahankan seorang manusia. masyaallah.

Anonymous said...

memang betul dan sapa yang pernah menginap di hotel tahu tuala hotel memang tebal dan berat dan bila pakai perut akan kelihatan kembong. saya hairan kenapalah pemimpin PAS masih nak pertahankan ALJUBURIY

Anonymous said...

wahai TG NIK AZIZ / TG HADI AWANG, sampai bila kita nak pertahankan ANWAR, kami ahli-ahli PAS dah semakin muak dengan isu moral ANWAR. Cukuplah mari kita buka buku baru perjuangan PAS tanpa ANWAR. Kami dah tak larat nak berdebat dengan orang umno. OMEGA tak tunjuk, twitter senyap 2 jam, sumpah tak mau,suruhanjaya tak mau, Apa lagi bukti yang kita mahu. Sebenarnya Allah taala dah tunjuk, cuma kita yang tak mahu faham. CUKUUUUUUUUUUUUUUUUUUPPP. KAMI DAH TAK LARAT MEMPERTAHANKAN ANWANKAN SEORANG PEMBOHONG.....

warisantamar said...

http://warisantamar.blogspot.com/2011/04/panass-panasss-video-seks-sah-anwar.html

pencacai anwar, paspispus dan dapig, kalau korang sendiri kena liwat atau bini ko kena kongkek dek abng anu-wau pun korang takkan pecaya...hahaha

Anonymous said...

kalau anak dara kau mengandung..kau pun tak boleh tuduh dia zina sebab tak ada 4 saksi..gitu ke?..bangang!!

Powered by Blogger.