Apr 14, 2011

VIDES SEKS ANWAR.. PELACUR CHINA DIUGUT BUNUH!!?





Pihak Polis mengakui bahawa siasatan ke atas lelaki yang terlibat dalam Rakaman Video Seks Anwar telahpun selesai dan akan mengesahkan individu tersebut dalam jangka masa yang tersebut. Ini diperakui sendiri Tan Sri Ismail Omar. Siasatan telahpun dijalankan termasuklah rakaman soal siasat Pelacur China yang terlibat di dalam Video tersebut. Ada ura2 mengatakan bahawa beberapan individu yang rapat dengan lelaki yang dikatakan bernama Anwar telah cuba menghubungi Pelacur China itu untuk mengadakan perundigan dan kerjasama berkenaan dengan siasatan dari pihak polis. Keadaan ini didakwa amat mencurigakan wanita tersebut lalu meminta pembelaan dari pihak bertanggungjawab. Namun, pihak Polis tidak mengesahkan dakwaan berkenaan dan memberi jaminan kesemua yang disoal akan berada pada tahap yang selamat di bawah pengelolaan mereka. Minggu Lepas Negara dikejutkan dengan pembongkaran Video Seks Anwar melalui YouTUBE dan ramai di kalangan masyarakat yang menonton video terbabit percaya Pemimpin Pembangkang itu adalah merupakan Anwar Ibrahim.


24 comments:

Anonymous said...

kenapa sipe... cina tu macam tak sudije...ialah komesalkan
bukan ada perasaan pun

Sokong Gelombang Rakyat said...

Isu video lucah itu juga nampaknya lebih diberi perhatian NGO-NGO Melayu dan ahli akademik Melayu pro-Umno seperti Prof Kamarudin Kachar dan Prof Ramlah Adam berbanding isu-isu lain yang menyentuh survival dan kepentingan orang Melayu yang lebih mendesak.

Mereka tidak langsung prihatin dengan pengakuan Perdana Menteri bahawa RM52 bilion pegangan saham Melayu-Bumiputera hilang di Bursa Malaysia dan hanya berbaki RM2 bilion sahaja; tetapi amat prihatin dengan video lucah berimej kabur yang kononnya membabitkan Anwar.

Kaya sangatkah Melayu dan tinggi menjulangkah kedudukan ekonomi mereka hinggakan lesapnya RM52 bilion (RM52 ribu juta) saham Melayu di Bursa Malaysia langsung tidak dipedulikan; sedangkan
hanya RM1 bilion diperuntukkan sebagai modal permulaan oleh kerajaan BN melalui Unit Peneraju Agenda BUmiputera (Teraju) bagi membolehkan syarikat Bumiputera berskala besar disenaraikan dalam pasaran saham!

Sejak bila pula persoalan akhlak pemimpin menjadi perhatian utama Umno dan para penyokongnya sedangkan parti itu sendiri dipenuhi kebejatan akhlak dan moral para pemimpinnya sejak sekian lama?

Sd Johari mempertikaikan sikap PAS yang kononnya masih mahu bersama Anwar sedangkan mengetahui 'cerita sebenar' tentang Ketua Pembangkang itu. Soalnya, apakah pertuduhan yang dikaitkan dengan Anwar itu disertakan dengan bukti 'prima facie' dan 'melangkaui keraguan yang munasabah'?

Adakah Sd Johari dan individu yang bersekongkol dengannya mengetahui tentang beratnya dosa menuduh seseorang itu berzina sedangkan gagal mengemukakan empat orang saksi lelaki yang adil?

Jenayah qazaf yang dilakukan Sd Johari, Umno, NGO-NGO tunggangan Umno, Utusan Malaysia, Kosmo!, TV3 dan lain-lainnya sebenarnya sama berat dengan dosa berzina. Dan adakah mereka yang terbabit dengan 'pesta qazaf' itu bersedia untuk menghadapi hukuman Allah SWT di akhirat kelak?

Jika bukti yang dihadapkan untuk mensabitkan Anwar dengan kegiatan tidak bermoral sudah memadai dan boleh diambil kira, puluhan kes berkaitan moral membabitkan pemimpin Umno juga boleh meyakinkan pemimpin PAS dan dijadikan modal politik. Tapi itu bukanlah budaya PAS yang gagal difahami Umno.

PAS menyedari peri pentingnya seseorang muslim memahami tentang keperluan syariat diturunkan (maqasid syariah) iaitu untuk menjaga agama (akidah), nyawa, maruah, zuriat dan harta manusia. Kepentingan menjaga lima perkara itulah menyebabkan pembuktian terhadap perkara-perkara berhubung jenayah syariah begitu dititikberatkan Islam.

Tuduhan melakukan zina adalah sesuatu yang berat di sisi syariat kerana ia membabitkan soal maruah dan zuriat manusia. Malah menurut pandangan ulama, menyembunyikan perbuatan maksiat dan bertaubat kepada Allah lebih utama daripada mengakuinya di hadapan hakim bagi dikenakan hukuman hudud.

Anwar bukanlah individu yang terkenal dengan perbuatan dan amalan maksiat berbanding sebahagian pemimpin Umno.

Seperti bidasan Setiausaha Agung PAS, Dato' Mustafa Ali ketika menjawab isu 'kaki botol' membabitkan bekas calon KeADILan PRK Hulu Selangor, Dato' Zaid Ibrahim: "Semua Perdana Menteri minum arak kecuali Tun Abdullah Ahmad Badawi."

Sehubungan itu Mustafa menasihati Umno supaya tidak memainkan isu-isu menyerang peribadi lawan kerana mereka (pemimpin Umno) juga terdedah dengan pelbagai kelemahan masa kini dan masa silam!

Anonymous said...

Hoi.Sokong Gelombang Rakyat.Tak de modal ke. Balik2 copy paste.Tengok kat blog papa gomo ada juge benda yg sama. Awak ingat nak pilih pemimpin sesenang nak langgan pelacur ke. Awak tahu ape kesan pada negara kalau salah plih pemmpin.Awak lupa Hitler,Kamal Attaturk.Awak redho ke manusia rakus,lidah bercadang,tak bermoral jadi pemimpin negara awak.

Anonymous said...

Rasanya Sokong Golombang Rakyat kena buat pemeriksaan di hospital kerana terputus urat sensitiviti dan realisasi. Jenis ni tunjuk bukti dan diterang apa sekali pun dengan hujah dan fakta dia tolak. Jangan layan orang yang dah rosak sistem sarafnya.

Anonymous said...

apa kena mengena isu video anwar dengan Najib dan UMNO ? apa jadahnya pecacai pkr menyalak entah apa2 , melilau cakap benda tak ada kena mengena ...

isunya sekarang ialah moral seorang pemimpin ! anwar sebagai ketua pembangkang dan ada hati nak jadi PM ,yg dengan somobongnya mengaku diri dianiaya dan sebagainya , video ada depan mata , saksi hidup yg berdiri bersama anwar dalam video itu jugak ada , ada bukti resit hotel , ada bukti jam Omega !

beginikah sikap dan moral seorang pemimpin yg beria -ria nak jadi pemimpin negara malaysia ? beginikah sikap manusia yg mahu kita nobatkan sebagai pemimpin ?

kalaua benar anwar tak buat , tindakan yg seharusnya dia lakukan ialah bersihkan nama dan dirinya dengan menyertakan bukti dan fakta bahawa pada masa dan tarikh ygtersebut dia tdk berada ditemapt itu , dia harus sertakan bukti bahawa pada masa tersebut dia berada ditempat lain , dan ada saksi2nya !

Namun apa dilakukan Anwar ? dia menyalak disana sini kata ini semuanya fitnah ! semakin dia menafikan semakin banyak pulak bukti baru yg keluar dan segala ini
sangat susah utk disangkal mentah2 !
Kalau anwar kata segala itu hanyalah konspirasi , buktikan ! sapa orang2nya dan dimana ..bila , bagaimana , kenapa mereka lakukan ? dan bagaimana pula mukanya berada dlam video konspirasi ? adakah UMNo membayar anwar utk berlakon porno ?

pun tak menghairankan , ramai yang tak mampu menerima kebenaran kerana kebenaran itu memang pahit utk ditelan !

pada saya ,setuju 100% bahawa manusia dalam video itu memang anwar ibrahim !!

Anonymous said...

Alasan puak pas , dan alasan sokong gelombang rakyat ...bahawa harus ada 4 saksi utk mengukuhkan tuduhan , apakah bermakna sekiranya tiada 4 saksi maka tuduhan itu tak diterima ? dan tak betul ?

adakah orang berzina ,meliwat dikhalayak ramai ? adakah orang yg nak berzina umumkan 'hoi kawan2 ...mari 4 orang saksikan aku berzina' ?

seorang wanita , dirogol dalam gelap ketika perjalanan balik rumah , ketika pertuduhan adakah hakim tanyakan dan minta 4 saksi ? kalau takde 4 saksi maka bebas si perogol?

islam menerima kesaksian DNA sebagai bahan bukti sokongan , islam membenarkan ujian airmani sebagai bukti tambahan , islam menerima rakaman video sebagai bukti dalam perbicaraan ! dalam Islam ada hukum dan istilah QARINAH , apa itu qarinah ? puak2 pembangkang kena kaji dan fahami ..

tak perlu spin isu konar sana sini semata2 utk melarikan topik , isu utama ialah adakah benar bukan anwar yg melakukan aksi2 seks dalam video itu ?

kalau memuja seorang pemimpin pun biarlah berpada , terlalu taksub dan fanatik kepada seseorang adalah kunci menuju kebodohan dan kejumudan akal minda , apabila dah terlalu taksub maka tdk akan mampu melihat dan membezakan mana tunggul mana batu , mana lampu mana api !

Sokong Gelombang Rakyat said...

Perhatikan sikap dan pendirian Rasulullah s.a.w. apabila seorang wanita datang menemui baginda minta dikenakan hukum rejam kerana berzina. Didorong oleh rasa menyesal yang mendalam, wanita berkenaan mahu dan reda dikenakan hukuman mati.

Namun sikap Rasulullah amat penting dijadikan barometer memelihara maruah seseorang insan.

Wanita berkenaan berkata, bukti dia berzina ialah ketika itu dia sudah mengandung. Oleh kerana tiada saksi selain pengakuan wanita berkenaan, Rasulullah menasihatkan beliau pulang hingga melahirkan bayinya.

Setelah melahirkan, wanita berkenaan menemui Rasulullah minta dihukum kerana berzina. Kali ini beliau membawa bayinya untuk jadi bahan bukti perbuatan jeleknya.

Namun Rasulullah mempersoalkan siapakah akan menyusui bayi itu jika beliau dihukum rejam sampai mati. Bagindapun menasihatkan supaya wanita itu pulang dan menyusui bayinya.

Rejam sampai mati

Selang beberapa waktu, wanita berkenaan datang menemui Rasulullah lagi. Kali ini membawa bayinya yang sudah pun boleh memamah roti demi membuktikan bayi itu tidak memerlukan air susunya lagi. Oleh kerana ketegasan wanita yang benar-benar mahu bertaubat, Rasulullah pun menjatuhkan hukum dia direjam sampai mati kerana berzina.

Yang jelasnya, dalam tiga pertemuan itu Rasulullah tidak bertanya wanita itu siapa pasangan zinanya. Mungkin umum berfikir si lelaki terbabit pun patut dihukum. Lantas ia membuktikan doktrin bahawa memelihara maruah adalah amat penting dalam Islam. Soal tuduhan zina atau perkara yang mengaibkan tidak boleh diperpanjangkan.

Sebab itu, mufti-mufti yang bertanggungjawab seperti yang disebutkan sebelum ini memfatwakan video bukan bahan yang boleh dijadikan bukti untuk mensabitkan perbuatan zina.

Ini semangat memelihara kehormatan dalam Islam. Ini semua terzahir daripada ketetapan Allah bahawa tuduhan zina memerlukan empat saksi.

Maknanya, tuduhan melulu tidak boleh dibuat sewenang-wenangnya terhadap sesiapa hanya bersandarkan gosip atau bahan bukti video kabur yang dicuri rakam. Lebih buruk dan jijik lagi jika video itu dirakam untuk tujuan memfitnah.

Soal memelihara maruah ini nampaknya secara sengaja (demi mencapai objektif politik tertentu) dilanggar oleh Utusan dan juak-juak politik yang ingin menjatuhkan Anwar Ibrahim. Yang jelas, tuduhan liar itu membelakangkan syariah dan adab Islam.

Anonymous said...

mantap bro..anon 7:39pm..

Antibarua said...

GILA MEROYAN BARUA-BARUA SEMUA NI, TAK ADA IDEA DAH MAIN COPY AND PASTE, APABILA KEBENARAN TELAH TIBA YANG BATIL DENGAN SENDIRINYA TERHAPUS.. TAK LAMA LAGI TERHAPUSLAH PKR DAN PAS DARI BUMI SARAWAK.. PENJILAT TEGAR DAPIG, INSYAALLAH.. AMIN.

Sam Mat said...

BANYAK ORG PENYOKONG PAS YG AKU JUMPA DEPA SOKONG ANALWAR, AKU HERAN LA DENGAN PENCACAI PKR DAN DAP NI, APA PERJUANGAN POLITIK DEPA PUN AKU TAK FAHAM, ITULAH AJARAN SONGSANG TOK GRU PAS

Anonymous said...

Wanita tu mengaku dan akhirnya dijatuhkan hukuman ke atasnya.

"Orang tu" tak mengaku dan yang menuduh setakat ni tak membawa 4 saksi, maka dia tak bersalah.

Keraguan timbul kerana isu jam Omega, sila jelaskan supaya dapat dipadamkan fitnah yang jahat ini.

Jika jam tiada, cukup dengan bersumpah kerana sepotong lafaz daripada dia boleh memadamkan isu video ini. Mungkin bukan untuk penyokong tegar BN dan UMNO, tetapi cukup berbaloi untuk penyokong setia dia.

Kepada ilmuan agama, terima kasih atas segala ilmu dan dalil dalam hujah anda mengajar rakyat tentang ihsan, cuma pohon panjangkan nasihat pada dia supaya boleh bertindak dengan segera bagi mematikan segala fitnah jahat ini. Fitnah jahat yang bukan sahaja memamah kesefahaman umat yang rapuh tetapi satu pembaziran bicara ilmu dikalangan cerdik pandai agama.

Mempertahankan maruah diri dan keluarga adalah satu tuntutan dalam agama, jangan biarkan sesuatu masalah itu dilambung oleh masayakat jahil macam kami ni.

Sekali lagi saya ingin memohon jasa baik Tok-tok guru, pesankan dia supaya tampil menafikan perkara ini dengan cara yang dikehendaki oleh rakyat, kemudian baru ingatkan kami jangan berbuat fitnah. Dan kalau benar dia bersalah pesanlah kepada kami agar menjauhi ghibah.

Kami tahu ada banyak lagi perkara besar yang perlu difikirkan, tetapi kami bukanlah bijak pandai untuk berbicara perkara itu, kami cuma pengikut dan kalau boleh kami nak ikut pimpinan yang menuju ke jalan yang benar.

Janganlah baca hukum berlapikkan bendera parti, pasti terlindung hujah yang tidak kena dengan selera.

Pesankanlah kepada dia agar kami bebas dari syak wasangka.

Anonymous said...

tuduhan liar pe bendenye.. bukti dah ada depan mata pun boleh tak npk lagi.. buta kayu buta hati betul la puak2 pkr ni..pelik sungguh aku.korang mkn ape eh sampai bebal macam ni.agak nye kalau nuar suruh mkn taik ko pun to'ot jer makan eh.

Sam Mat said...

WOI Sokong Gelombang Rakyat, WATLA HANG NI BODOH SANGAT, ITU WANITA YG DATANG JUMPA NABI IALAH WANITA MUKMIN, MENGAKU DENGAN HATI YG IKHLAS, TAPI ANALWAR NI DAH ADA BUKTI YG JELAS PUN TAK MAU MENGAKU LAGI, JNG NAK SAMAKAN ANALWAR CELAKA DNG SHAHABAT2 NABI, NANTI BURUK PADAHNYA.

Anonymous said...

gelombang rakyat kepala anuar lancun aku th 1997 ,tak caya peliwat ni-aku ykin sekse ni takan jdi pm -bm could be belakang masuk
kau gelombang rkyat hingusan
sapa LU

Anti Membabi Buta said...

Disini amat bangangnyalah Sokong Gelombang Rakyat ni...
Kalau ko tak pandai berhujah,tetapi gatal nak menulis disebabkan geram, jgn gunakan modal yg ko sendiri tidak memahaminya. Kalau dah bodoh jgn jadi bodoh...

Ko nak ceritakan pasal wanita yg berjumpa dgn rasullullah disebabkan kesalahanya?. Tahukah ko, wanita itu mengaku dirinya berzina dan mencari keredhaan Allah, lalu bertemu dgn baginda untuk beliau menjatuhkan hukuman. Wanita tersebut rela kerana keinsafan dan takutkan kemurkaan Allah.

Adakah ko cuba bandingkan Wanita tersebut dgn kes Anuar????...
Broo...broo...brooo...ko memang bengaplah...

Apa yg ko cuba sampaikan ni..? aku tak paham ler....
Anuar nak bersumpah pun tak berani,apatah lagi nak berjumpa dengan para ulamak untuk menafikan penglibatan beliau???. Kemudahan paling besar yg ada pada dia, disokong oleh ulama2 besar PAS, itupun beliau tak berani bersumpah?.

Ko nak samakan dgn wanita tersebut?. Wanita tu kalau tak pergi kepada baginda rasulullah adakah baginda tahu?. Disebabkan oleh ingin mencari keampunan maka wanita itu jujur menyatakan perkara sebenar. Adakah Anuar jujur seperti wanita tersebut?

Anuar hanya menafikan tanpa menyentuh langsung soal dan bab agama?. Kalau benar sekalipun beliau tidak melakukanya kenapa belaiu takut untuk bersumpah? Adakah kalau dia bersumpah, maka mahkamah akan menjatuhkan hukuman?.

Disini kita boleh lihat anda cuba mencelarukan pemikiran setiap pembaca. Kalau otak ko dah celaru,jgn ko spin kepada org lain. Nyata disini ilmu agama yg ada kat ko, kosong. Ko sekadar ambil apa yg ko RASA. TAPI HAKIKATNYA KO SESAT...

Balik ler kepangkal jalan, atau ko senyap atau diam sudah ler.Lagi ko cuba menulis, maka lagi sesat ler ko.....adiossss

Abd Razak said...

kalau kita tidak memberhentikan perbuat anwar melanggan pelacur itu(saya tak tuduh zina )kita akan ditimpa bala dari allah pergi mampus lah dgn nak sembunyi aib!antara sembunyi aib dengan menhalang kemungkaran mana lebih penting.kalau macam tu baik jgn buat undang2.bila ada saksi 4 org yg bersih baru hukum.jgn buat serbuan kat pusat2 pelacuran nanti aib pula yg pergi melanggan tu.apakah itu yg dikehendaki oleh pakatan rakyat?.DAP juga yang berkuasa kalau macam tu

Anonymous said...

Tak payah lah nak bising bising skrg.. Tak lama lagi polis akan umumkan siapa sebenarnya yang dalam video seks tu..

Sebenarnya anwar dah terperangkap kerana menafikan yang itu bukan dia, jam omega ada pada kak wan dan dia tidak berada di situ pada masa itu di dalam laporan polis..

Jika polis mengesahkan bahawa itu anwar, maka anwar akan di sabitkan dengan kesalahan kerana membuat laporan palsu dan bukan kerana berzina.. ini kerana tiada undang undang sivil yang boleh menyabitkan dia dengan berzina, tetapi ada untuk liwat, dan undang undang islam pula memerlukan empat org saksi..

Tetapi yang penting nya seluruh rakyat malaysia akan tahu perangai buruk anwar ini.. lepas itu terpulanglah kepada mereka samada mereka hendakkan pemimpin sebegini atau tidak..

Kerana ini jugalah anwar tak mahu menyaman umi hafilda dan yang lain lain tu.. ini kerana dia perlu buat laporan yang menafikan perkara itu.. kes liwat 90an telah habis dan memang anwar didapati bersalah oleh pihak mahkahmah.. jika dia menafikannya sekarang maka ianya akan di label sebagai menghina keputusan mahkahmah..

Bagi kes yang lain, dia tidak berani hendak buat laporan polis juga adalah sebab ini.. dia boleh disabitkan dengan membuat laporan palsu jika ianya terbukti betul... dan sudah pasti semua sejarah lama akan di buka balik..

Anonymous said...

RPK dah mengaku yang semua itu angkara anwar.. Din Merican memang pencacai pembangkang yang kuat menabur fitnah.. berlakon baik konon.. Lepas ni, siapa pulak, PI Bala kot..

Tapi yang herannya penyokong PR tetap akan menyalahkan BN, kata RPK dah dibeli oleh BN..

Bukak lah mata dan otak itu buat seminit dua untuk pikirkan kenapa semua org lari dari PKR tu.. adakah kerana di beli umno semuanya..

Anonymous said...

apalah yg nak diharapkan penyokong pembangkang yg asyik cut & paste tu untuk fakta2 yg dah terang lagi bersuluh....sbb bagi dia tak penting ..mungkin dia salah satu mangsa yg telah di toron oleh DSAI.jadi kesan sampingannya sehingga kini dia tak boleh berfikir secara rasional sebab saraf tunjang dia telah putus akibat kerakusan DSAI tersebut......

Anonymous said...

Sekiranya Fitnah... Anwar patut bertindak untuk mematikan fitnah tersebut... tentu dia tahu bagaimana hendak melawan fitnah... tetapi bukan caranya hanya setakat melalak menyatakan ia konpirasi Umno.. mengaitkan PM dengan kes Altantuya..
Kepada sokong gelombang rakyat... anda tidak setuju tuduhan tanpa bukti ikut syarak...adakan tuduhan PM minum arak itu ada bukti ikut syarak... golongan mana yang sentiasa menjadikan isu peribadi sebagai mainan diceramah politik mereka..

Anonymous said...

LEPAS NIE KALAU ADA WANITA KENA ROGOL TAKUT LA GAMAKNYA DIAORG NAK BUAT REPORT PASAL TAKDA 4 ORG SAKSI WALAUPUN DAPAT MENGECAM ORG ITU.SILAP2 KENA SEBAT PULA PASAL TAK KEMUKAKAN BUKTI 4 ORG SAKSI.NAMPAK MCM TAK ADIL PULA UNDANG2 ISLAM NIE...KALAU RUMAH KITA KENA ROMPAK KEBETULAN KITA ADA CCTV MERAKAM RUPA PENJENAYAH ITU TAKKAN TAK BOLE GUNA RAKAMAN VIDEO ITU SEBAGAI BUKTI.TETAPI ISLAM ADALAH PENERAJU KEMAJUAN SATU MASA DAHULU DAN ISLAM SUKA DAN TIDAK BERTENTANGAN DENGAN ILMU KEMAJUAN ASALKAN BERPEGANG DGN AL QURAN DAN SUNNAH.KALAU ADA BUKTI DNA ADA BUKTI RAKAMAN APA SALAHNYA DIGUNA PAKAI,KERANA ISLAM ITU SENDIRI SEIRING DGN KEMAJUAN DAN KEKAL SEPANJANG ZAMAN.HAIRAN DIZAMAN SERBA MODEN MASIH ADA ORG ISLAM YG JUMUD DAN MEMPERKECILKAN MAKNA ISLAM ITU SENDIRI,WAL HAL ISLAM ITU BUKAN SEKADAR AGAMA MALAHAN MERANGKUMI CARA HIDUP.

Anonymous said...

kpd anda2 semua ingin diberitau: 'sokong gelombang rakyat' tu bukan apa, dia masih terkejut dgn apa yg berlaku dgnnya tanpa dia sendiri menyangka akan terjadi sedemikian.

"semasa lubang juburnya ditembusi dia tidak menyangka sama sekali, tusukan tu terlalu keras dan menyakitkan sehingga dia terkejut beruk dan menyebabkan satu urat halus yg bersambung keotaknya terputus walaupun dia bernasib baik ianya tidak membawa maut."

sebab tu lah yg dia tau hanyalah 'cut & paste' benda yg sama kesetiap blog, kerana keupayaan berfikirnya telah terbatas hampir keparas sifar.

Anonymous said...

kepada sokong gelombag rakyat..jaga2 lah kau.. silap2 esuk lubang hidung kau pulak di tujah dek anuar al jub tu..masa tu kau boleh lah mengadu pada nik ajis.. dan kalau nik ajis jawab.. 'Aku dah ampun kan dosa2 Anuar'..apa rasa kau???

Anonymous said...

ASSSSALAMUALAIKU..KEPADA SEMUA PENULIS BIAR KITA BAWA BERTENANG DAN BIARKAN PIHAK POLIS YANG BUAT KEPUTUSAN..KEADILAN HARUS DIBERI KEPADA KEDUA BELAH PIHAK. PIHAK MAJLIS AGAMA DAN MAHKAMAH SYARIAH HARUS MELAKSANAKAN TANGGUNGJAWAB SEKIRANYA DIDAPATI ADE FAKTA. KITA BERSABAR DULU YEA....

Powered by Blogger.