Apr 6, 2011

VIDEO T'SEBAR DI SARAWAK.. 10 CALON PKR KELUAR PARTI!!?





VIDEO SEKS Anwar nampaknya telah tersebar secara tidak terkawal di Sarawak termasuklah di kawasan2 Pedalaman Negeri tersebut. Anwar yang sebelum ini diketahui kebanyakan penyokong2 mereka seorang yang berakhlak dan bermoral tinggi terkejut dengan raut wajah Anwar kelihatan pada video tersebut. Malah, beberapa Calon PKR Sarawak yang bertanding telah mengadakan 1 pertemuan tertutup malam tadi untuk melihat video tersebut. Beberapa calon DUN di Sarawak berkemungkinan besar akan bertindak keluar parti jika Anwar tidak berjaya membuktikan kepada mereka bahawa individu bukan beliau seperti yang didakwa. Anwar dikatakan kini masih lagi di Sarawak walaupun telah diasak oleh Kak Wan sekeluarga dan beberapa sahabat lama termasuklah Datuk Harun Din.


10 comments:

Sahabat-Gunung said...

tak de harapanlah Anwar nak jadi CM Sarawak ...nak jadi PM Malaysia, jauh sekali

neardiez said...

diharapkan DS anwar mempunyai hujah yang bernas bagi meyakinkan semula rakyat sarawak terhadap kepimpinannya..isu ini amat berat kerana ia melibatkan maruah seseorang pemimpin sesebuah parti pembangkang dan dijangka akan memberi kesan yang serius terhadap parti itu serta sekutunya sekiranya tidak dibendung dengan segera..

Anonymous said...

kalau nak bandingkan perut antara kedua gambar anwar... memang dalam berpakaian yg agak tebal... tambahan tuala yg diikat di atas perut... jelas kelihatan boroi... kalau anwar pakai tuala masa sidang media dia tempohari pun akan jelas nampak boroi tu ... orang yg biasa pakai kain batik / pelikat akan tahu tambahan pula kalau dalam situasi tubuh mempertahankan tuala daripada jatuh... amoi tu pun masa berpakaian nampak lebih slim jika dibandingkan selepas dia mengenakan tuala... ye tak?

Sudir said...

Nak ikut macam Berlusconi.. tapi sekurang-kurangnya Berlusconi dan jadi Perdana Menteri..

Anonymous said...

prut aku pun lagi boroi klau simpul tuala cam tu. tuala tu tebal. main poncot je mestila tebal. pelikla diorang ni. membodohkan rakyat tahp tak da otak punya.. klau aku jumpa wan azizah dan anwar ni rasa nak ku lempang je diorang ni. menipu sampai tak masuk akal. ASTAGHFIRULLAHALAZIMMMMMMMMMMM.........
sesungguhnya Allah dah menyampaikan hajat orang yg bersolat hajat

belalang said...

Hang jebat pantang sentuh terus hunus keris.. Hang NUAR pantang nampak terus hunus K++++,

hish.. mahunya org iban dan puak asli kat serawak tak ngeri!!!

Kita burn banyak2 CD dan edarkan secara percuma tayangan 20++ minit, biarkan CD tu bercakap dgn sendirinya. Anwar akan terjelir lidah penat nak berhujah dan kita perhati dari jauh sambil bersantai dikipas burung kenyalang.. ahhhh nyamannnnnn....

Anonymous said...

nuar pegi serawak sebenarnya nak borong gambir serawak je nak sapu penis,mandi sekali dan makan gambir serawak biar power la brooo

Anonymous said...

lagi lucu depa kata cara berjalan pun lain, dah pakai tuala panjang cam tu memang la lain sikit. cuba korang try sendiri kat rumah, langkah pendek je.
pasal buncit tu pun lucu jugak, tengok pintu tandas tu, buncit semacam kan? hehehe

Anonymous said...

BRO.. AGAK2 LA NK MENGHASUT ORG UTK PCAYA FITNAH! GAMBAR YG KO BANDING TU KIRI TERKINI 2011, KANAN LAMA PUNYA ZAMAN ANUAR JD TPM SBLUM 1998.
KALAU NK SGT MASUK NERAKA TU XPAYAH LA AJAK ORG LAIN...

irawna said...

adei..whai rakyat malaysia,sedrlah..jgn kita semua trus tertipu dengan peniupuan BN n UMNO! tlh lma mereka mmrintah,bnyk wang rakyat dihbiskn..

Powered by Blogger.