Apr 8, 2011

VIDEO SEKS..SIDANG MEDIA KHAS PELACUR CHINA!!?





MISI pencarian Pelacur dari China akan dimulakan bagi mendesak agar Pembangkang meluluskan usul Penubuhan Suruhanjaya Di Raja mengenai Video Seks individu yang dikaitkan dengan Anwar Ibrahim dapat diteruskan. Pelacur China yang dikatakan merupakan wanita yang terdapat di dalam video tersebut setakat hari ini masih gagal dikenalpasti identitinya. Datuk Eskay merupakan antara individu yang dikatakan akan membawa pelacur terbabit bagi mengenalpasti samada lelaki tersebut adalah Anwar Ibrahim ataupun individu lain. Presiden PKR yang juga merupakan isteri Anwar Ibrahim, Wan Azizah telah menafikan sekeras2 nya bahawa lelaki tersebut adalah suaminya seperti yang didakwa Datuk Eskay. Persoalannya, adakah wanita tersebut berani tampil membuat pengakuan secara terbuka? Melayu CinDia juga mendapat maklumat bahawa Mesyuarat Kabinet sedang berkangsung pada hari ini. Adakah isu video seks Anwar juga akan diperbincangkan di dalam Agenda mesyuarat tersebut?


27 comments:

Mae said...

Rasanya budak Cina tu dah tak ingat dia main dengan sapa ... ramai sangat ... maklumlah pelacur kan ... dia pun tak mau ingat dia main dgn sapa .. dlm video tu pun nampaknya dia bukan nak tengok sangat muka pelanggannya ....

Anonymous said...

KAH..KAH..KAH...LEPAS NI UMNO BOLEH GUAN KAN PELACUR CINA NI PEGI TOLONG KEMPEN BN SARAWAK..MCM SI USTAZAH UMI HAFILDA..KAH..KAH..KAH...GRENTI DPT SAMBUTAN...KLU X CUKUP KUAT AJAK THREE STOGGES SEKALI BOLEH CETE PENGALAMAN NYA KONKGKEK BOHSIA MELAKA....HU..HU..HU..

Anonymous said...

Mana boleh tak ingat. Dia yang curi jam Omega. Lepas tu bila Datuk Eskay warning yg perbuatan dia telah terakam, terus dia pulang jam tu. Kalau Datuk Eskay buat laporan polis, dah tentu dia kena penjara dan dihalau dari M'sia (klu benar dia rakyat China).

Takkan lah perkara macam ni orang tak ingat. Lagipun kejadian ini berlaku dalam tahun ini.

Anonymous said...

Alah, apa susahnya. Bayar saja pelacur tu RM1juta susruh mengaku DSAI yg. f??? dia. Habis cerita. Kan UMporNO banyak duit dan banyak sponsor.

Anonymous said...

KAH KAH KAH .....LALAT TAIK DAH TERBANG SINI.

SEMBUR SHELTOX....SHSSSSSSSS

Anonymous said...

PKR dan PASundal pun boleh panggil ustaza eli dan ustaza teressa cock ... buat ceramah kat PAsundal ... melopong lah juak2 PASundal sambil takbiiiiirrr ....

Anonymous said...

anon 4;39pm

Memang kelass PKR ko punya idea..... bodoss lagi tahap kaldai kihkihkih.

Jngan lupa masukan juga idea
konek nuar sepatutnya tak tergantung di celah kelengkang tapi berada di situ kerana konpirasi umno..konek
nuar sepatutnya tersimpan bersama jam omega di tangan kak jijah!!!

Anonymous said...

Mungkin Anwar akan offer pelacur China Doll tu RM1 juta supaya menyangkal dakwaan dia berzina dengan Anwar.

Apa nko orang mau buat???

Anwar kaya raya woo... bukan juta ringgit wang dia ada, tetapi berbillion termasuk nilai hartanah di Indonesia yang dijaga oleh Rahim Ghouse.

Alaaaa.... Kalo RPK, penyiasat persendirian Bala dan lain-lain pun dia boleh upah buat Statuory Declaration palsu dan menyara hidup mereka di London, inikan pula jalang Cina itu. Upah saja RM30 ribu dia boleh buat stetmen membela Anwar.

Think of it.....

Anonymous said...

ala kalau dipanggil pon pelacur china tu.confm geng2 yg xleh terima kenyataan ni akan ckp.semua tu dh di beli oleh UMNO.asal pemimpin pakatan berpaling tadah semua tu keje umno dh dibayar..dasar OTAK longkang..bnyak sangat ke duit umno nak beli2 org2 pakatan yg xde nilai tu...ni lah akibat kalau sudah terminum ayaq longkang yg anwar dok jamu kat depa setiap ucapan beliau hahah..otak longkang...KESIAN

Anonymous said...

anon 3:49pm
eh? bukan anwar lagi kaya ke? dia pun boleh bayar ape..

Anonymous said...

Yg. kata mempunyai otak longkang yg. dimaksudkan oleh TR Hamzah ialah UMporNO bukannya PR.

Kekayaan negara milik puak2 UMporNO, satu projek dapat komisyen RMjuta2. PR mana dapat komisyen projek, semuanya telus. Yg. boleh beli wakil rakyat PR pun UMporNO. PR tak ada duit nak beli wakil2 yg. mengatak tsb.

Anonymous said...

Kesian aku tgk minda kelas ke 18 anon April 8, 2011 3:49 PM tu..

Sadis..santai dan ringaks sahaja jawapan beliau..hahaha..bayar juta2..alahai...Nuar pun kaya juga baii..duit dia berkepok2 kat umah Yahudi bagi..ahhaha...

Psstt..geng aku rasa Nuar dah bayar dkat anon April 8, 2011 3:49 PM RM1.5 juta untuk menjadi langau dan lalat taik yg kaler ijau tue berlegar2 dalam blog pro kerajaan..hehehe..

Jom pakat spray dgn sheltox.. psssss...hahahahaa...

Anonymous said...

Masjid di gunakan untuk tujuan politik lagi..

Hari ini di Surau Masjid Bukit Jelutong khutubah jumaat dari mula sampai akhir bercerita pasal keperluan empat saksi yang adil yang di perlukan untuk menyabitkan seseorang itu dengan berzina.. Jika tiada empat saksi, walaupun hanya ada tiga saksi yang adil, maka tiadalah berzina dan perkara itu perlulah di tutup dan org yang bersalah itu patut di nasihati dan bukan di aibkan.. Tiada pula cadangan yang dibuat mengenai isu semasa ini, tetapi secara menyeluruh terasa seperti di suruh semua rakyat tidak bercakap pasal isu ini dan isu ini ditutup begitu sahaja.. Adakah anda setuju ianya di tutup begitu sahaja..

Berdasarkan perkara ini, maka pada pendapat kita suruhanraya di raja memang amat di perlukan dengan segera untuk menyelesaikan masalah ini dan dapat menghindarkan UMAT ISLAM di Malaysia dari terus berdosa memperkatakan pasal isu ini jika ianya tidak benar.. tetapi jika ianya benar maka apakah tindakan seterusnya yang patut diambil..

Mengenai empat saksi yang adil, rasa nya lebih dari seribu saksi yang adil boleh diperolehi jika video itu di sahkan tulen dan orang yang terlibat dalam video itu disahkan ialah saudara anwar ibrahim.. di masa ini banyak teknologi dan pakar dari dalam dan luar negara yang boleh di pakai untuk mendapatkan kesahihan mengenai video dan pelakon nya itu.. pada pendapat saya, semua teknologi ini patut di gunakan dari mula lagi untuk membuktikan atau menidakkan kesahihannya.. rasanya tiada pula yang mengatakan video tidak boleh di gunakan sebagai saksi..

Selain itu adalah amat menyedihkan isu seperti ini di politikkan di dalam masjid semasa berkhutbah jumaat.. ini baru perkara ini, tidak tahu apa pula yang diajar oleh guru guru agama kepada anak anak kita di sekolah agama..

Anonymous said...

Baguslah tu.. disekolah aliran cina terutamanya yang swasta tu, memang semangat anti melayu di tiupkan.. di sekolah agama pula, semangat untuk perpecahan umat melayu dan islam yang di tiupkan.. siapa yang untung..

Anonymous said...

Anon April 8, 2011 4:42 PM..hahaha..apa PR x der duit?? Mana nak adanya dah Nuar dgn Ass Mint yang sapu...hahaha...

Nuar mampu idop bertahun-tahun beralaskan perutnya dengan apa bila x kerja..ceramah bley kenyang ker yeop..

Ass Mint pakai Ferarri guna apa, daun ker yeop? hahaha..buduh la mu ni...

Ko jer yang bangang kene kencing dengan Nuar jubur tue..dai kaya sorang2 ko sakit hati dengan UMNO pun dia peduli apa janji dapat membangangkan orang2 mcm ko lepas tu duit dia mashuukkk lagi..ahaha..ko dapat apa? melopong la...menganga tunggu lalat taik ijau masuk mulut...ahahaha...

Lawak..lawak..apa MP lompat parti, mengatak ko kata? Habis janji Nuar untuk 16 September katanya ada MP BN nak lompat masuk fuckatan tu bukan mengatak juga ker?

Bila nuar kata mengatak boleh boleh ko pun angguk boleh yaa...Oooo lupa Nuar x cukup duit yer nak bayar MP lompat ekk..tu pasal 16 Septembar x jadik ..hahahaharr.. lawak2...

Hahaha..idop2 ko kena tipu dgn Nuar tue..klu betul der MP dari BN yang nak lompat dah lama Nuar bayar...ko hengat Nuar tu senggkek ker..PKR sengkek ker...

Tgk selangor apa jadi ler yeop..asyik2 defisit jer...mana pegi duitnya yeop..masuk ke longkang ker??

Duit kutipan masa ceramah ribu2, juta2 pemimpin fuckatan buat apa?? Layan China-doll?? hahahaha...

Bukak la mata luas anon April 8, 2011 4:42 PM bangang oiii..tp klu x nak bukak mata pun x per la ..pasal aku tau ko slalu bukak seluar kasi Nuar tutuh gudang kunyit ko yer x..hahahahahaha..

Tu yg gila bagai nak rak menjilat Nuar tue..hahaha..dasar puak gay dan biseksual betul la juak2 PKR lahanat ni...

Anonymous said...

Ape le korang nih, Nuar main bontot jantan ko marah, Nuar main amoi ko marah! Abih Nuar nak main ape! Jijah udah getah scrap......tak larat le Nuar nak guna KY jelly aje!
Simpati le sikit dgn Nuar tu....sian dia.

Anonymous said...

Alo Anon 3:44,
ni cite konkek bohsia Melaka ade 4 saksi ke....ade video ke.....kalu tak de memang sah kamu fitnah....masuk api neraka kamu.

Anonymous said...

To Anon April 8, 2011 5:01 PM:

Benar sekali ulasan anda..hehehe..kesian juga kat Nuar..jijah tu sayang sgt kat Nuar..maklum la ANU-gerah Tuhan katanya..

Tu pasal x bagi Nuar kawen lagi...bila air naik kepala, Nuar tala la kepala paipnya merata-rata..

Betul2..Nuar x salah dalam hal ini..hohoho...

Opsss..soryy Bung Nuar...hehehe..x per main la nak main dengan saper pun.. China doll ka, Shamsidar ka, jantan ka, betina ka.. main la puas2 ek...kami x marah dah hehehehehehe...

Anonymous said...

Di tempat saya pula khutbah Jumaat menyentuh fasal pusat memproses tanah jarang dan loji nuklear yg. kerajaan telah/sedang memajukan. Khatib tsb. mengatakan sesuatu yg. melibatkan kepentingan/keselamatan/muslihat masyarakat. Islam x pernah menceraikan politik dgn. pemerintahan dan kehidupan. Jadi khutbah di Bt. Jelutung itu memang patut utk. menyedarkan umat supaya kembali ke jalan Allah dan mengikut nas/bukti2 dari AlQuran dan Hadis. Tak boleh pakai "dalam pemikiranku/pada pendapat/pandangan aku dan sepertinya." Sila rujuk apa kata Dr. Juanda, Mufti Perlis kpd. Majlis Peguam Muslim M'sia hari ini.

Anonymous said...

Rasanya macam buang karen je nak dapatkan si pelaco tu. Memadai dengan kemyataan bersumpah si Daruk Esk yang ngaku gambarnya ada dalam video tu, dia ada di situ (luar bilik), ada jam omega dan lain-lain lagi. Kita tengok macam mana dia mampu pertahankan hujahnya dalam perbicaraan nanti (jika ada perbicaraan le).

RTC tak tahu apa-apa tu, hanya tumpang semangkuk. Tak berbaloi sbb dia tu ahli UMNO. Kalau dia tu sahabat baik Nuar (macam ESK) pun Nua tak ngaku kawan.

Anonymous said...

Kalau ko rang nak tau anwar ni boleh diketogori sebagai BOMOH POLITIK sape yg terdengar ceramah die akan terpukau..Lain lah kalau ilmu kuat didada bkn diperut.salah sorang pendengar yg kuat ilmu didada aku lah heheh.dia ckp apa pon org akan pecaya,dia buat apa pon org akan pecaya Cuma TUTUH menuTUH je org xnak pecaya sbb perkataan berkaitan menuTUH ni ANU-ar dah delete kat memori penyokong dia..kecuali di menutuh kat anak bini korang kot baru korang nak sedar…kita tgk contoh yg paling dekat ngan ANU-ar,AZ** sampai bini pon sanggup bg..ish ish ish sbb ape duit duit duit…

Anonymous said...

ke ke tangkap pelaco tuh?
dia buat dek jer..penting duit..duiiiiiiiit dia cakap aper jer..nuar kasi dia cakap bukan!..umno beri dikata ia!...he he..melopong ler kita. Tapi kalu korek cari dna ok gak tu...tapi tak kan jumper kot..cuak juga kalu PKR yang tangkap dia dulu..habis jadi lempeng dia tu heheeeee pencacainya mana leh tahan tengok bos jer tibai..depa pun nak gak.

Anonymous said...

kawan aku kata...anwar ibrahim ni kalau satu hari kentut dia tiba-tiba tak bau busuk...tu pun dia akan kata konspirasi umno bn...dia berani kata macam tu pasai dia cerdik dan dia tau...bohong sampai tahap tu pun puak penyokong dia akan percaya...betui tak????

Anonymous said...

geng pas ni kalau kena orang depa nak tuduh orang baru timbul hukum 4 saksi tapi kalau kena atas musuh depa tak payah 4 saksi hari ni timbul kabar angin malam tu satu malaysia depa ceramah caci maki musuh depa. depa tuduh orang tak payah 4 saksi tapi dalam kes anwar nak pulak 4 saksi...inilah kebenaran sabda Rasullullah ribuan tahu dulu.akhir zaman ni puak munafik ni melata dimana-mana atas nama agama..

Anonymous said...

memang benarlah penyokong pas dan pkr ni keturunan anak haram,babi laknat,dajal,yahudi majusi

Anonymous said...

UMporNO bodoh. Nak cari pelacur tu kena pergi Bangkok lah. Video tu di shooting di sana. Dah terang label pada video tu ada alamat kat Bangkok. UMporNO buta mata hati.

Anonymous said...

bagi laluan..))bagi laluan..))

1minit apada hal,Aku pikir anuwar ni Dajal kck ler,sbb kalo di cari ciri2 dajal ada pada PKR..salah satunya ciri2 DAJAL bermata satu..tgok lambang PKR bkn ke MATA 1..LMbng PAS pun sama gak mata 1..dah bnyk lambang2 mata satu ni kat bumi ni dr barat sampai ketimur..dajal Bkn raksaksa,dajal satu pertubuhan idealogi songsang yg brwatakan alim..nk nampak dajal kena kenal diri sendiri..baru leh nampak dajal kat blakang umah..

Powered by Blogger.