VIDEO SEKS - PEMUDA PAS PROTES.. DESAK TANGKAP ANWAR!!?

Kedengaran suara dari beberapa Jawatankuasa PAS di kawasan2 sekitar Selangor yang mendesak agar Anwar Ibrahim disiasat dengan lebih terperinci. Mereka yang menonton Video tersebut menganggap hanya orang yang tidak punyai akal sahaja mengatakan lelaki tersebut bukan Anwar Ibrahim. Secara jelas lagi terang raut wajah, rambut, gaya jalan dan senyuman yang terpapar di dalam Video terbabit merupakan individu yang juga merupakan Ketua Pembangkang. Anwar sewajarnya secara sukarela menerima Suruhanjaya Bebas bagi menyiasat Video terbabit jika beliau benar2 tidak bersalah.




Dewan Pemuda PAS tidak mahu lagi bersekongkol dengan hal berkenaan Zina yang boleh membawa ke pintu Neraka. Penyelesaian paling mudah adalah mendesak agar penyiasatan segera dilakukan agar kesemua persoalan di minda rakyat menemui titik noktah. PAS Pusat diingatkan agar jangan mengheret parti ini dalam menyatakan sebarang sokongan mahupun bantahan mengenai isu2 sebegini. PAS sewajarnya bersikap berkecuali dan membiarkan Suruhanjaya Khas menyiasat perkara ini kerana jika PAS tersilap langkah, parti ini akan terus tercemar dan perjuangan Islam hanya dianggap palsu semata2.

video
Sebelum itu, Presiden PAS, Hadi Awang telah memberi sokongan penuh terhadap Anwar Ibrahim dan percaya Anwar tidak akan terbabit dalam sebarang bentuk kemaksiatan. Ianya disusuli dengan penganjuran Solat Hajat agar Anwar terus dilindungi dari apa yang disebut kononnya 'kezaliman' Pemerintahan BN.

29 comments:

vulcan933 said...

org bodoh saja yg mengatakan org dlm video tersebut bukan anwar manusia anugerah tuhan

Anonymous said...

org bodoh shj yg menyokong PKR...

bini gomo said...

blah la blogger sampah!cter2 cam ko ni dok bawah tapak kaki ak jer

Anonymous said...

OOOOiii..Bini gomo hang pun ada dalam itu filem ka...!!!

Anonymous said...

saya jugak setuju agar siapa sahaja didalm vcd itu dibawa ke muka pengadilan. PAS harus tegakkan ISLAM dan bukan menyokong kemungkaran. Jangan dibiarkan ISLAM dikotak katikkan. TAKBIR ALLAHU AKBAR...HIDUP PEMUDA PAS...TAKBIR ALLAHU AKBAR.

Anonymous said...

Buat pertama kali saya ucap kan syabas pemuda pas atas menegak kan kepastian dan kebenaran yg tidak menyabelahi di mana mana pehak... terus kan perjuangan yg tulus iklas dan berseh anda itu... buat GAP dan Rakan2 Seperjuangan GAP You All Are The Best Bloggers among all...terus kan niat suci anda... semoga Allah memberkhati segala urusan kerja GAP demi kemakmuran untok agama bangsa dan negar....Amin

Anonymous said...

Alhamdulillah , aku dengan berlapang dada bersyukur kepada Allah kerana kita pemuda hendaklah berdiri atas kebenaran biar setiap yang disyaki bersalah diselidik dahulu dan diadili dengan bukti2 yang ada,kita hendaklah berkecuali sehingga keputusan dibuat. biar dasar Islam yang dibawa itu mekar di dalam perjuangan jgn hanya menghambat kuasa, perjuangan yang benar2 ikhlas akan beroleh kemenangan yang mutlak,kami merayu jadilah PAS yang asal punyai tinta perjuangan yang selari dengan Islam tidak bercampur dengan mereka2 yg boleh merosakkan perjuangan parti. InsyAllah, Takbirrr

Nick Najis said...

Desak supaya PAS keluar dari Pakatan Ranjang.

harap Pemuda PAS tegakkan ISLAM, jangan Tertipu lagi dengan PapaPORN M'sia.... Takbirrrrr...!!!!!

agak-agak sikit said...

Alamak gimmick lagi ke bro?Agak2lah kalau nak gimik pun.Pas lebih utamakan kepentingan politk drp kepentingan agama.Kirim salam ajelah kalau nak tengok pas menentang anuwar.Hj hadi ke n ajis ke sama aje,politik punya hal,kebenaran belakang cerita.

Kepimpinan pas berdiri teguh di belakang ketua mereka.Ini yg dipanggil wala'.Pas sangat wala' pada anuwar,dalam pas mana ada pemimpin yg berwibawa sebab tu pas sangat bergantung pada anuwar.

Anonymous said...

kami berlima non partisan, tp selepas menonton video clip itu, secara jujur kami berlima bersetuju itu memang datuk seri anwar ibrahim. sekian

Anonymous said...

Jika CONFIRM- Anwar berzina/liwat dengan sabit mengikut Prosedur Syariah aku setuju dia dihukum mengikut Hukuman Hudud-Jinayah Zina, penzina/peliwat yang telah berkahwin diREJAM dengan batu sampai MATI. Insyaallah kita sama2 laksanakan.

Jika Prosedur Syariah TIDAK dapat buktikan kesalahan Anwar, maka wajib juga segala manusia beragama Islam yang bawa kes Liwat I (1998), Liwat II (2008) dan Kes videoZina (2011) yang menuduh Anwar selama ini dihukum mengikut hukuman Hudud-Jinayah Qazaf, pembohong & pemfitnah diSEBAT 80 rotan & tidak layak menjadi saksi selama-lamanya. i.i saksi- termasuk jadi wali/ imam/ pemimpin.

Anonymous said...

Tidak mau bersekongkol kata Nasarudin,sebenarnya PAS telah terjebak dlm soal moral ini. Tak usah pergi jauh dlm perkara ini. Tak kah org PAS tak ada mata kalau dah Anwar naik pentas kempen di salah satu PRK Selangor dulu bergoyang badan sudah yg juga pernahberkhutbah
di kata bermoral baik. Imam kampong pun tak pernah berkelakuan macam tu.
Fikir 2 lah.

Anonymous said...

PAS dah lama sekongkol dgn King Leather yg sinonim dgn PAK SHEikX, hingga dah naik syok dan steam....mana nak boleh minta cerai!!!!! Apa kata orang kampung Oiii.

Anonymous said...

Siapa bocor kilp video ini hebat tapi tulen. Syabas untuk Pemuda PAS atas desakkan.

Anonymous said...

Untok kepentingan Islam di Malaysia,aku shorkan PAS keluar dari pakatan Rakyat dan bergabong dengan UMNO...

Kita sama2 tengok..PAS sanggup tak bergabung dengan UMNO.
Dan kapada PKR, mereka juga boleh bergabung dengan UMNO lebeh2 lagi
wakil rakyat islam.

Anonymous said...

Semoga Allah swt ampunkan dosa dosa kita semua...

Anonymous said...

Kak Jijah sampai mampos x akan ngaku tu laki dia.....walau hakikatnya memang laki dia pun...

Kalau ngaku...huh..gegar Malaysia nih....pasal tu dia kawal perasaan dia, ditakuti hilang pengaruh dan hilang pengikut...

Adun2 beruk mereka pun defend mati-matian agar perkara ini tidak berlaku, dikhuatiri hilang kepercayaan...

Sedarlah...mana yg masih menyokong tu memang kaum sundal dizaman nabu luth....

Anonymous said...

Minta semua pemuda PAS buat solat Hajat dan baca yassin..mohon petunjuk dr Allah ...kebenaran kes ini.

Anonymous said...

bukti ini bagi akulah, orang yang mendedahkan tidak lah perlu dipersalahkan.Sebagai rakyat Malaysia dibumi keramat ini aku merasa amat bertuah kerana masih lagi ada orang yang berani membuat pendedahan ini tanpa mengharapkan apa-apa imbuhan untuk menyelamatkan negara ini dari di pimpinan manusia bertopengkan iblis laknatullah.nak harapkan para ulama mahu pun ustaz lulusan mesir yang dia orang tahu makan gaji buta saja.itu haram...ini haram...pendedahan yang berguna mengikut teknologi terkini pun tidak diguna pakai masih lagi nak pakai saksi.mana ada orang berzina bawa saksi.Guna la hukum akal sikit.Islam itu cantik bukannya buruk seperti pandangan ste ngah ulamak dan ustaz2 anti UMNO.

Anonymous said...

aku kesian sgt ngan jijah nih..korg tak kesian ke??..tapi nak buat mcm mane..dia sendiri tak nak kesiankan diri dia..kalau dia ngaku semua 'kesialan' yg dah dilakukan dek laki dia pastu mintak maaf atas kesilapan dia, aku rasa ramai yang akan backing dia balik..kita tahu apa yg berlaku ni bkn kehendak dia kan..kan..kan..

Anonymous said...

sudah terang lagi bersuluh segala ciri menggambarkan pelakon dlm video adalah anwar pkr. kalau tak sbb skandal seks pun, aku mmg tak sokong dia sbb dia baik dgn Yahudi Amerika. Kenapa? dah jelas dlm Quran bhw Yahudi itu bangsa yg licik dan akan menghapuskan bangsa lain. kenapa dia X perjuangkan Palestine. Sbb dia Melayu M;sia berpecah belah dan kaum lain ambil kesempatan tuntut yg bukan2 dr kerajaan.

Anonymous said...

Mmg kesian si Jijah dan anak2. I'm sure Jijah berkorban demi menjaga hati,perasaan dan maruah anak2. Dia mmg Ibu yg tabah dan sabar. Dia seorang isteri yg sengsara tp berlakon tabah dan bahagia demi maruah anak2. semoga dia dikuatkan iman dan diberi hidayah serta kekuatan untuk bangkit menyatakan kebenaran w/pun pahit demi masa depan negara dan cucu cicit beliau.

Anonymous said...

Hakikatnya ramai pemimpin kita macam ni..Dalam BN bersepah...Tak dapat dibuktikan je... Itulah sebab rakyat pun ramai macam ni.....Depa ni semua punya idea yang Paling Bongok ialah "pakai Komdom"....Inilah kepala hotak pemimpin kita. Sedangkan Islam itu menganjurkan "Preventive Action" bukannya "Corrective Action"...Pemimpin Borek...Rakyat Rintik...

Anonymous said...

" SEPANDAI-PANDAI TUPAI MELOMPAT AKHIRNYA JATUH KE TANAH JUGA...Bertaubatlah dan kembali ke jalan kebenaran.Senang aje... TUHAN dah bagi kita OTAK untuk berfikir dan boleh menentukan mana yang BENAR dan mana yang BATIL!Rakyat berharap benar agar SANDIWARA PETUALANG BANGSA akan segera berakhir Kesiankanlah PM&TPM kita yang kuat bekerja mencari rezeki untuk MEMAKMURKAN NEGARA!

ATIQAH said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Pengajaran:Carilah pemimpin yang bijaksana,mulia akhlak juga keturunannya.Pemimpin yang kurang bercakap tapi kuat kerja. Tahniah dan syabas kepada kedua-dua pemimpin kita PAK NAJIB DAN PAK MUHYIDDIN.Kalian adalah pemimpin kebanggaan kami.Semoga ALLAH sentiasa memberikan rahmat dan hidayahnya kepada mereka dalam mentadbir negara MALAYSIA YANG TERCINTA...Amin!

Anonymous said...

Ana dari dulu lagi suka dan sayang kat UMNO atas dasar perjuangan dan pencapaiannya.Pakej UMNO lengkap untuk AGAMA,BANGSA dan NEGARA yang digerak seiring.Kalau agama sahaja yang diperjuangkan tanpa bangsa dan negara maka hancurlah semua.Lihat saja Palestine bila bangsanya lemah dan dah tak ada kuasa Orang Islam nak bersolat di Mesjid pun dikawal dengan muncung senjata si yahudi durjana!... SUBHANALLAH!

Anonymous said...

PAS patut tidak bersekongkol dengan PKR dan DAP yang mana pemimpin-pemimpinnya macam setan laknatullah,PAS wajib memperjuangkan Islam itu sendiri tanpa dipengaruhi oleh suku sakat anwar al-juburi. Lihatlah keputusan PRK di merlimau dan kerdau yang memihak BN kesan meluatnya rakyat khasnya orang melayu kepada anwar. Saya yakin PAS akan beroleh sokongan sekiranya mencampakkan anwar ke liang lahad.. percayalah wahai pemimpin-pemimpin PAS, PERCAYALAH...

Best Blogspot Templates 2013