Apr 7, 2011

SKANDAL ROSMAH & DEEPAK!!?.. SIASAT MALAYSIAKINI!!





PELIK!! PapaGOMO semalam telah disoalsiasat oleh pihak berkuasa mengenai penglibatan beliau dalam pemyebaran Video Seks Anwar Ibrahim. Melayu CinDia ingatkan pihak yang bertanggungjawab akan mencari Anwar bagi mengenalpasti individu seperti yang didakwa. Rupa2 nya orang yang tidak terlibat pula yang dicari. Adakah PapaGOMO yang mencipta dan merakamkan video terbabit? Kini, juak totok2 Anwar telah mula menyebarkan cerita Isteri PM, Rosmah Mansor melalui laporan dari Malaysiakini. Adakah pihak yang bertanggungjawab akan menyoalsiasat Malaysiakini pula selepas ini?




Malaysiakini lebih banyak menyiarkan maklumat2 berbentuk hasutan dan meracuni minda masyarakat terutamanya terhadap pihak Kerajaan. Isu peribadi PM dan Isteri juga kini dijadikan laporan utama. Kenapa tidak disoal Portal terbabit?

Bila dibuat artikel sebegini, dikata Melayu CinDia melambung Rosmah. Melayu CinDia lebih rela melambung Rosmah dari melambung Anwar yang dicanang dan dipuja sebagai Pemimpin Islam, akan tetapi batinnya penuh dengan sifat2 Syaitan semata2. DASAR PENIPU!!

PapaGOMO hanya salah seorang blogger yang berjuang untuk memastikan Kerajaan di bawah pimpinan Datuk Seri Najib diyakini dan dijulang rakyat. Malah, beliau juga antara blogger yang sanggup mendedahkan penipuan2 Pembangkang. Ada sesiapa yang mempunyai semangat keberanian menghadapi risiko seperti PapaGOMO? Tapi tidak mengapalah. Sekurang2 nya ada keberkesanan pihak bertanggungjawab dalam bersikap adil tidak kira dari pihak Pro Kerajaan mahupun Pro Pembangkang. Kalau Pembangkang balun lagi, KITE BAKOOORR!!


10 comments:

pacat said...

Isu rosmah tidaklah sehebat isu pemimpin Anugerah Tuhan.... namun kita akan lihat bagaimana pro pembangkang mengada2kan cerita yg tiada kesahehan 4 saksi mahupon rakaman video.

Anonymous said...

rosmah mana ada salah, dia keturunan dewi kayangan gunung genting highland...... dewi suci ... memerintah alam dengan telunjuk saja.. semua raja & pm tunduk sujud.. taat patuh ... inikan bloger cabuk umno.. sekali dia batuk, habih longlai .. kantoi.. hehehehe..

Anonymous said...

sejak zaman tunku abd rahman x penah isteri2 mereka buat perangai2 pelik mcm isteri najib..malah aku puji isteri tun mahathir walaupun aku sdiri secara peribadi tidak sukakan tun kerana kezaliman beliau..tapi rosmah mansor mmg cipta rekod,skandal,sombong,malah kita pun semua tahu najib bg pampasan dptkn rosmah kt bekas laki dia dulu....itu yg aku dengar dr org2 umnola..

Anonymous said...

Baca buah tangan bekas pentaksub PAS. Bukan kecik anak ni. Alhamdulillah, dia telah sedar. Baca jangan tak baca ya.. http://panggungopera.blogspot.com/2011/04/mesti-baca-kenapa-kami-tinggalkan-pas.html

Anonymous said...

I dont like this Rosmah cos she doesnt look friendly and her face is ... ocay i stop there.
But i know for a fact that shes a fragile person and wont be doing stupid things under the watchful eyes of the whole nation.
And the whole Altantuya isu ? The person responsible for making the story up has confessed that it was a made-up story. Its mind boggling why would anyone still connect her to the case.
Poor this woman.

Anonymous said...

abih blog ni x sebarkan berita hasutan??? x anti pembangkang???

pemerhati said...

"abih blog ni x sebarkan berita hasutan??? x anti pembangkang???"

woi anon, kat sini bg fakta yg ada bukti la bodo..bukan macam korang yg sebar fitnah pakai air liur je. aku pon x brapa suka minah ni tapi agak2 la klau nak buat fitnah pon.

Anonymous said...

laaaa....zaman skrg ni main cakap2 je org tak peduli dah.org nak BUKTI.itu je
yg terang2 dah ada video pun msh ada yg menafikan.inikan pulak setakat cakap2 je.bukan fitnah ke tu? mana 4 saksi? mana tutup aib orang?
2x5 jugak la blogger propembangkang dgn blogger prokerajaan

Anonymous said...

Betul la budak UM kata.. "bini puaka"....

Pawang Nazri Ajis said...

Rosmah "Anugerah Tuhan"turun dr kayangan..

Powered by Blogger.