Apr 7, 2011

VIDEO SEKS.. EX LAWYER ANWAR AKAN BONGKAR!!?





Kadang2 geram. Kadang2 senyum.. Kadang2 menangis. Mungkin itu perasaan yg sdg dihadapi Ketua Pembangkang, Anwar pada ketika ini. Maklumat ini telah menyebabkan Ahli 2Parlimen Pakatan mengadakan Sidang khas membincangkan hal ini. Panik? Buat apa hendak ambil tahu.. Panggil kesemua Peguam2 lama Anwar utk sama2 berbincang. Mereka lebih arif kerana memegang maklumat Anwar. Jika ianya benar, serahkan diri. Kata demi keadilan? Bertaubatlah Anwar..

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

51 comments:

pemerhati said...

hahahahaha

anjing-anjing bn kepanasan..
raja si polis tgh buat operasi pornogomo..

berani buat berani tanggung..

hang kata hang tere sgt.. khaaahhtuiih..

TUNGGU JER LA KEJAP LAGI SI RAJA POLIS KETUK PINTU UMAH..

KEHKEHKEH

hahahhahhahahha PADAN LA MUKA KO..

ALLAH ITU MAHA BESAR..

ORG KUAT FITNAH MMG ITU LA BALASAN NYA..

OIII BODO, BACA SINI...

GOMO KATA APA::::

Kenapa nak sekat HAK RAKYAT?

HAHAHHAHAHAHAHAHHA....

statement paling bodo dari anjing bn??/

HAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHA..

Ko tanya la al kutty and AlTanajib

Kenapa nak sekat HAK RAKYAT?

HAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHHAHAHAHHA..

WHAT A STUPID LAME MOTHER FUCKER STATEMENT!!!!

CILI KASI TARUK BRO.. SENJATA MAKAN TUAN..

SKANG LU DUDUK LA SATU MLM KAT OTEL IPK KUCHING TU MAKAN BANGKAI BOYA..

KAKAKAKAKKAKAHHKAKAKA

Kenapa nak sekat HAK RAKYAT?

KAKAKAKAKKAKAKAKAKAK..

Anonymous said...

Hello Pemerhati,

Aku ingat Papa Gomo tak kisah pun cuma hang saja yang terhegeh-hegeh. Walaubagaimanapun rakyat dah dapat menilainya apabila melihat video klip tu....cuma hang saja yang terhegeh-hegeh. Hegeh-hegehlah bersama konco2 hang nu.

Anonymous said...

Bro GR
Delete je komen LALAT TAIK kat atas ni. Semua rumah dia terbang. Macam2 nama dia guna kejap pemerhati, kejap dawai kokot. Dia tengah mabuk tu kena sembur dengan sheltox.

Anonymous said...

kuat ngilai Permerhati nih..

Clip macam tu acu potong jari kalau ada kes kesalahan pornografi. Mcm tngok madu 3 jer tu..

Anonymous said...

pemerhati risau tu.. kalau betul anuaq.. pening la pr.. keke.. rakyat boleh menilai... Allah lagi berkuasa dari korang beb.. tunggu.. kebenaran akan datang.. masa tu anauq bertaubat..

Anonymous said...

pemerhati goblok...ada ke papa gomo siarkan slot porno..hoi bangang kau nmpk adake anu masuk anu..mana dikatakan lucah..inila dikatakan bodoh mcm khalid gereja..siamang lu

Anonymous said...

penyokong2 umno buta hati sungguh! mulut pun tak reti nak jaga! sungguh x beradab! typical orang melayu. fitnah la byk2.kat akhirat nanti baru tau azab dari Allah s.w.t. nak ckp penyokong2 BN ni kurang cerdik karang marah pulak.

Anonymous said...

pemerhati tu tak biasa jumpa apolis sebab tu gelak lebih. walhal pelakon porno entah berapa kali jumpa pak polisi tetapi tak pula dia meroyan cam tu, keh keh.

Anonymous said...

woi monyet2 umno...yg pecaya 110 % video tu anwar ialah zul kulim dgn lokman adam jer...hahha

Anti Anwar said...

penyokong PR ni double standard to the power of infiniti.... kalau kata anwar buat perkara tak elok, depa kata fitnahlah... konspirasilah...
tp depa dok kata Najib ade skandal dgn perempuan mongolia lah.... kaki perempuanlah... bukan ke tu fitnah jugak....? kena kat batang hidung sendiri, bukan main kata fitnah.... bukan selama ni depa ni (penyokong PR) berfitnah tak ingat dunia dan akhirat. tak payahlah ckp pasal fitnahlah penyokong PR...

Anonymous said...

bro gua bukan xnk layan blog2 pro umno ni tp hujah atau logik isu yg d bangkitkn selalunya suruh org jd bodoh bila baca mcm monyet2 umno.tp yg paling bodoh skali klu buat statement ialah zul kulim dgn lokman adam

Anonymous said...

pemerhati said...

berani buat berani tanggung..

Komen:

"berani buat berani tanggung?" ha ha kecik hati kak wan ko tulis macam tu, bro. ko perli gomo atau kak wan atau pelakon utama?

Terang Lagi Bersuluh said...

Terima kasih PAS kerana solat hajat telah dimakbulkan Allah.

Mana lak jam omega aku ni, hu hu hu.

Anonymous said...

anon 11:23,

zul kulim tu ore Pkr, takkan kamu tak tahu? cumanya sekarang ini dia dah tak mahu bertenggek atas najis-najis sume tu.

Anonymous said...

woi terang lg bersuluh....kalo mak bapak ko dh menyokong umno sbb dia org x paham politik xpe,aku x marah pun....tp ko ni dah la x paham islam,tak paham politik bodoh pulak tu...bebal la ko ni....

Anonymous said...

wow babi Pakatan Haram...masa tuduh Najib projek ng Al-tan...xpulak ckp fitnah.Mmg anjing betul puak2 ni. Tgk najib...rileks&cool..xde pun nk maki2 AnuWar,wpun AnuWar tuduh dia mcm2.Allah Maha Adil...AnuWar yg suka fitnah org dah kena bala besar.Jom kita solat hajat ramai2...tgk sape nak kena BALA.

oh malaysiaku said...

walau kuat mana pun anjing2 fuckatan melolong ketawa wwwwooooooooooooooooooo, aku tetap tabik dan sokong secara senyap apa yg papagomo lakukan, demi utk rakyat yg inginkan kepastian dan kebenaran tentang video seks tu.

aku tak mau PM aku nanti (angan2 dlm mimpi dialah!) seorang peliwat dan penzina tegar, fullstop. sebabnya senang, dari sejak kena pecat sampai sekarang tak habis2 didakwa meliwat, melakukan zina, membuat anak haram dsbnya; takkan semua fitnah, bak kata bidalan, 'kalau tak ada angin macamana pokok boleh bergoyang'. letih dah mendengar, sikit2 perlakuan tak bermoral dia, sepanjang tahun dan bersambung tahun.

aku sokong penubuhan suruhanjaya diraja dalam hal ini supaya semua dapat diselesaikan segera. pergi jahanam dgn anjing2 DAP menyalak tak mau sokong RCI pasal video ni, tapi tengok bagaimana cepatnya mendesak tubuh RCI bila kastam yg dituduh rasuah tu cuba jadi superman tapi tak menjadi. kafir2 yg lidah bercabang - orang2 macam ini jadi kepercayaan dan sanjungan pemimpin PAS?

Anonymous said...

aku kenal pemerhati niii, kerje dia cuci jamban rumah nuar.

Anonymous said...

AnuWar kencing...puak pakatan duk teguk tiap2 ari.Kalau betul UMNO nk fitnah guna video seks...baik buat VCD tu...pstu tabur je merata tempat.Xde sape tau.Ni eskay yg dedah..eskay tu member berhibur ANUwar.Pstu tiba2 plak ANUwar xngaku kenal Eskay.Kau ingat rakyat Malaysia bodoh mcm puak2 pakatan Haram ker.Dh dia tu fisio mu sejak dr jd TPM lg.Pstu bukti penting xbg tunjuk plak..ke cari jam OMEGA kt Thai xjumpa2 lg.Dulu tahun 1997 ms ANUwar jd TPM...aku xcaya bl MAT SABU bengong & KARPAL SIGH gila dedahkn ANUwar peliwat.Tp skrg aku dh percaya tuduhan yg Matsabut&Karpal gila ckp tahun 1997 tu adalah benar.Terima kasih Pakatan Haram sbb terima ANUwar(taik) yg dibuang dr UMNO.

Anonymous said...

woi anony 11:34pm.ko ni bodoh la...kes altntuya tu jd isu sbb dia mampus kt negara ko bukan kt mongolia,dia mati kena bom dgn org suruhan razak bginda org najib,rekod klur msuk dia hisamudin KDN dh padam..jd isu ni anwar minta pjelasn bukan fitnah....klu nk komen jgn jd bodoh...mcm monyet2 umno dan zul kulim 110 %

Anonymous said...

Kepada penyokong fanatik anwar, bertaubatlah..!!!

Semua org yg rapat dgn anwar, semua org yg masuk penjara sebab anwar, semua pengasas PKR dulu, semuanya dah keluar PKR kecuali Azmin Ali..Apa maknanya semua ini???

Guna otak la....

Tak habis habis dgn alasan basi dan nak naik muntah aku bila tuduh ini konspirasi, ini kerja polis dan UMNO, dan byk lagi....

Sorry ye...sekarang bukan macam 1998 atau masa 2008 dulu ye!!!Rakyat dah bangun dari tidur dan tertipu oleh pembangkang

Anonymous said...

pemerhati..byak panjang ko punya ngilai kehkehkeh hahahahaha..ko dah takde modal lagi kan..tu dok ngilai mcm baru dapat jilat batang anwar la ko..ko tu yg tgh panas..pegi mampus la ko terjun dgn anwar dgn labu2 dia sekali..bloodyfool stupid la ko..buat panas kubur mak bapak datuk nenek ko je..

Manmod said...

Apa la nak jadi penyokong2 PR ni.

Cakap orang dia yang lebih. Apa yang ada pada ANUwar ni? Aku nak tanya. Kalau alim sangat masuk je la PAS (hehe..mcm org PAS nak kat dia). Duu aku sokong PAS tapi sekarang kensel sebab dah kawin ngan PKR & DAP. PKR ni parti kelentong rakyat je. ANUwar jgn cakap la berapa byk dia dh kelentong. Keluarga dia pun kaki kelentong jugak. Kak Wan, masa kes saiful dulu bila wartawan tanya ANUwar kat mana, dia ckp apa : dia gi meeting...errr. Anak dia pulak celah ckp : Ada ngan keluarga. Tapi dlm court tak da pun alibi dia ni ngan sesiapa...Satu keluarga penipu. Orang2 cam ni nauzubillah jangan la jadi pemimpin negara...segala rashia dia kena pegang dek si Singh murtad tu (x pakai turban). Esok jadi PM, habis ikut telunjuk DAP....nauzubillah..

Manmod said...

Alhamdulillah puak2 PAS pun dah tak caya kat ANUwar. Sebab tu diorang wat solat hajat ni. Jom kita ramai2 hadir. Biar terbuka tembelang ANUwar ni berkat doa kawan2 dia.

Anonymous said...

penyokong anuar ni elok je dipangil "HARAMJADAH" bodoh x boleh diajar,cerdik x boleh diikut..Masa nuar dlm UMNO di kutuk,di keji,di lebelkan Al-juburi..bila Umno buang ats perilaku yg mengeji tadi dah jd terbalik..di puji dan dipuja..pinjam kata2 anuar masa ceramah kat tmn melawati "Haramjadah"

Anonymous said...

Dalam kes mahkamah, ramai tertuduh mengaku tidak bersalah atau menafikan perbuatan mereka. Tetapi bila dibicarakan dan ditunjukkan bukti, ramai yang didapati bersalah oleh mahkamah.

Moralnya, kalau kita terus percaya pengakuan tidak bersalah tu sebagai sesuatu yang benar, maka penjara kita akan lengang.

Apa-apa pun siasat dulu. Masalahnya polis nak siasat dibawah akta mana?

Kalau Anwar saman malu Datuk T, barulah polis boleh siasat. Tetapi anwar tidak buat saman malu walaupun telah dimalukan. Polis hanya siasat ketulenan Video dan polis juga siasat siapa pelakon dalam Video tersebut. Tetapi nak tuduh guna akta mana?

Oleh itu, aku cadangkan tubuhkan Suruhanjaya Diraja atau Anwar saman malu ataupun perempuan Cina itu membuat report polis dia diugut atau sebagainya yang ada unsur jenayah.

Anonymous said...

Hanya ada dua issue sahaja..

1. Adakah video itu tulen.
Polis dah sahkan bahawa video itu tulen.. Walaubagaimana pun pihak PR mungkin akan katakan ianya tak tulen.. Jadi kita dapatkan pendapat dari puak PR ni terutamanya dari Karpal Singh dan sekutunya bahawa apa pandangan dia mengenai pendapat polis ni.. Jika dia org tak percaya maka kena lah panggil pakar dari luar negara yang neutral untuk mengesahkan ketulenan nya.. Setelah semua puas hati, barulah buat suruhanjaya diraja untuk siasat siapa org dalam video tu..

2. Adakah watak dalam video itu ialah anwar ibrahim.. Dalam kes ni memang suruhanjaya diraja di perlukan.. boleh panggil pakar dari CIA / FBI dll untuk mengecam orang dalam video tu.. mungkin baru ada kredibilitinya dari pihak PR..

Benda benda ni perlu di segerakan untuk kebaikan semua.. Hairan kenapa benda macam ni lambat sangat nak di selesaikan.. kalau masuk court sudah pasti bertahun tahun pun tak habis.. kena pusing sana sini..

Tengok video clip tu, rasanya anwar ibrahim macam kena perangkap aje.. mungkin oleh eskay.. keluar dari toilet tak sempat lap kaki dah ada amoi depan mata.. terus balun lah.. siapa org dalam video tu, rasanya eskay lah.. kalau betul eskay dan dia dah buat pengakuan, maka apa nak di dolak dalih lagi.. mungkin jugak eskay dah simpan jam tu masa mula mula lagi untuk kuat kan bukti.. masa tu anwar ingat eskay bagi favour ayam kat dia macam selalu dan jam tu memang betul betul tertinggal, tapi mungkin kena jerat oleh eskay..

Anonymous said...

x pyh crite banyak2...buang karen je...nalla n umi hafilda dh kluarkan mcm2 cerita..sampai laa ni x saman pun diaorg...so ce citer ce citer..pd aku kalau aljub berani saman itu dua org maka aku bole pk2 kan semula..x kalu kasi bakor je yup..x pun bubuh dlm botol buat jeruk..nakei bebenor anu nya..

Anonymous said...

AKU rasa penyokong PKR/PAS ni kalau Nuar masuk Jel sekali lg ahliPas/PKR no chance ...giliran mereka nk diLIWAT oleh Nuar putus harapan...

Anonymous said...

Anonymous said...

"woi monyet2 umno...yg pecaya 110 % video tu anwar ialah zul kulim dgn lokman adam jer...hahha"

Ulasan :

Inilah paandangan Babi DAP dan Anjing PKR yang tertutup rapat dan enggan terima hakikat. Moga dia dalam senarai ahli syurga PAS nnti

Anonymous said...

baek korang gi selok poket si eskay tu...sume rahsia2 paksheikh ada kat dalam poket eskay...eskay dah bagi hint...awat ampa tak paham2 jugak...biler2 maser jer eskay boleh keluarkan dari poket segaler rahsia2 episod ranjang paksheikh...yg ni baru permulaan...yg laen2 tu...tungguuu....panas panas panas

Anonymous said...

anjing2 PKR/PAS .... korang ni cakap kunun islam korang punya ..betul ke korang ni dah tahap wali atau wali selipar?
jgn perasan la ...

Anonymous said...

hahaha gomo hadir je bagi maklumat kat polis ape yg bisng2 ni, kalau si pencacai tu tak kemana pencacai seumur hidupla, kita tunggu keputusan mahkamah kes saudara saiful, pastu esokkita tunggu penubuhan suruhanjaya bebas, and then kita tunggu perbicaraan video, AND THEN LEPAS KITA SERANG BLOG PEMBANGKANG... yang aku herannya kenapa kes bunuh budak diam je, x nak ckp ke itu konspirasi ke ,ape ke..... mana keadilan.

Anonymous said...

MANA PART YG PORNO?
GILA KE APA?BUKAN SEBELUM NI RAMAI NAK TENGOK KE? TAPI MINTAK BAHAGIAN YG TIDAK ADA SCENE SEX TU..DAH BAGI, NAK LEBIH.
PASTU REPORT POLIS KONONNYA SEXUAL CONTENT.
ORG AWAM SPT AKU NI SEMAKIN MELUAT LA DGN PIHAK PEMBANGKANG JIKA MCM NI..

Anonymous said...

DOA DOA DAN SOLAT HAJAT DARI ORANG-ORANG PAKATAN DAH DIMAKBUL OLEH ALLAH.TERNYATA ALLAH TELAH TUNJUKKAN KEBENARAN KEPADA KITA SEBAGAI RAKYAT..SIAPA YG BENAR DAN SIAPA YG SALAH...

Anonymous said...

antara doa yang sangat2 dimakbulkan ALLAH ialah doa orang yang TERANIAYA. Now kita boleh pikir dan buat keputusan sendiri. Siapa dalam kes ini yang telah teraniaya.Apakah bila kebenaran itu tidak selari dengan hawa nafsu kita ,maka kita menolak dan mengatakan itu tidak benar?
Allah maha agung..

P/s : teringat kisah seorang pemuda yang dilindungi aib oleh Allah walaupun melakukan maksiat selama 40 tahun.Semuanya atas keizinan dariNya.

Anonymous said...

Dah tertutup hati penyokong peliwat dan penzina ni, yang hairan ustaz dan ulamak (dulu ,skrg tak leh panggil lagi ulamak)pun dah gelap mata jadi songsang. Benda yang asas dan mudah disusah-susahkan.Kalau budak sekolah dituduh mencuri , telah dirakam dan jam nya tertinggal disitu , dgn pantas akan keluarkan bukti, kawan yang bersama nya , menunjukkan jamnya ,buktikan ketika itu ada kat mana. Ada bukti tak perlu nak nafi-nafi lagi kalau tak bersalah.Selesai masaalah, tugas pemimpin selesaikan masaalah, kalau masaalah ni pun takleh nak selesai ,macam mana masaalh negara???

Berkongsi pahala ada faedahnya , ini berkongsi dosa (termasuk ustaz-ustaz dan ulamak). Peliwat ,Nabi tak mengaku umat , penzina dosa besar ,takan nak bersubahat sepatut berkecuali cari kebenaran bukan menyokong.

Ulamak, imam, muslimin muslimat dan ustaz buka la mata dan hati perkara asas hukum pun dah macam tak tahu dah.

Anonymous said...

Anonymous April 7, 2011 10:13 AM
Kata
"antara doa yang sangat2 dimakbulkan ALLAH ialah doa orang yang TERANIAYA. Now kita boleh pikir dan buat keputusan sendiri. Siapa dalam kes ini yang telah teraniaya...... "

Soalannya :
1) Siapa teraniaya
2) Kenapa lak kita kena pikir dan buat keputusan ?
3) Terima ajelah keputusan Suruhanjaya Diraja yang akan ditubuhkan nanti.
4) Yang pasti puak-puak Pakatan Rakyat, terutamanya PAS ternyata mulut je kata perlukan 4 saksi untuk disahkan spt tuntutan agama namun realitinya apa kata Tuan Guru Karpal Singh itulah rujukan dan sumber maklumat utama.

oh malaysiaku said...

sikit lagi org PR akan kata budak yg mati kat Perlis tu pun sebab konspirasi UMNO/BN nak burukkan PAS.

ecek2nya UMNO dah bayar berbilion kat ustaz tu suruh pukul budak tu sampai mati...

mungkin sekarang ni org2 PR tengah tulis skrip baik punya, supaya loyar tua kepala pusing tu dapat gunakan ayat2 power putar alamnya buat semua ahli2 bahlol seMalaysia boleh percaya dan telan bulat2.

sikit lagi si'pemerhati' tu bukan hanya ketawa panjang, dia akan mengilai siang malam macam pontianak melolong pulak! orang dah kena rasuk setan begitulah jadinya!

Anonymous said...

Bodoh punya org yang sokong anwar tu.. tengok lawyer dia semuanya kafir, tak kira salah pun di tahankan.. sebab tak takut ada saham untuk masuk neraka nanti, terutamanya macam kes liwat ni.. yang islam dan berimam macam org kulim dan sbgnya dah tarik diri sebab takut ada saham tahan kan org salah.. pikirlah sikit, ni lah dalil yang tunjuk anwar bersalah..

Anonymous said...

Pandangan org yang berilmu senang aje..

Anwar memang peliwat. Semua bukti lengkap. Yang di liwat telah mengaku dgn bersumpah yang dia telah diliwat dan ada complete bukti dna dan sbgnya.. Apa ada pada pihak anwar yang cakap dia tidak meliwat.. hanya hujah putar alam KS aje..

Anwar memang berzina.. Juga semua bukti lengkap.. Ada video yang telah si sahkan olen polis yang ianya tulen, org ketiga dalam video tu pun dah mengaku yang anwar adalah org dalam video tu..

Soalan nya kenapa susah sangat org nak percaya..

dap itu kapir laknatullah said...

semua kerja haramjadah anuar, pkr dan pas adalah usaha terancang dap kapir babi haramjadah.

melayu Iskam yang bodoh bangang saja tertipu dgn tipu muslihat dap kapir babi haramjadah

melayu sama melayu bergaduh, dapa kapir babi haramjadh yg menang, bnodoh tak boleh pikir ke juak2 melayu pkr dn pas

Anonymous said...

Pandangan orang yg berfikir senang je.

Dah terang jangan bersuluh lagi. Yg masih tak percaya tu samada mereka ade otak tapi tak pakai atau dah kena setan DSAI atau mengaji politik tak habis.

Yang sedap 'ketua' mereka tu le..rumah besar, kerete besar, duit besar, kote besar dan bini tipu pun besar. Buat aksi pun kat hotel besar.

Yang tak sedap 'depa' tu le...kais pagi makan pagi, kais petang makan petang. Pegi koje gelap balik rumah gelap.

Bile kite ni nak senang asyik cerita pasal DSAI ? Dah berapa lama dah DSAI berpolitik ? Berapa banyak dia bina rumah untuk orang miskin ? Bantu orang miskin ? Berapa banyak pulak dia 'main' ? uuuu....sedih sungguh dengan 'korang' ni.

Anonymous said...

penyokong anwar pada ketika ini memang jadi kurang siuman, sama mcm anuwal al juburi....selama ini, bertahun-tahun pembakang menabur fitnah sana sini, sampai kat masjid pun di edarkannya risalah macam-macam, blog pro kerajaan baru beberapa bulan aktif memberikan penjelasan, tp semua pnyokong pakatan dh mengeliat kepanasan...kalau media massa mmg konfem dorg x ambil kesah pnyer...tp, dgn adanya blog2 hebat pro BN, pkatan dh mula kpnasan...selama ini fitnah mereka amatlah hebat dan diterima ramai..ikut sedap mulut mereka je..skrg rasakan..BN x main fitnah...yg d tonjolkan hanya yg tulen...ada gmbar yg asli lg...tak jelas lagikah wahai penyokong fanatik al juburi....soalan2 dan cabaran BN semua tak terjawab oleh Pak NUWAR..tapi, Najib dah jawab pn cabara PKR..sumpah pn dh buat...itupan x pcya lg..mmg laknatv nak mampus bttul la, pnyokong tegar PKR ni...bodddooohhhhh sangat2

Anonymous said...

ha.ha.hahahahahahahha...
kesian "pemerhati"...kesiannnnnn....otak dah gagal berfungsiii....yg liwat dilihat baik,......ha.ha....memang sesuai la lu sokong anu war! ha.ha..geng otak kat lutut...ha.ha....

Anonymous said...

Kepada Ahli2 PKR & PAS

Muhasabah diri dengan mengunakan akal yang waras : -

Ada Positive & Negative, ada Pro & Kontra.

Perhatikan telatah, sifat dan sikap Anwar. Adakah layak menjadi pemimpin orang melayu islam utk negara kita ?

Buat penilaian, pemerhatian & kajian dlm semua ceramah, video U-Tube, blog2 yang anti Anwar & pro Anwar dlm internet.

Allah SWT memberi kita otak & akal utk kita membuat penilaian utk memilih yang baik dan bukannya mengikut perasaan.

Kita akan menyesal dan tiada gunanya menyesal kemudian hari kerana keputusan kita membantu manusia yang akan merosakakan masa depan anak cucu kita.

Kenapa Allah SWT tidak menurunkan bala kepada yang dituduh membuat fitnah kerana orang yang mereka ciptakan fitnah itu adalah ANWAR IBRAHIM, hanya utk melepaskan dirinya dari keseronokan dunia.

Anonymous said...

oii penyokong UMNO!!!hampa jangan cakap lebih2 nanti kena bunuh..Budak umur 6 tahun pun depa bolih bunuh..mana ada salah!!tak dengaq pun pemimpin depa minta maaf bg pihak PASiq.Depa tu membunuh pun masuk syurga sebab undi PR.ada dlm hadis tu..Tak caya tanya lah Hadi..

Anonymous said...

Arwah yg kene bunuh tu cuma tanya cikgu dia.."betoi ka jam omega tu hilang"??jawapan dia..bunuh saja..kecik2 dah pandai menuduh orang..

Anonymous said...

dah la,,,,
pada semua penyokong fuckatan rakyat,
buka2 la mata 2,jgn la dok nk mengata org je.klu bgs sgt xla huru-hara negeri yg diperintah...
yg korg dok taksub sgt ngan nuaq 2 apsal???sumpah laknat xmau,DNA xmau bg...klu betul kasi la...

Anonymous said...

ne'azeh pon pakai logo satu malaysia...al hadi pon nampak mesra ngan najib...cuma paksheikh jer yg mengkelan dok telan air liur...huhuhu

Anonymous said...

[url=http://www.canadagooseistockholm.com]canada goose jacka[/url]
Det är ingen önskan att lämna hem tjäna miljoner, eftersom denna viktiga faktum möjlighet knackar rätt på din faktiska dörren , och efter det väntar en individer varmt mottagande som du tjänar själva väg med större vinster.
,[url=http://www.canadagooseistockholm.com]canada goose jacka[/url]
 Enbart kärlek 1 stor sällskaplig test, att bör trycka begränsningar, som utgör vår principer som ansökan conitinues längs och som ett resultat inrätta dess algoritmer som ett sätt att variabler oväntade igår.
http://www.canadagoosejackorbilligt.com
 Den viktigaste auditiva dyslektiker kan höra bokstaven möjligtvis ord rörig som, sedan kan inte att hjälpa upprepa något som dessa typer av människor nu hörde stund sedan. De flesta individer förknippar dyslexi genom att tittar på svårigheter.

Powered by Blogger.