Apr 20, 2011

VIDEO SEKS ANWAR.. PM JUMPA DATUK ESKAY!!?





Melayu CinDia baru sahaja mengkaji sejauhmana relevennya Rakaman CCTV Video Seks Anwar itu ditayangkan kepada beberapa wartawan dan Pemimpin Politik di Carcosa Seri Negara. Ada yang menyokong tidak kurang juga sebaliknya. Namun, rasa tidak adil jika pandangan ini diberikan dari penyokong kuat kedua2 belah parti iaitu dari pihak BN mahupun Pembangkang. Kalau ditanya di pihak Pembangkang, sah2 mereka akan menafikan hal ini. Walaupun mereka memperakui raut wajah di dalam Video itu saling tak tumpah seperti Pemimpin idola mereka. Semalam pihak bertanggungjawab ada membuat kenyataan kemungkinan besar Pengedar Video Seks Anwar ini akan didakwa disabitkan kesalahan kerana mengedar bahan lucah di khayalak umum. Melayu CinDia hendak bertanya, dalam ramai2 rakyat Malaysia di sini, siapa yang sudah menonton sepenuhnya Video Seks tersebut? Ada 80%? 50%? Jangan katakan 30%, 5% pun belum tentu. Yang menonton Video tersebut hanya beberapa wartawan yang akan menjadi saksi dan 2 3 kerat Pemimpin Politik termasuk dari kalangan Pemimpin PAS dan PKR. Pemimpin PAS dan PKR yang kemaruk nak tengok pun bukan dijemput pun. Mereka yang hendak tengok sendiri. Cuba tanya Mat Sabu dan Mastapa Ali? Adakah Anwar benar2 dalam Video tersebut? Sampai sekarang tidak membuat sebarang kenyataan. Itu 1. Perdana Menteri sendiri tidak menonton Video jijik tersebut. Alih2 dituduh pula PM terlibat. Jika diambilkira penyebaran video di Youtube, itu bukan dikategorikan sebagai Video Lucah. Ada sesiapa lihat Anwar sedang melakukan seks rambang di dalam Video berkenaan?




Melayu CinDia merasakan adalah tidak wajar kita mengambilkira pandangan dari golongan yang ekstrim terhadap Pemimpin Politik mahupun Parti Politik. Ianya lebih releven jika reaksi terhadap perkara ini diambilkira melalui pandangan Pengundi2 Atas Pagar yang tidak menyertai mana2 parti, tidak manyokong atau ekstrim terhadap sesebuah parti. Kerana mereka sebenarnya penentu masa depan Pentadbiran Negara. Golongan Atas Pagar dilihat lebih rasional dan telus dalam memberi pandangan mengenai hal ini. Malah, golongan inilah yang sedang diburu kesemua parti politik seolah2 merekalah penentu keputusan PRU 13.

Apabila pihak Pakatan Pembangkang mendakwa pandangan mereka mewakili kesemua rakyat Malaysia, ianya lebih releven digelar sebagai politik murahan. Fikirkan sejenak.. Jika dibandingkan dengan setiap kecaman, kritikan, maki hamun dan caci maki, Melayu CinDia rasa tidak berbaloi jika dibandingkan dengan Tayangan Video Seks tersebut. Tuduhan bukan sebarang tuduhan. Perasuah, Pemimpin Korup, Kaki Fitnah, Kaki Betina, Yahudi dan yang lebih teruk Pembunuh. Yang dituduh pembunuh itu bukan sebarang orang. Perdana Menteri kita sendiri. Yang membongkar video tersebut bukannya Pemimpin UMNO. Sahabat Karib Anwar sendiri. Antaranya Datuk Eskay. Bukan sahabat Politik. Sahabat Peribadi.

Namun, terpulanglah. Negara kita ada undang-undang. Biarlah undang-undang menjadi penentu. Walaupun Pembangkan tidak percaya dengan undang2 Negara kita. Bagi mereka, undang2 mereka sahaja yang betul. Jadi? Kita buatlah apa jua sekalipun yang membela nasib mereka, tetap tak adil dari pandangan mereka. Kalau Melayu CinDia lah kan, TAYANG SAHAJA VIDEO SEKS PENUH DI HADAPAN RAKYAT MALAYSIA. BARULAH JUAK2 TOTOK ANWAR TAHU, SIAPA SEBENARNYA PEMIMPIN MEREKA!!


10 comments:

Cicit Maharajalela said...

Salam bro,
Jemput ke blog saya:

gerakanantidap.blogspot.com

Terima kasih

Anonymous said...

...dalam video 1.37 min tu 'hero' belum lagi menghunus keris lok 7 nya..dia baru gosok-gosok dari luar tuala untuk charge bateri..kalau dah keluar keris tu pasti ramai rakyat Malaysia yg tonton terutama puak PAS akan terkena sawan...

John Hepner

Anonymous said...

agaknya dato acryl sudah pening atau sengaja nak cetus provokasi. knp dia tak diam sj dan biar ag putuskn apa nak buat.aku pun tidak tahu video mana yg dikatakn diedar oleh dato t? kalau diedar, knp takda seorg pun yg memilikinya?

kalu aku juga bergelar dato, akn ku renung kata2 ini dalam2;

alang2 menyeluk pakasam, biar sampai ke pangkal lengan

jgn kau tuduh aku selingkuh krn tuduhanmu itu yg mengajar aku untuk selingkuh...

dan jangan kau provok aku edar v.... krn provokasimu itu memaksa aku utk menged....nya betul2!

Anonymous said...

boleh tengok muka nuar waktu dia nak sampai klimaks!

Anonymous said...

Orang buta mungkin kata itu bukan Anwar.

Anonymous said...

Apa nak cite lagi, bukankah Dato' Eskey dah kata memang Al-Juburi yang jadi heronya.

mnorkembalak said...

Salam bro cindia, nak tengok video itu sabor je. Sakarang sudah ada 20,000 salinan video tersebut dan daripada jumlah ini bukan mustahil akan menjadi lebih lagi.

huh..masa itu umum rakyat Malaysia akan dapat menonton aksi dan gelagat sipelaku seks tersebut.

Anonymous said...

Dato T saman balik jika dituduh dimahkahmah.biar huruhara mereka.
saya sokong Dato T.

Anonymous said...

apa lah salah 3org tu..niat nak khaborkan kepada rakyat...mujurlah deme tu tak edar mcm tu aje..kalau dak lagi malu..(mcm video CSL..edar aje dlm dvd and uplod fullnya kat youtube)..kira baik lagi la org melayu ni..sopan santun la katakan...apa kata...upload aje yang fullnya..la yg HD tu..baru jelas..sebab ramai lagi yang rabun..sekali tgk pun tau..mana ada org nak mengaku berak dalam seluar..apakan lagi di tengah jalan...

Anonymous said...

baru beli tv 3D.. kalau ada version 3D lagi bagus.. sebut harga, wa bayar..

Powered by Blogger.