Apr 23, 2011

VIDEO SEKS ANWAR.. NURUL IZZAH UGUT PAS!!





NURUL IZZAH ANWAR menganggap PAS tidak akan berani melakukan 1 tindakan yang akan memusnahkan kerjasama Pakatan. Puteri Sulung Anwar Ibrahim ini mendakwa PAS mesti mengakui bahawa bapanya itu sememangnya paling layak memimpin Pakatan seterusnya diangkat sebagai Perdana Menteri jika memenangi Pilihan Raya Umum akan datang. Ahli Parlimen Lembah Pantai ini juga berkata Diktator PAS, Nik Aziz sudah pasti akan berang jika berlaku sebarang percanggahan pendapat mengenai ketidakpastian dalam sesuatu isu. Ahli2 PAS sewajarnya melihat dari sudut kewarasan minda dan akal dalam membuat kesimpulan mengenai Video Seks yang mengaitkan bapanya itu. Anwar ternyata tidak perlu disiasat dan sememangnya tidak bersalah kerana jelas kelihatan terdapatnya konspirasi jahat untuk menjatuhkan Ketua Pembangkang itu. Semalam, Setiausaha Agung PAS, Mustafa Ali telah mendakwa PAS tidak akan membuat sebarang andaian mahupun keputusan mengenai identiti lelaki di dalam Video Seks tersebut serta menyerahkan kuasa pihak polis bagi siasatan susulan. Mustafa Ali jelas memberi kenyataan yang amat berbeza apabila diajukan soalan mengenai Video Seks tersebut. Sebelum ini, beberapa Pemimpin PAS Pro Erdogan seperti Husam Musa, Dr. Lo'Lo, Khalid Samad dan Dr. Dzulkifly dilihat beriya2 menafikan sekeras2 nya individu di dalam Video Seks itu bernama Anwar Ibrahim.


24 comments:

Anonymous said...

Bawk bertenang..tak lama lagi akan diketahui umum siapakah pelakun PORNO yang hebat tu..

Anonymous said...

Anak peliwat nak tunjuk garang! Piiiigi dah bontot ko pun dah melecet kot?

Anonymous said...

bapk kau pelinkup islam dan malaysia serta huruharakn negara ,hingga cina naik tocang , sudah3lah kau akuilah your bapk is a real fucker , ancing aku 1997 dh kata anulisex never ever jdi pm
TAPI PM LAGI SATU DIA LEAD -PENGENDALI MAKSIAT ,
LU XMALU KE MENGHADAPI MASYRAKAT DGN PEEL BPK KAMU,,,ATAU DAH KEMATU
LU NI APAPUNYA KETURUNANLAH
MINTA MAAF KERKYAT U DAKWA ANUWR DGN CARA INI MASYARAKAT AKN PENDANG LU ,,,IF U STILL WANT TO BACKUP- NO WAY

Anonymous said...

melayu isele memang melayu haprak walaupun sah pelaku dalam video lucah itu nanti adalah pemimpin pembangkang.elok pula kapir macam vijindran,soi lek rasa2nya mereka lagi elok dari melayu isele ni....

Anonymous said...

kenapa golongan gay banyak menyokong anwar dan pkr ye? heran aku........

sudah terang lagi berspotlight......

kerana anwar cina bertambah kurang ajar dan biadap daripada dulu

Mohd said...

PKR sedang menghadapi zaman kehancurannya.
Tunggu masa aje nak lingkup.
Anwar dan keluarganya tidak bimbang, duit beratus2 juta ada. Bila2 boleh cow ke luar negara.

Anonymous said...

Loooo!!!!! Apala lu punyer fikirin haprak sangat... kita kan 1 Malaysia apasal Nuar punyer masalah kita kaitkan marah kita kat cina pulak...Sebab tu le orang Pakatan Rakyat nampak sangat kita orang-orang umno ni bodoh-bodoh belaka...ada asas nya!!!!setulin keturunan dari atuk aku yang memang cop dacing pun aku dah rasa menyampah dengan korang langsung tak ilmiah, brujah dengan puak-puak pakatan ayat merapu tak tahu hujung pangkal. Kalau nak berharap cara korang nih sah sokong nak bawak rebah.

Anonymous said...

Kehancuran PKR yang dipimpin Al-jub ibni SODOMI adalah berkat sembahyang hajat yang berterusan umat Islam yang memohon agar ditunjukkan kebenaran terutama daripada juak-juak hamPAS yang dimakbulkan Allah.

Namun demikian juak-juak hamPAS masih menafikan bahawa petunjuk yang Allah bukakan itu bukanlah petunjuk sebenar kerana ia tidak menepati akan kehendak nafsu mereka yang mahukan Saiful yang bersumpah laknaty yang patut di laknak Allah.

Jelas sekalai juak-juak hamPAS tidak mendapat petunjuk daripada Allah kerana walau apa sekalipun yang berlaku , ia adalah dengan kehendak Allah dan mereka cuba sedaya upaya menafikannya.

Ingatlah, selagi PAS tidak mengikut kehendak Islam sebenar maka janganlah mengharapkan kemenangan di pihak mereka. Ini jelas kerana setiap kali ada PRU atau PRN atau PRK, juak-juak hamPAS akan sentiasa bersembahyang hajat minta yang terbaik dan diberkati Allah mendapat kemenangan.

Namun setiap kali BVN menang, maka juak-juak hamPAS akan tetap menafikan bahawa hajat mereka telah ditunaikan oleh Allah..

Anonymous said...

mari kita pakat suruh pas dan nurul izzah buat sembahyang hajat dan baca yasin agar pelakun watak nwar dalam klip vidio prono kena penyakit lumpuh jadi buleh la dok sebelah katil nwar yang sakit pinggang

Anonymous said...

Aku tertarik Pada satu komen dalam satu laman web ni juga puak Ameno ni bodoh-bodoh belaka otak demer tu? Aku setuju benor,tengok cerita dan tulisan mereka semua diatas MERAPU,TAK MASUK AKAL, FITNAH, MEREKA-REKA CERITA, OVERTALKING, MINDA PUN SEMUA KOPIRAIT...jalan cerita sehala, macam arus... tak pakai otak sendiri, budak sekolah rendah lagi bagus cerita demer nampak lebih jujur.

Aku malas nak ulas cerita-cerita paria macam yang ada kat sini lu sendiri fikir le? Tu sebab tiap kali pilihanraya pembangkang majoriti meningkat, contoh PRN Sarawak baru-baru ini 110 % peningkatan, bila kalah kawasan itu cari alasan "ISU PERKAUMAN" yang cakap plak orang tua nyanyuk yang dah pencen plak tu, macam le dia tu PM lagi."Perkauman" amender nya plak.... YANG KALAH CINA, YANG MENGALAHKAN PUN CINA. Tak ke BANGANG namanyer tu?
Fikir-fikir balik bansa Cina lebih baik dari bangsa melayu dosa pahala mana mereka ada tapi akhlak mereka jauh lebih bagus dari bangsa melayu.Bangsa cina tak kaki mengumpat, tak suka mengaibkan orang lebih-lebih bangsa sendiri. Cina bina ekonomi MELAYU BINA FILEM PORNO,NAK BUKTI Tanya Dato Eskey, rakan perniagaan Tan Sri Rahim Tambi Chik yang telah berjaya mendewasakan seorang kanak -kanak perempuan di Melaka sedikit waktu dulu semasa beliau menjadi Ketua Menteri Melaka, serta Dato jaga duit "PERKASA" shuib Lazim.

Aku kalau banyak duit aku blah lama dah dari Malaysia nih, pedup tengok politik Melayu, demer bukan fikir pasal susah rakyat.
Harga barang meningkat jer selang dua tiga hari lebih-lebih lagi dalam masa kempen PRN Sarawak. Semalam tengok harga Rm 4.20 hari ini Rm 4.50 tu satu benda.
Ikan sayur usah nak cerita le 4 bulan lepas Rm 6 sekilo tup-tup semalam Rm 11 paras tertinggi dalam indeks BSKL. Gaji aku banyak tu juga tak pernah naik pun sejak 5 tahun dulu.

Ura-ura minyak tak naik tahun ini aku dah tak percaya lagi, maknanya dalam masa yang terdekat akan ada kenaikkan baru le tu. Mulut-mulut menteri semuanya PEMBOHONG kalau aku gariskan satu persatu 3 web page belum tentu cukup ni.

Aku rasa le Bangsa paling haprak di dunia ini tak lain dan tak bukan adalah BANGSA MELAYU.

1.Pm, menteri cakap pembohong sahaja nak bukti apa dia janji dulu dalam pilihanraya Ulu Selangor sendiri pergi tengok le, tanya le peneroka yang dia bayor seribu advance dulu apa dah jadi, tengok le flat yang bumbung tercabut dah siap ke belum? Berbelas juta Najib sebut tah sapa yang sedut tak aku tahu pulak.

2.Dato Melayu banyak duit PENGUSAHA PORNO PRODUCTION alias pengedar@nonton.com.my.
ANAK MELAYU PELAKON PORNO.
BLOGGER mELAYU PENULIS PORNO,UPLODING PORNO.
KOLUMNIS MELAYU PENGANALISA PORNO
BANGSA MELAYU DOWNLOADING DAN TONTON PORNO

ZAMAN MAHATHIR DOLLAH DAN NAJIB ADALAH ZAMAN KEGEMILANGAN PORNO MELAYU
Nak bukti ada....
a. http://suamiorang.tripod.com/koleksicerita/malay/kehangatanselalu.htm
b. http://www.filestube.com/source.html?token=6c412c430ab91ff903eb
c. http://reliabledownloads.net/search/jilat+cipap+kak+yati+bekas+iparku
cukup le tu dari beribu-ribu laman lucah anak Melayu yang korang boleh tonton kalau tak malu,Melayu mana ada malu 1 Malaysia Melayu boleh.

3.Melayu kaki sumpah...sebab tuhan melayu tak marah lagi pun tuhan melayu takut kat Dato-Dato melayu.

Bukan menuduh tapi itu le gambarannya.
{Aku dah BENCI BN MELAYU} kalau ada peluang dan cara aku nak tukar ic bangsa aku surat beranak anak-anak aku,bangsa apa-apa pun tak kisah le asal jangan BANGSA MELAYU!!!

oh malaysiaku said...

kepada "Anonymous Sunday, April 24, 2011":

aku tak tau kau Melayu ke, kau cina ke, india ke atau bangsa2 lain ke, tapi,

aku dapat baca kau meroyan dlm blog ni sebab kau dah puas cari video seks penuh 22 minit lelaki Y tu, tapi tak jumpa kan? aku tau kau nak buat simpanan peribadi pemimpin kesayangan, pujaan atau idola kau.

kau tweet aja kat dia terus, pasti dia akan upload utk kau sebagai mengenang jasa memberi sokongan tanpa belah bagi terhadapnya, kerana dia ada koleksi simpanan peribadi. tak percaya kau tanya nalla.

tentang harga barang yg naik melantun2 tu dan buat kau marah, di Selangor harga barang2 semuanya 50% lebih murah dari negeri2 lain pasal Selangor PR perintah. kalau kau duduk kat Selangor kau untunglah, kalau tidak kau boleh datang beli banyak2 utk sebulan dua. di Kelantan, Kedah banyak barang2 diberi percuma saja utk rakyat. kat Selangor dan Pulau Pinang kau kenalah bayar sikit, sebab disini kebanyakan peniaga adalah cina. tapi sekarang ni cina PR pun dah pandai sedekah berkat penerapan isle oleh PAS.

air dinegeri bawah PR semua free, tapi air hujan. dan yg lebih menguntungkan oksigen dlm udara diberi percuma, walau dimana saja berada ...

lagi satu sekarang ni usahkan nak tukar bangsa, kalau kau nak tukar agama pun tak siapa yg rasa rugi dan sedih, sebab pemimpin idola kau dah setuju. kalau kau ragu2 dan tak tau macamana nak buat kau mintak tolong dgn lina joy.

aku ucapkan kau berjaya dlm hidup kau berkat 'keterbukaan' dan ketelusan demokrasi ala-PR.

socialfreakgeek said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

anon Sunday, April 24, 2011

kamu menulis seperti manusia yg tidak ada iman dalam dada!

tahukah kamu siapakah yg menurunkan kamu sebagai BANGSA MELAYU yang kamu benci dan menyampah sgt tu? tahukah kamu siapakah yg menumbuhkan kamu ke dalam rahim IBU KAMU YG BERBANGSA MELAYU? siapakah yg MENCIPTA KAMU SEBAGAI BANGSA MELAYU? Tidak DIA jadikan pula kamu bangsa CINA, INDIA, MAT SALIH ATAU SEBAGAINYA YG KAMU RASA BANGGA NAK JADI?

Bukankah yg menjadikan roh kamu turun ke dalam jasad seorg Melayu itu adalah Allah? KAMU BENCI DGN KEJADIAN ALLAH KEPADA KAMU KE? Cubalah berbicara menggunakan akal jgn sb lidah dan kata2 secara tak sengaja kita mempersoalkan kejadian Allah kepada kita. Bersyukurlah kamu dijadikan Bangsa Melayu yg lahir2 dari benih bangsa Melayu yg lahir sahaja sudah hidup dalam ISLAM...tapi jika inilah seorang Melayu Islam... sungguh saya malu menerima kamu sebagai bangsa Melayu... saya LEBIH malu kerana kamu seorg Muslim tetapi berkata2 BAGAI TIDAK MENSYULURI NIKMAT KEJADIAN ALLAH SWT... shame on you!

Anonymous said...

anon, sunday 24
pemikiran yg bercelaru, itulah gambaran haprak langau2 pembangkang. segala isu dimanipulasikan demi kepentingan mereka dan menganggap sesiapa yg tak sehaluan denganya sebagai musuh.

pemimpin dan pengikut yg berotak celaru tak boleh menerima kebaikan yg orang buat, lebih2 lagi jika agama menjadi sandaran untuk kepentingan sendiri (munafik)

bangsa melayu menjadi kuat bila bersatu, jangan ikut resmi enau dibelukar, semata2 hendak lepaskan pucuk sendiri.

Anonymous said...

anon sunday , april 24,2011
kalau berrambus dari malaysia pun lagi baik.

AbangRM said...

Saya yakin jauh disudut hati Izzah dan Azizah...itu papaku....itu suamiku....

timur said...

ANON SUNDAY 2011

DA MEROYAN DA...MCM CKP DIA TU PENUH FAKTA..BERDEDIKASI DAN MUHIBAH SGT..SMPI ORG LAIN PON KNE TARBIYAH...MGUCAPLA..KLALAU RASE DA XNK JD MELAYU..XSLH PON KO NK JD ORG LAIN..APA ADEHAL MELAYU MCM KO NI MMG DA BYK DI PASARAN..CUME DIORG XNGAKU JE..YELA..HIDUP CARA BARAT, SEX BEBAS..ARAK DAN SEMUA YG NEGATIFLA..ELOK KO DK PAPUA NEW GUENA..SESUAI NGAN PERWATAKAN KO KOT DK KT HUTAN JD KERA LG BGUS KO NI

Anonymous said...

mak yih betul dia ni,dia ingat dah pandai sangat, papa hebat kononnya,memang hebat la ,bantai depan dan belakang, ko org satu keluarga pergi berambus kat amerika tu.................

Anonymous said...

PAPA HE-BUTT, yeah!

Anonymous said...

Hey, kau benci jadi melayu sebab bapak kau dulu lupa hantar kau berkatan ke? Semua fakta yang kau keluarkan serkap jarang je? Tolonggggg.....lah buka mata dan minda sikit. Bercakap senang, orang yang x sependapat kau keluarkanlah andaian macam2. Waima ada yang x kisah negara ini ditadbir oleh peliwat pun. Lu kena tau mana lu dan anak cucu lu duduk kalau cina dah perintah Tanah Melayu ni.Lu ni duduk Somalia jadi lanun lagi baik!

Anonymous said...

Surat terbuka, akuan bersumpah dan cerita rekaan dari pegawal peribadi,bekas perisik dan bekas orang kuat Jabatan Kerajaanlah, semua mainan kau orang penjilat tegar peliwat nak tutup perkara sebenar atau nak fitnah orang lain untuk tutup isu sebenar. Hal2 macam ni senang pulak percaya dan x perlu 4 orang saksi pun!

Aisyah Proton Perodua said...

mmm penjilat tegar tak tau nak bezakan lagi...

mabuk cium bontot nuar...

keluarga anak beranak pembohong....

- gerakan melayu berdaulat-

Anonymous said...

PAPA NURUL IZZAH HEBAT : GERAK PERLAHAN DARI 00:39 HINGGA 00:40 ANDA AKAN NAMPAK BELALAI HARAM JADAH AL JUBURI BESAR DAN PANJANG BETOI///////

Anonymous said...

Baca surat khabar isu Anwar, tengok internate banyak Anwar.bila tak baik tu kerja orang UMNO. Sampai bilalah pemimpin pembangkang ni nak hilangkan bangangnya. Anak2 buahnya pun bangang juga, kononnya pemimpin PAS tu ulamak. Guna akal sikitlaa.

Powered by Blogger.