Apr 24, 2011

VIDEO SEKS ANWAR.. MUSTAFA ALI DIUGUT PUAK PRO ERDOGAN!!





Kenyataan Kontroversi Setiausaha Agung PAS, Datuk Mustafa Ali telah mencetuskan kemarahan beberapa puak2 Pro Erdogan di dalam PAS. Malah walaupun beliau semalam cuba menafikan dakwaan media, puak Pro Erdogan dilihat lebih percaya itu semua helah bagi menarik semula kenyataannya bagi mengukuhkan semula kedudukan beliau pada Pemilihan Pimpinan PAS Jun ini. Ternyata Mustafa Ali tiada tempat lagi di dalam PAS jika beliau tidak melakukan sesuatu. Puak Pro Erdogan melihat apa yang cuba disampaikan Mustafa Ali ini adalah suara yang mewakili Presiden PAS, Hadi Awang. Apakah nasib beliau selepas ini? Adakah beliau akan dihadapkan ke muka 'keadilan' dikepalai oleh Diktator PAS, Nik Aziz? Mustafa Ali dikatakan mula hilang kepercayaan terhadap Anwar Ibrahim setelah mendapati Ketua Pembangkang itu menipu rakyat Malaysia mengenai Rampasan Kuasa Kerajaan Pusat pada 16 September 2008.


5 comments:

Anonymous said...

Konek Anwar punya pasal..., susah satu Malaysia...!!

Menyesal aku mengidolakan dia masa kat universiti dulu...

Anonymous said...

Anonymous

Anonymous said...

Konek Anwar punya pasal..., susah satu Malaysia...!!

Menyesal aku mengidolakan dia masa kat universiti dulu...

Sunday, April 24, 2011

Aku pun sama cam ko la... bila nak mampos si nuar nih...

Anonymous said...

Tak apa jangan salahkan PAS. Anwar memang orang alim. Kawan2 rapat lama tuduh tu konspirasi,. Pakar pengimbas foto ttg anwar tu konspirasi. Ezam kata konspirasi, 2 bekas prseiden & naib kata itu konspirasi, Nala konspirasi, Datok SK dan vodeo- konspirasi. 16 Sept. konspirasi. tak cukup 4 saksi konspirasi, cakap anwar Islam Liberal konspirasi. Melacur wanita cina konspirasi. Pengajarannya- semua kenyataan ttg anwar adalah Konspirasi. Bodoh dan banggangnya org PAS.

Anonymous said...

dulu aku suka PKR, kalau di B.Pahat, Muar,Kluang masa Nurul Izzah cakap, akulah yg kuat pekik Reformasi, malah ada gambar sama zizah masa zizah rasmi pejabat( dah tutup ) di Tmn Pancur B.P. Aku lelaki bila lihat nurul cakap ttg papanya, menitis air mata ku. kerana dikasari KPN Rahim dlm lokap. D' Hasan Ali berceramah sambil mendayu2 aku menangis kenapa Anwar dizalimi. Aku peg kerajaan, setiap keluar kantong putih dlm ceramah RM10.00 pasti keluar dari dompet. Taib Azimudin nak buka madrasah di Kedah( ceramah di Tmn S.Penggaram B.P aku hulur RM50. ada surat wakaf masih aku simpan. Aku akui anwar DIDERA. Kini dengan menlihat seberapa banyak blogger, yayasan anwar pegang sekarang di US dan Europ, Japan, jam omega tak jumpa2, melacur cina IPTS, dan Video. Islam Libera yg boleh merosakkan akidah ( lihat ucapan dlm Utube)Aku nampak nwar di anugerahkan PAS sbg org tak bersalah. Dgn tidak siasat salah benarnya dan anggap sgb konspirasi. Aku mula keliru dan tak percaya yg PAS bawa kebenaran, dek kerana ANWAR ,PAS tersungkur dihatiku. Untuk pengetahuan saya ahli UMNO tapi 2 PRU dulu saya pangkah calon PAS ( Dr.Ramli). Hari ini hatiku berkecai. Aku sesekali ke warong songkok putih( sop gerabox)di S.Gading, ketaksuban kpd anwar amat kuat, tapi aku diam dan subhanallah dlm hati. Itulah bila org dengar cerita dari mulut ke mulut dan tidak melihat ilmu dan mencari kebenaran sudah terpesong jauh. Anwar bkn ahli PAS dan pernah hina PAS begitu disanjungi. Tanya diri apakah kenyataan Anwar selama ini dari 16 Sept 2008 dan janji kini betul dan terbukti. Anda hanya di omong-omongkan sahaja.
Putera Penggaram

Anonymous said...

Dari rakan rakan baik anwar, hinggalah pendedahan video, memang nak jatuh kan anwar dalam polotik. Tetapi ia bukan konspirasi. Anwar dah banyak terpesong. Lihat Ulasan Uthman El Muhammady tentang pemikiran Anwar "12 Dalil Ucapan Anwar Bercanggah Akidah Islam - Uthman El Muhammady , ada dlm internet. itu tak masuk sokongannya dlm kes Liana Joy ( jawa yg dah murtad)

Powered by Blogger.