Apr 28, 2011

VIDEO SEKS.. ANWAR AKAN BUAT PENGAKUAN!!?





PIHAK POLIS akan memanggil Anwar Ibrahim ke Ibu Pejabat Bukit Aman bagi merakam kenyataan beliau mengenai laporan yang dibuat oleh beliau berkenaan Rakaman CCTV Video Seks tersebut. Kenyataan pertama Anwar dirakamkan bulan lalu apabila beliau membuat laporan polis selepas video yang memaparkan aksi seks seorang lelaki, ditayangkan di hotel mewah itu pada 21 Mac lalu. Anwar juga dijangka akan membuat 1 kenyataan sejurus rakaman tersebut selesai. Petang semalam, Negara dikejutkan sekali lagi dengan penyebaran Babak Kedua Rakaman CCTV Video Seks yang didakwa merupakan beliau. Video kedua ini juga (sila tonton di atas) jelas kelihatan raut wajah Anwar yang lebih jelas berbanding Video Pertama sebelum ini.


6 comments:

Anonymous said...

Habislah kau nuar...Kali ni kau betoi2 ditelanjangkan..Nuar you memang oldman pornstar ever....!!!!

Megat Alam Gempita said...

Mohon BPN siarkan gambar 'stay picture' setiap saat aksi seks tersebut dari bab bukak sampai bab pakai seluar agar tiada pihak yg delete lagi gambar video tersebut.

hehehe

Anwar lepas 'main' terus pakai seluar, tak mandi junub dulu ker...ha you are not good muslim!...eh berzina pun kena mandi junub jugak ker?

Anonymous said...

Anuat ni memang kimak betui la. Patut nak main kena pakai selimut la...ikut adab main cara yg sopan. Ni rakus sgt la...mandi junub kat rumah sebab lepas main dengan jalang cina ni dia balik main dengan jijah sepat kering pulak.

Anonymous said...

nurul ijah frust sbb laki dia konet kecik macam geng kkk sahabat diorg tu. dia frust sebab patutnya laki dia punya konet kena la lagi besar daripada KD Omega bapak dia punya. kekekeke.

Anonymous said...

MEMANG SEBIJIK WAJAH SI DIA..

Anonymous said...

dh terang lg bersuluh...nak spotlight ker?

Powered by Blogger.